Sæsonen 2018/2019

5 år 1 uge siden #1705 af fiatten
Besvaret af fiatten på emne Sæsonen 2018/2019
Hvad synes i om de seneste rygter omkring Sadio Mané? Har han Real Madrid potentiale?
17 mål i Premier League indtil videre, så der er mål i støvlerne.
En spiller med en utrolig hurtighed, kan skyde med begge ben - også fra distancen og så en god dribler.

Han ligner umiddelbart for mig en Vinicius-type, som bare er langt mere færdigudviklet.
Man kan være bange for om Premier League og Klopps spillemåde klæder ham mere spillemæssigt, da der er langt højre tempo i Premier league, og Klopps taktik er langt mere aggressiv og klæder hans spil.

Nåh, hvad synes i om ham? Ville dog foretrække Hazard til enhver tid, men hvis Hazard glipper kan han godt overvejes synes jeg.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 uge siden #1706 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 2018/2019
Jeg kan lide hele Liverpools trio. Mané har dog vist haft den bedste sæson af de tre(?).

Det gør mig ikke noget, at han er aggressiv, for det må vores angreb gerne være for mig. Det er noget af det, som gør Liverpools offensiv interessant. Hvis de ikke forsvarede, så kan det være lige meget.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 uge siden #1707 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2018/2019
Jeg synes Mané er rigtig spændende. Klart den af de 3 forreste hos Klopp jeg helst vil have. Mere målfarlig og sparker bedre end Hazard som jeg ser det. Okay han spiller også på et bedre hold.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 11 måneder siden #1708 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Sæsonen 2018/2019
Jeg ville gerne se følgende opstilling næste år.

..............Cortouis..............
Carvajal Ramos Varane Alaba
..............Casemiro Rabiot........
...................Joao Felix...........
Rodrygo.....Jovic.......Vinicius

Ungt men ekstremt talentfuld.

For min skyld kan vi godt sælge Bale, Kroos, Marcelo, Benzema, Asensio, Vazquez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 11 måneder siden #1709 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sæsonen 2018/2019

Matamoro skrev: Jeg ville gerne se følgende opstilling næste år.

..............Cortouis..............
Carvajal Ramos Varane Alaba
..............Casemiro Rabiot........
...................Joao Felix...........
Rodrygo.....Jovic.......Vinicius

Ungt men ekstremt talentfuld.

For min skyld kan vi godt sælge Bale, Kroos, Marcelo, Benzema, Asensio, Vazquez


Mangler der måske ikke lidt erfaring oppe foran? Generelt er vores hold jo ikke decideret dårligt, men vi har 11 spillere på banen, der ikke har spidskompetence i at score mål, og Benzema er den mest målfarlige spiller. De unge spillere kan noget andet end de erfarne. Lige pt. er problemet måske, at der er for meget erfaring og for lidt ung gåpåmod blandet med en decideret mangel på kynisme foran mål. Hvis disse 2 problemer løses ser jeg potentiale i holdet til at vinde titler igen.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 11 måneder siden #1710 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Sæsonen 2018/2019

Matamoro skrev: Jeg ville gerne se følgende opstilling næste år.

..............Cortouis..............
Carvajal Ramos Varane Alaba
..............Casemiro Rabiot........
...................Joao Felix...........
Rodrygo.....Jovic.......Vinicius

Ungt men ekstremt talentfuld.

For min skyld kan vi godt sælge Bale, Kroos, Marcelo, Benzema, Asensio, Vazquez


Altså vi jo ikke Ajax :-)

Som Michael Laudrup sagde, så kan man altså ikke udskifte 5-6 spillere fra startsholdopstilligen i løbet af én sommer. Det er spillere der har erfaring på det højeste niveau!

Spillere som Rabiot, Felix, Rodrygo, Jovic og Vinicius skal gør sig fortjent til en startsplads. Derfor mener jeg, at INGEN af de nye spillere (undtagen Alaba) du nævner burde starte inde når den nye sæson starter. Fair nok man køber ind til fremtiden men den strategi gik grusom galt denne sæson. En kongeklub som Real Madrid har brug for verdensklasse spillere der kan bidrage fra dag ét. Tænker specifik på: De Gea, Kante, Hazard, Pogba, Bruyne, Eriksen, Neymar, Mbappe, Cavani, Lewandowski, Harry Kane etc (de fleste er dog urealistiske at hente denne sommer)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 11 måneder siden #1711 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2018/2019
Hold nu op, hvor jeg håber Zidane giver Ødegaard en chance til næste sæson. Han var et decideret monster igår, og lige sådan en spiller vi har savnet siden Özil forlod os. En spiller som med præcision lægger den ene sukkerbold efter den anden. Den måde han bare suger boldene til sig, og med stor kølighed bevarer overblikket og skiller sig perfekt af med den.

Jeg vil faktisk gå så langt og sige, at jeg faktisk ønsker Isco solgt for at få plads til ham. Hold kæft hvor bliver han vild, hvis hans mentalitet kan holde til det i Real Madrid.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, mortenj, elle44, Jonas, El Siete, Kayed99

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #1712 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæsonen 2018/2019
Føj hvor har Florentino Perez været en skændsel gennem hele hans regime. Forfærdelig behandling af samtlige klublegender (inkl. Ronaldo og Navas), forfærdelig behandling af trænere, elendigt spil hele vejen igennem som følge af hans konstante indblanden, magtliderlig behandling af fangrupper (herunder indførsel af plastiksektionen Grada de Animacion), og jeg kunne blive ved. Havde det været Rayo Vallecanos fans var der brand i gaderne nu.

¡Florentino dimisión!

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #1713 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæsonen 2018/2019
Er jeg den eneste der sidder med en fornemmelse af at næste sæson kan blive afgørende for om vi bliver den næste i rækken af storklubben til at falde helt af på den - AC Milan, United, Arsenal osv... Hvis der ikke sker noget drastisk til sommer er jeg personlig bange for at vi kan havne i en sådan situation. Det sørgelige er jo at det egentlig er det samme der er sket med alle disse klubber inklusiv vores egen - hvis man glemmer at investere i kvalitet så falder man af på den - med mindre man har Ronaldo eller Messi på holdkortet. Starter man en taberkultur er den svær at komme ud af igen.
Sidste redigering: 4 år 10 måneder siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #1714 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæsonen 2018/2019

Kiwes skrev: Er jeg den eneste der sidder med en fornemmelse af at næste sæson kan blive afgørende for om vi bliver den næste i rækken af storklubben til at falde helt af på den - AC Milan, United, Arsenal osv... Hvis der ikke sker noget drastisk til sommer er jeg personlig bange for at vi kan havne i en sådan situation. Det sørgelige er jo at det egentlig er det samme der er sket med alle disse klubber inklusiv vores egen - hvis man glemmer at investere i kvalitet så falder man af på den - med mindre man har Ronaldo eller Messi på holdkortet. Starter man en taberkultur er den svær at komme ud af igen.


Jeg forstår ikke sammenligning. AC Milan og Arsenal har jo ikke gidet at investere, selvom spiller materialet år efter år har været elendig og ikke godt nok. Vi har trodsalt vundet CL og det har været undskyldningen for ikke at købe ind. Desuden er det på papiret store navne vi har.

United sammenligning kan jeg godt frygte. De har investeret stort, men ingen af spillerne har vist, at være en gevinst for klubben.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #1715 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæsonen 2018/2019

madrid2000 skrev:

Kiwes skrev: Er jeg den eneste der sidder med en fornemmelse af at næste sæson kan blive afgørende for om vi bliver den næste i rækken af storklubben til at falde helt af på den - AC Milan, United, Arsenal osv... Hvis der ikke sker noget drastisk til sommer er jeg personlig bange for at vi kan havne i en sådan situation. Det sørgelige er jo at det egentlig er det samme der er sket med alle disse klubber inklusiv vores egen - hvis man glemmer at investere i kvalitet så falder man af på den - med mindre man har Ronaldo eller Messi på holdkortet. Starter man en taberkultur er den svær at komme ud af igen.


Jeg forstår ikke sammenligning. AC Milan og Arsenal har jo ikke gidet at investere, selvom spiller materialet år efter år har været elendig og ikke godt nok. Vi har trodsalt vundet CL og det har været undskyldningen for ikke at købe ind. Desuden er det på papiret store navne vi har.

United sammenligning kan jeg godt frygte. De har investeret stort, men ingen af spillerne har vist, at være en gevinst for klubben.


Ja men store navne på papiret kan man bare ikke rigtig bruge til noget, hvis deres navn er større end deres kvalitet. Vi har vundet CL rigtigt, men vi har ikke investeret i kvalitet, hvorfor jeg sammenligner med Milan og Arsenal. Vi har vundet noget, det har de ikke, men problemet er det samme for alle 3 - ingen investeringer i kvalitet og derfor sidder de og muligvis os i fremtiden i samme situation. Der var hvis også nogle økonomiproblemer med Milan, så det tæller self også.
Sidste redigering: 4 år 10 måneder siden ved Kiwes.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #1716 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæsonen 2018/2019

Kiwes skrev:

madrid2000 skrev:

Kiwes skrev: Er jeg den eneste der sidder med en fornemmelse af at næste sæson kan blive afgørende for om vi bliver den næste i rækken af storklubben til at falde helt af på den - AC Milan, United, Arsenal osv... Hvis der ikke sker noget drastisk til sommer er jeg personlig bange for at vi kan havne i en sådan situation. Det sørgelige er jo at det egentlig er det samme der er sket med alle disse klubber inklusiv vores egen - hvis man glemmer at investere i kvalitet så falder man af på den - med mindre man har Ronaldo eller Messi på holdkortet. Starter man en taberkultur er den svær at komme ud af igen.


Jeg forstår ikke sammenligning. AC Milan og Arsenal har jo ikke gidet at investere, selvom spiller materialet år efter år har været elendig og ikke godt nok. Vi har trodsalt vundet CL og det har været undskyldningen for ikke at købe ind. Desuden er det på papiret store navne vi har.

United sammenligning kan jeg godt frygte. De har investeret stort, men ingen af spillerne har vist, at være en gevinst for klubben.


Ja men store navne på papiret kan man bare ikke rigtig bruge til noget, hvis deres navn er større end deres kvalitet. Vi har vundet CL rigtigt, men vi har ikke investeret i kvalitet, hvorfor jeg sammenligner med Milan og Arsenal. Vi har vundet noget, det har de ikke, men problemet er det samme for alle 3 - ingen investeringer i kvalitet og derfor sidder de og muligvis os i fremtiden i samme situation. Der var hvis også nogle økonomiproblemer med Milan, så det tæller self også.


Vi har vundet 3* CL i træk. Det ene år var endda en double. Du kan beskylde klubben for ikke at være proaktive, men vores spillermateriale er den dag idag kilometer fra Arsenal og Milan i kvalitet.

Arsenal havde en budget på 50 mio pund sidste sommer, og det er selvom de ikke har vundet noget i mange år. Det er jo slet ikke noget, der kan sammenlignes med RM.
Sidste redigering: 4 år 10 måneder siden ved madrid2000.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce