Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Sæsonen 2018/2019

Sæsonen 2018/2019 4 måneder 7 timer siden #1693

• Mølbat
  • Mølbat's profilbillede
  • Platin bruger
Siempre fiel skrev:
Mølbat skrev:
Jeg synes godt nok ikke, at der er offside i den situation. Ja, Varane var i boldens bane, men jeg mener ikke, at man kan sige, at målmandens udsyn var spærret på noget tidspunkt. Han kan se bolden hele vejen, og da Varane flytter sig i tide, kan jeg virkelig ikke se nogle problemer med det mål.

Det er jo soleklart at keeperens reaktion er påvirket af at bolden ser ud til at ramme en spiller som så trækker røven til sig i sidste sekund. Det havde været en skandale hvis målet var blevet godkendt - jeg havde i hvert fald været rasende var det sket i den anden ende

Jeg er uenig. Som sagt kan han se bolden hele vejen, og derfor synes jeg ikke, at argumentet med, at Varane ville ramme den, holder. Alle kan se, at Varane er flere meter offside. Alle ved, at han ikke går efter bolden. Keeperen kan ikke nå bolden, og spiller så på, at Varane stod i offside. Jeg mener virkelig ikke, at franskmanden havde indflydelse på spillet. Keeperen reagerer langsomt, selvom han kan se bolden hele vejen, men bliver reddet af, at Varane står i offside ved siden af ham.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sæsonen 2018/2019 4 måneder 7 timer siden #1694

• Lars1991
  • Lars1991's profilbillede
  • Platin bruger
Har kun set anden halvleg, men Asensio har været god! Dejligt at se, vil virkelig gerne se ham få succes.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Bismo, ChrillRM14

Sæsonen 2018/2019 4 måneder 7 timer siden #1695

Lars1991 skrev:
Har kun set anden halvleg, men Asensio har været god! Dejligt at se, vil virkelig gerne se ham få succes.

Enig.

Synes ikke det er sååå ringe igen. Men som med resten af sæsonen, så mangler der lige 5-10%, før det sprudler i de gode perioder.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 4 måneder 7 timer siden af ChrillRM14.

Sæsonen 2018/2019 4 måneder 7 timer siden #1696

• Mølbat
  • Mølbat's profilbillede
  • Platin bruger
Jeg synes, det er fedt, at Celta har en spiller, der hedder Okay. Spøjse navne er altid velkomne.

Sæsonen 2018/2019 4 måneder 7 timer siden #1697

Mølbat skrev:
Siempre fiel skrev:
Mølbat skrev:
Jeg synes godt nok ikke, at der er offside i den situation. Ja, Varane var i boldens bane, men jeg mener ikke, at man kan sige, at målmandens udsyn var spærret på noget tidspunkt. Han kan se bolden hele vejen, og da Varane flytter sig i tide, kan jeg virkelig ikke se nogle problemer med det mål.

Det er jo soleklart at keeperens reaktion er påvirket af at bolden ser ud til at ramme en spiller som så trækker røven til sig i sidste sekund. Det havde været en skandale hvis målet var blevet godkendt - jeg havde i hvert fald været rasende var det sket i den anden ende

Jeg er uenig. Som sagt kan han se bolden hele vejen, og derfor synes jeg ikke, at argumentet med, at Varane ville ramme den, holder. Alle kan se, at Varane er flere meter offside. Alle ved, at han ikke går efter bolden. Keeperen kan ikke nå bolden, og spiller så på, at Varane stod i offside. Jeg mener virkelig ikke, at franskmanden havde indflydelse på spillet. Keeperen reagerer langsomt, selvom han kan se bolden hele vejen, men bliver reddet af, at Varane står i offside ved siden af ham.

Der er uden tvivl off side - selvfølgelig har det indflydelse at en mand flytter sig i sidste sekund. Heldigvis vurderede dommeren med hjælp fra VAR fuldstændig korrekt

Sæsonen 2018/2019 4 måneder 7 timer siden #1698

• Mølbat
  • Mølbat's profilbillede
  • Platin bruger
Siempre fiel skrev:
Mølbat skrev:
Siempre fiel skrev:
Mølbat skrev:

Der er uden tvivl off side - selvfølgelig har det indflydelse at en mand flytter sig i sidste sekund. Heldigvis vurderede dommeren med hjælp fra VAR fuldstændig korrekt

Det er så her, at vi er uenige, men det skal der også være plads til.

Sæsonen 2018/2019 4 måneder 7 timer siden #1699

Jeg vil også sige at der er klart offside, da målmanden klart afventer om bolden rammer Varane eller ej.

Sæsonen 2018/2019 4 måneder 7 timer siden #1700

• Mølbat
  • Mølbat's profilbillede
  • Platin bruger
Frederik04 skrev:
Jeg vil også sige at der er klart offside, da målmanden klart afventer om bolden rammer Varane eller ej.

Og det er du i din fulde ret til. Jeg mener ikke, at det var tilfældet, men heldigvis endte det med at være ligegyldigt for det endelige resultat.

Sæsonen 2018/2019 4 måneder 7 timer siden #1701

Solid indsats og et fair resultat overordnet set. Godt at se Navas og Marcelo tilbage i startopstillingen, håber de begge er at finde på førsteholdet til næste sæson.
Real Madrid since 2002

Raul & Zidane.

Pepe, Marcelo & Benzema.

CAAAAASEEEEEEEMIIIIIIIIIIIROOOOOOOOO!!!

Sæsonen 2018/2019 4 måneder 5 timer siden #1702

• Mølbat
  • Mølbat's profilbillede
  • Platin bruger
Her er en anden dommers mening om det annullerede mål: en.as.com/en/2019/03/16/football/1552756057_542343.html
Til dem, der ikke gider at klikke på linket, så siger han også, at det ikke skulle have været underkendt. Varane går på intet tidspunkt efter bolden, og keeperen kan se den hele vejen. Varane bevæger sig faktisk væk fra bolden.
Sidste redigering: 4 måneder 5 timer siden af Mølbat.

Sæsonen 2018/2019 3 måneder 4 uger siden #1703

Mølbat skrev:
Her er en anden dommers mening om det annullerede mål: en.as.com/en/2019/03/16/football/1552756057_542343.html
Til dem, der ikke gider at klikke på linket, så siger han også, at det ikke skulle have været underkendt. Varane går på intet tidspunkt efter bolden, og keeperen kan se den hele vejen. Varane bevæger sig faktisk væk fra bolden.

Og her er så Andujar Olivers mening om situationen. Han er dommer og Marcas normale ekspert. Han siger klart og tydeligt at målet helt korrekt blev annulleret:

www.marca.com/futbol/real-madrid/2019/03...a4741bc528b4598.html

Sæsonen 2018/2019 3 måneder 4 uger siden #1704

• Mølbat
  • Mølbat's profilbillede
  • Platin bruger
Siempre fiel skrev:
Mølbat skrev:

Og her er så Andujar Olivers mening om situationen. Han er dommer og Marcas normale ekspert. Han siger klart og tydeligt at målet helt korrekt blev annulleret:

www.marca.com/futbol/real-madrid/2019/03...a4741bc528b4598.html

Og det er helt på sin plads med flere meninger om situationen, men den er måske ikke ligeså soleklar og ensidig, som du fremlagde den i går. Det er trods alt en vurderingssag, og det faktum at 2 tidligere dommere har helt forskellige meninger om den, er vel ensbetydende med, at den er meget åben for fortolkning.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Chamartin, Dragam
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.