Sæsonen 2018/2019
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Bismo skrev: Afventende spil, kedeligt. Intet pres. Fantasiløst.
Spillerne som Isco, Bale, Asensio og Benzema bliver ikke fantastiske efter nogle træningspas med Zidane. De har været i dårlig form hele sæsonen. Det bliver sikkert bedre næste sæson og med nye spillere - især til angrebet.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Cristiano7 skrev:
Spillerne som Isco, Bale, Asensio og Benzema bliver ikke fantastiske efter nogle træningspas med Zidane. De har været i dårlig form hele sæsonen. Det bliver sikkert bedre næste sæson og med nye spillere - især til angrebet.
Vi spiller reelt fuldstændig som vi gjorde under Zidane sidst han var træner - det er ik svært at huske hvorfor hans farvel ik umiddelbart var noget at græde over. Men ok, med ham ved roret har vi MÅSKE en chance for et spændende transfervindue
Cristiano7 skrev:
Jeg kan gå med til at sige, at Isco, Bale og Asensio har været i dårlig form i hele sæsonen, men Benzema vil jeg bestemt ikke smide ind sammen med de andre. Han har været OK, når man tager det, han har fået at arbejde med i betragtning. Især hans sammenspil med Vinicius har været rigtig godt.
Edit: På listen over spillere, der har været ringe i denne sæson kan man desuden også smide Carvajal, Varane, Kroos og specielt Marcelo på.
LJ16
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Mølbat skrev: Jeg synes godt nok ikke, at der er offside i den situation. Ja, Varane var i boldens bane, men jeg mener ikke, at man kan sige, at målmandens udsyn var spærret på noget tidspunkt. Han kan se bolden hele vejen, og da Varane flytter sig i tide, kan jeg virkelig ikke se nogle problemer med det mål.
Det er jo soleklart at keeperens reaktion er påvirket af at bolden ser ud til at ramme en spiller som så trækker røven til sig i sidste sekund. Det havde været en skandale hvis målet var blevet godkendt - jeg havde i hvert fald været rasende var det sket i den anden ende
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Der er rigeligt at arbejde med for Zidane... effekten, er jeg bange for, vil nok først være til at se efter en hel pre-season. Nu handler det om at få igang i spillerne, som Zidane tror på; Isco, Marcelo, Navas og Kroos..
Og fedt med et Isco-mål
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
ChrillRM14 skrev: Hmm uden at kende fodboldloven, så står Varane i boldens bane i en strafbar position. Ved ikke, om det udelukkende er målmandens udsyn, der skæves til.
Der er rigeligt at arbejde med for Zidane... effekten, er jeg bange for, vil nok først være til at se efter en hel pre-season. Nu handler det om at få igang i spillerne, som Zidane tror på; Isco, Marcelo, Navas og Kroos..
Og fedt med et Isco-mål
Lignede offside
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Siempre fiel skrev:
Mølbat skrev: Jeg synes godt nok ikke, at der er offside i den situation. Ja, Varane var i boldens bane, men jeg mener ikke, at man kan sige, at målmandens udsyn var spærret på noget tidspunkt. Han kan se bolden hele vejen, og da Varane flytter sig i tide, kan jeg virkelig ikke se nogle problemer med det mål.
Det er jo soleklart at keeperens reaktion er påvirket af at bolden ser ud til at ramme en spiller som så trækker røven til sig i sidste sekund. Det havde været en skandale hvis målet var blevet godkendt - jeg havde i hvert fald været rasende var det sket i den anden ende
Jeg er uenig. Som sagt kan han se bolden hele vejen, og derfor synes jeg ikke, at argumentet med, at Varane ville ramme den, holder. Alle kan se, at Varane er flere meter offside. Alle ved, at han ikke går efter bolden. Keeperen kan ikke nå bolden, og spiller så på, at Varane stod i offside. Jeg mener virkelig ikke, at franskmanden havde indflydelse på spillet. Keeperen reagerer langsomt, selvom han kan se bolden hele vejen, men bliver reddet af, at Varane står i offside ved siden af ham.