Sæsonen 2018/2019

3 år 2 måneder siden #1669 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 2018/2019

asp3200 skrev:

BBB skrev:

Ramos4 skrev: Udover enkelte udfald synes jeg Ramos har spillet glimrende, set i forhold til hvor ringe vi generelt har været. Marcelo sælger ham gang på gang og Reguilon er ny og uprøvet. Jeg gad godt se Ramos ved siden af en venstreback der har formatet defensivt. Det kunne da være sjovt at prøve for første gang i 10 år.

Så skal vi bare finde en venstre back, som er defensivt stabil og har flair nok til at spille for Real Madrid. Coentrao var udråbt til at kunne begge dele, men han faldt jo totalt igennem offensivt.

1..2...3....

ALABA

dadadada:)

Alaba kommer til at falde igennem offensivt. Du hørte det først her.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #1670 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Sæsonen 2018/2019
Skulle vi ikke lige give Reguilon en chance
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Lars1991, andreashn

3 år 2 måneder siden #1671 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 2018/2019
Ifølge franske medier vil PSG hverken sælge Mbappe eller Neymar. Det eneste der ville kunne få dem til at sælge en af dem ville være FFP, men UEFA er jo korrupt, så det sker ikke.

Jeg håber på følgende, hvis det skal være nogenlunde realistisk:

Ind: Hazard, Jovic, Pogba, De Ligt, Firpo
Ud: Bale, Kroos, James, Marcelo, Mariano, Keylor Navas, Vallejo, Kovacic

Courtois/Lunin
Carvajal/Odriozola - Ramos/Nacho - De Ligt/Varane - Firpo/Regulion
Modric/Isco/Ødegaard - Llorente/Casemiro - Pogba/Ceballos
Asensio/Brahim Diaz/(Rodrygo?) -Jovic/Benzema - Hazard/Vinicius

Men jeg tvivler på, at man kan lokke United til at sælge Pogba, og af en eller anden grund er klubben slet ikke interesseret i De Ligt. Derfor bliver det nok Eriksen og Militao i stedet for.

Det mest realistiske er: Hazard, Eriksen, Militao, Firpo og Jovic. Et par gode spillere, men bare disse spilere vil tilsammen koste ca. 350 millioner euro. Skræmmende, hvor lidt man får for pengene...

3 år 2 måneder siden #1672 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 2018/2019

Steen skrev: Ifølge franske medier vil PSG hverken sælge Mbappe eller Neymar. Det eneste der ville kunne få dem til at sælge en af dem ville være FFP, men UEFA er jo korrupt, så det sker ikke.

Jeg håber på følgende, hvis det skal være nogenlunde realistisk:

Ind: Hazard, Jovic, Pogba, De Ligt, Firpo
Ud: Bale, Kroos, James, Marcelo, Mariano, Keylor Navas, Vallejo, Kovacic

Courtois/Lunin
Carvajal/Odriozola - Ramos/Nacho - De Ligt/Varane - Firpo/Regulion
Modric/Isco/Ødegaard - Llorente/Casemiro - Pogba/Ceballos
Asensio/Brahim Diaz/(Rodrygo?) -Jovic/Benzema - Hazard/Vinicius

Men jeg tvivler på, at man kan lokke United til at sælge Pogba, og af en eller anden grund er klubben slet ikke interesseret i De Ligt. Derfor bliver det nok Eriksen og Militao i stedet for.

Det mest realistiske er: Hazard, Eriksen, Militao, Firpo og Jovic. Et par gode spillere, men bare disse spilere vil tilsammen koste ca. 350 millioner euro. Skræmmende, hvor lidt man får for pengene...

Lunin som 2. valg?? ahva Steen

No solo soy perfecto, también soy Madridista

3 år 2 måneder siden #1673 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 2018/2019
Real Madrid skrev:

Hvorfor ikke? Det er da bedre end at leje ham ud til en klub som ikke giver ham spilletid. Jeg er ikke fan af at have en målmand til ligaen og en til Champions League. Det skaber unødig debat at holde på både Courtois og Keylor, så jeg så gerne, at man solgte en af dem.

3 år 2 måneder siden #1674 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 2018/2019

Steen skrev: Real Madrid skrev:

Hvorfor ikke? Det er da bedre end at leje ham ud til en klub som ikke giver ham spilletid. Jeg er ikke fan af at have en målmand til ligaen og en til Champions League. Det skaber unødig debat at holde på både Courtois og Keylor, så jeg så gerne, at man solgte en af dem.

Vi skal have en klasse målmand, som kan stå, hvis der kommer karantæne eller skade til vores første målmand. Jeg ville ikke være tryg ved Lunin i en CdR semifinale.

3 år 2 måneder siden #1675 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2018/2019
Super Copa'en er blevet en 4-holds turnering kan jeg forstå på Marca. Så vi skal måske deltage til sommer. Det var dog en vanvittig idé, eller er det bare mig? Jeg synes i forvejen det er skørt at den skal spilles over 2 kampe. Og så kampe i USA + større Klub VM osv. osv. Stop nu, for guds skyld. Stop galskaben.

Sí?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, elle44

3 år 2 måneder siden #1676 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæsonen 2018/2019
Noget af et statement fra Zidane - Navas, Marcelo og Isco alle med fra start :D. Bliver spændende.

3 år 2 måneder siden #1677 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæsonen 2018/2019

Kiwes skrev: Noget af et statement fra Zidane - Navas, Marcelo og Isco alle med fra start :D. Bliver spændende.

Navas, Isco og Marcelo vandt ham 3*CL. Det vil være noget overraskende, hvis han gik med TC og Reguillon. Hvor jeg synes det er lidt syndt for Reguillon, så har TC ikke være så imponerende.

3 år 2 måneder siden #1678 af slb1995
Besvaret af slb1995 på emne Sæsonen 2018/2019
Zidane holder da i hvert fald fast i nogle hellige køer, som Solari var i gang med at slagte. Jeg ved ikke, om det er godt eller skidt. Uanset holder han da fast i, at han ikke vil have en ny målmand (en anden målmand end Navas).
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Bismo

3 år 2 måneder siden #1679 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Sæsonen 2018/2019
Afventende spil, kedeligt. Intet pres. Fantasiløst.

3 år 2 måneder siden #1680 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæsonen 2018/2019
Fedt med Isco som 10'er. Er jeg personligt spændt på om vi kunne eksperimentere lidt med.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.