Sæsonen 2018/2019

3 år 2 måneder siden #1657 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæsonen 2018/2019

Zyconith skrev:

JimmyBroe skrev: Slet

Kom så med det...

Jeg forsøgte at være med på beatet, og levere en fed udtalelse fra Ramos. Men jeg blev sgu overhalet indenom af Jesper, i en anden tråd::)

Fuck fakta. Man skal sige det som lyder bedst. -Rasmus Bjerg.
Sidste redigering: 3 år 2 måneder siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #1658 af fiatten
Besvaret af fiatten på emne Sæsonen 2018/2019
Hvad er det folk har mod Mourinho?

I sin tid overtog han et Real Madrid hold, som i 7 år blev slået ud i ottendedels-finalerne og blev slået ud af hold som: Lyon, Roma, Arsenal, Monaco osv osv.
Han kom ind og 'reparerede' holdet og bankede en vindermentalitet ind på holdet, hvor de kom i semifinalerne 3 år i træk. Her røg de ud i de legendariske El-Clasico kampe, hvor de spillede mod det bedste Barca hold nogensinde(i min levetid) med en Messi, Xavi, Iniesta i sin absolut bedste alder og Ballon D'ors.

Han overtager et Chelsea-hold, som ikke har vundet i 5-6 år, og 'reparere' dem og banker noget vinder-mentalitet ind på dem og de vinder Premier League.

Herefter overtager han et elendigt Manchester United hold, som var falde-færdigt og det som man i forsikringsverdnen ville kalde "total-skadet" og får rettet op på resultaterne. Og vinder Europa League. Og han kommer så nr. 2 i ligaen i sæson nr. 2. Meget flot, i forhold til det spillermateriale han havde.

Jovist, han har nogle kontroverser med spillerne i sine klubber, men det er sådan han arbejder, det er sådan han får RESPEKT og får dem til at kæmpe for ham.
Synes spillerne ofte er for forkælede og her er der en træner, som vil have de skal arbejde 110% uanset om de hedder Fellaini eller Ronaldo.

Mourinho KAN noget i forhold til at få banket vilje, gejst og vindermentalitet ind på holdet, og det er det vi mangler. Der har været for mange års blødsødenhed med Ancelotti og Zidane.
Det Mourinho gør godt er at han går ind og 'reparere' holdet og får dem til at præstere. Han er den kortsigtede løsning med en tidslinje på 3 år, og så skal der komme en anden træner, som kan bygge videre på den mentalitet han har fået banket ind.
Lidt som dengang Mourinho overtog et Real Madrid hold, som var røget ud i champions league år efter år. Herefter kommer der en Ancelotti og Zidan, som kan "bygge på toppen" og vinde titler.
også lidt lige som nu. Mourinho har arbejdet med det her united hold i 2 år og banket noget gejst og vindermentalitet ind, og så kan Solskjær komme og "bygge på toppen"
- Mourinho er lige hvad vi har brug for. En træner, der får selv Toni Kroos til at lave returløb. Mourinho er og vil altid være den, der tager kampene med spillerne, for at rydde op, så den næste træner kan gøre arbejdet færdigt. Den bedste løsning i krisetider og korte bane.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, Jelle, Kratmus

3 år 2 måneder siden #1659 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Sæsonen 2018/2019
Slet
Sidste redigering: 3 år 2 måneder siden ved mortenj.

3 år 2 måneder siden #1660 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæsonen 2018/2019
Nu orker jeg ikke at gennemtrawle trådene for hverken sjov og spas eller tillykke til tråden.

Tillykke til Thomas Gravesen! 43 år gammel. Jeg glemmer aldrig hans tid i klubben...

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

3 år 2 måneder siden #1661 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 2018/2019

Zyconith skrev: Nu orker jeg ikke at gennemtrawle trådene for hverken sjov og spas eller tillykke til tråden.

Tillykke til Thomas Gravesen! 43 år gammel. Jeg glemmer aldrig hans tid i klubben...

Legende!

Han er iøvrigt en fornøjelse at høre på, når han snakker om Madrid-dagene...
Sidste redigering: 3 år 2 måneder siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomas

3 år 2 måneder siden #1662 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 2018/2019
Zidanes army! ;-)

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 3 år 2 måneder siden ved Real Madrid.

3 år 2 måneder siden #1663 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 2018/2019
Og vi fortsætter simpelthen i den åndsvage trummerum med at ønske Ramos hen, der hvor peberet gror? Om man dog fatter det...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, madrid2000, Lars1991, Chamartin, El Siete, Ramos4

3 år 2 måneder siden #1664 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Sæsonen 2018/2019

Real Madrid skrev: Zidanes army! ;-)

Det er jo et rent FIFA hold det der. Hvem er leder og indpisker på det hold? Hvem skal føre Madridismoen videre? I dag er det slemt nok allerede. Der er udelukkende Ramos og til dels Modric...og så minsandten ynglingen Reguillion, der stak tilbage mod Messi og Suarez’ næsvisheder. Det der hold består af rigtig dygtige spillere, men det er fuldstændig kønsløst, hvad angår ledertyper, der kan gå forrest og trække holdet op i modgang.
Ideelt set var der en egenudviklet Canteranos med cojones i hver kæde op gennem banen. Det er der dog desværre sjældent kvalitet til, men 1-2 på holdet burde der til hver en tid værre.
Sidste redigering: 3 år 2 måneder siden ved Chamartin.

3 år 2 måneder siden #1665 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 2018/2019

Daniel skrev: Og vi fortsætter simpelthen i den åndsvage trummerum med at ønske Ramos hen, der hvor peberet gror? Om man dog fatter det...

Ovenstående hold er selvfølgelig ment lidt i spas, taget de mange transferygter siden Zidanes ankomst i betragtning. Når det er sagt, er jeg ikke sikker på, at det stadig er i holdets bedste at have 33 årige Ramos som sikker starter fra næste sæson. Måske i Italien, hvor man har en tendens til at forsvare mere kollektivt, og samtidig står lavere på banen. Real Madrid derimod, spiller typisk en-mod-en i forsvaret, og vi stå ofte højt på banen, hvilket de mange mål i mod os, er en klar indikation på. For lige at slutte den af, så er Ramos selvfølgelig både fast starter og anfører i Real Madrid fra næste sæson. Det er dog ikke urimeligt at stille spørgsmål omkring aldrene spillere i truppen, så som Ramos, Modric, Marcelo og Benzema.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

3 år 2 måneder siden #1666 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2018/2019
Udover enkelte udfald synes jeg Ramos har spillet glimrende, set i forhold til hvor ringe vi generelt har været. Marcelo sælger ham gang på gang og Reguilon er ny og uprøvet. Jeg gad godt se Ramos ved siden af en venstreback der har formatet defensivt. Det kunne da være sjovt at prøve for første gang i 10 år.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

3 år 2 måneder siden #1667 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 2018/2019

Ramos4 skrev: Udover enkelte udfald synes jeg Ramos har spillet glimrende, set i forhold til hvor ringe vi generelt har været. Marcelo sælger ham gang på gang og Reguilon er ny og uprøvet. Jeg gad godt se Ramos ved siden af en venstreback der har formatet defensivt. Det kunne da være sjovt at prøve for første gang i 10 år.

Så skal vi bare finde en venstre back, som er defensivt stabil og har flair nok til at spille for Real Madrid. Coentrao var udråbt til at kunne begge dele, men han faldt jo totalt igennem offensivt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

3 år 2 måneder siden #1668 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 2018/2019

BBB skrev:

Ramos4 skrev: Udover enkelte udfald synes jeg Ramos har spillet glimrende, set i forhold til hvor ringe vi generelt har været. Marcelo sælger ham gang på gang og Reguilon er ny og uprøvet. Jeg gad godt se Ramos ved siden af en venstreback der har formatet defensivt. Det kunne da være sjovt at prøve for første gang i 10 år.

Så skal vi bare finde en venstre back, som er defensivt stabil og har flair nok til at spille for Real Madrid. Coentrao var udråbt til at kunne begge dele, men han faldt jo totalt igennem offensivt.

1..2...3....

ALABA

dadadada:)

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.