Sæsonen 2018/2019

3 år 2 måneder siden #1681 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Sæsonen 2018/2019

Bismo skrev: Afventende spil, kedeligt. Intet pres. Fantasiløst.

Spillerne som Isco, Bale, Asensio og Benzema bliver ikke fantastiske efter nogle træningspas med Zidane. De har været i dårlig form hele sæsonen. Det bliver sikkert bedre næste sæson og med nye spillere - især til angrebet.
Sidste redigering: 3 år 2 måneder siden ved Cristiano7.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #1682 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Sæsonen 2018/2019

Cristiano7 skrev:

Spillerne som Isco, Bale, Asensio og Benzema bliver ikke fantastiske efter nogle træningspas med Zidane. De har været i dårlig form hele sæsonen. Det bliver sikkert bedre næste sæson og med nye spillere - især til angrebet.

Vi spiller reelt fuldstændig som vi gjorde under Zidane sidst han var træner - det er ik svært at huske hvorfor hans farvel ik umiddelbart var noget at græde over. Men ok, med ham ved roret har vi MÅSKE en chance for et spændende transfervindue
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

3 år 2 måneder siden #1683 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Sæsonen 2018/2019

Cristiano7 skrev:

Jeg kan gå med til at sige, at Isco, Bale og Asensio har været i dårlig form i hele sæsonen, men Benzema vil jeg bestemt ikke smide ind sammen med de andre. Han har været OK, når man tager det, han har fået at arbejde med i betragtning. Især hans sammenspil med Vinicius har været rigtig godt.

Edit: På listen over spillere, der har været ringe i denne sæson kan man desuden også smide Carvajal, Varane, Kroos og specielt Marcelo på.
Sidste redigering: 3 år 2 måneder siden ved Mølbat.

3 år 2 måneder siden #1684 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæsonen 2018/2019
Celta Vigos træner er sgu da lige til Natholdsindslaget "Du ligner en anden". Mourinhos spanske fætter?

LJ16
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo, rmcf4ever

3 år 2 måneder siden #1685 af Jon
Besvaret af Jon på emne Sæsonen 2018/2019
Bale indiskutabelt 1. Halvlegs bedste. Hvem havde lige forudset det?

3 år 2 måneder siden #1686 af Mølbat
Jeg synes godt nok ikke, at der er offside i den situation. Ja, Varane var i boldens bane, men jeg mener ikke, at man kan sige, at målmandens udsyn var spærret på noget tidspunkt. Han kan se bolden hele vejen, og da Varane flytter sig i tide, kan jeg virkelig ikke se nogle problemer med det mål.

3 år 2 måneder siden #1687 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Sæsonen 2018/2019

Mølbat skrev: Jeg synes godt nok ikke, at der er offside i den situation. Ja, Varane var i boldens bane, men jeg mener ikke, at man kan sige, at målmandens udsyn var spærret på noget tidspunkt. Han kan se bolden hele vejen, og da Varane flytter sig i tide, kan jeg virkelig ikke se nogle problemer med det mål.

Det er jo soleklart at keeperens reaktion er påvirket af at bolden ser ud til at ramme en spiller som så trækker røven til sig i sidste sekund. Det havde været en skandale hvis målet var blevet godkendt - jeg havde i hvert fald været rasende var det sket i den anden ende

3 år 2 måneder siden #1688 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Sæsonen 2018/2019
Hmm uden at kende fodboldloven, så står Varane i boldens bane i en strafbar position. Ved ikke, om det udelukkende er målmandens udsyn, der skæves til.

Der er rigeligt at arbejde med for Zidane... effekten, er jeg bange for, vil nok først være til at se efter en hel pre-season. Nu handler det om at få igang i spillerne, som Zidane tror på; Isco, Marcelo, Navas og Kroos..

Og fedt med et Isco-mål

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

3 år 2 måneder siden #1689 af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Sæsonen 2018/2019
Lækkert at se Ceballos komme ind, det var jo ikke ligfrem kønt mellem Zizou og ham sidste sæson. Godt at se at der bliver troet på ham.

3 år 2 måneder siden #1690 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæsonen 2018/2019

ChrillRM14 skrev: Hmm uden at kende fodboldloven, så står Varane i boldens bane i en strafbar position. Ved ikke, om det udelukkende er målmandens udsyn, der skæves til.

Der er rigeligt at arbejde med for Zidane... effekten, er jeg bange for, vil nok først være til at se efter en hel pre-season. Nu handler det om at få igang i spillerne, som Zidane tror på; Isco, Marcelo, Navas og Kroos..

Og fedt med et Isco-mål

Lignede offside

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

3 år 2 måneder siden #1691 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Sæsonen 2018/2019
Så spil dog den bold, Bale....

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

3 år 2 måneder siden #1692 af Mølbat

Siempre fiel skrev:

Mølbat skrev: Jeg synes godt nok ikke, at der er offside i den situation. Ja, Varane var i boldens bane, men jeg mener ikke, at man kan sige, at målmandens udsyn var spærret på noget tidspunkt. Han kan se bolden hele vejen, og da Varane flytter sig i tide, kan jeg virkelig ikke se nogle problemer med det mål.

Det er jo soleklart at keeperens reaktion er påvirket af at bolden ser ud til at ramme en spiller som så trækker røven til sig i sidste sekund. Det havde været en skandale hvis målet var blevet godkendt - jeg havde i hvert fald været rasende var det sket i den anden ende

Jeg er uenig. Som sagt kan han se bolden hele vejen, og derfor synes jeg ikke, at argumentet med, at Varane ville ramme den, holder. Alle kan se, at Varane er flere meter offside. Alle ved, at han ikke går efter bolden. Keeperen kan ikke nå bolden, og spiller så på, at Varane stod i offside. Jeg mener virkelig ikke, at franskmanden havde indflydelse på spillet. Keeperen reagerer langsomt, selvom han kan se bolden hele vejen, men bliver reddet af, at Varane står i offside ved siden af ham.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.