Sæsonen 2018/2019

8 år 1 uge siden #241 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæsonen 2018/2019
Kort konklusion:
Casilla og Theo spiller begge meget ringe. Begge må meget gerne forlade klubben hurtigst muligt.
Odriozola ser meget farlig ud offensivt, god indsats fra ham. Vinicius synes jeg også spiller en fin kamp.
Gal United er et kedeligt hold, gab - 11 mand i eget felt hele 2. halvleg.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 1 uge siden #242 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Sæsonen 2018/2019
Så ikke kampen. Hvordan fungerede offensiven? Kan se, at man havde klart overtag i boldbesiddelsen, 14 afslutninger, men kun 3 på rammen.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

8 år 1 uge siden #243 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Sæsonen 2018/2019

Brylle skrev:

Kingkongkong skrev: Håber vinicius smider den slags filmeri langt væk.

Det er jo ikke film når han bliver ramt.

Stop stop stop, han formåede at smide sig værre end Ronaldo og Neymar tilsammen. Vanvittigt pinligt at se på.
Den attitude skal gemmes langt langt væk, ellers kan de godt shippe ham tilbage til Brazil med første fly

8 år 1 uge siden #244 af nono
Besvaret af nono på emne Sæsonen 2018/2019

ChrillRM14 skrev: Så ikke kampen. Hvordan fungerede offensiven? Kan se, at man havde klart overtag i boldbesiddelsen, 14 afslutninger, men kun 3 på rammen.

Kort sammendrag: Real Madrid var klart det bedste hold, selvom Manchester havde flere stamspillere til rådighed og flere kampe i benene. Når det så er sagt viste kampen desværre også hvad flere af os har frygtet:

- Vi brænder alt, alt, alt for mange chancer og er slet ikke kyniske nok foran kassen uden Ronaldo. Bale var decideret usynlig.
- Isco er/bliver vores store stjerne under Lopetegui.
- Theo har bare ikke niveauet.
- Ceballos er et mega talent og det må være et stort dilemma for en træner at vælge mellem Kroos, Modric, Kovacic, Casemiro og Ceballos.
- Vinicius er en fin breddespiller, men det er altså ikke den nye Messi eller Ronaldo der dribler rundt på banen. Jeg tror at vi har gjort en fin handel med Vinicius, men at vi skal vente et års tid til Rodrygo kommer, før vi for alvor kan begynde at se frem til noget ung magi.
Sidste redigering: 8 år 1 uge siden ved nono.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44, ChrillRM14

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 1 uge siden #245 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæsonen 2018/2019

Kimbo skrev:

Brylle skrev:

Stop stop stop, han formåede at smide sig værre end Ronaldo og Neymar tilsammen. Vanvittigt pinligt at se på.
Den attitude skal gemmes langt langt væk, ellers kan de godt shippe ham tilbage til Brazil med første fly

Første gang han går i græsset sparker Damian benene væk under ham. Det er ikke film. Anden gang han går i græsset arbejder han på et lavt tyngdepunkt mens Shaws holder fast rundt om halsen. Det er ikke film. Tredje gang får han en arm i hovedet. Det er ikke film. Læg dertil at han hverken ruller rundt, bruger 20 sekunder i græsset eller andet, men bare rejser sig op igen. Se derudover på de to andre situationer hvor de hænger fast på ham og han fortsætter.
Et postulat om film i nat kan ikke været andet end hate mod en spiller der indgik i en handel som folk ikke var enige i. Kedelig tendens når man faktisk viser gode ting allerede i første kamp, men når man ikke kan kritisere det, må man opfinde andre ting.
Sidste redigering: 8 år 1 uge siden ved Brylle.

8 år 1 uge siden #246 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæsonen 2018/2019

nono skrev:
1) Vi brænder alt, alt, alt for mange chancer og er slet ikke kyniske nok foran kassen uden Ronaldo. Bale var decideret usynlig.
2) Isco er/bliver vores store stjerne under Lopetegui.
3) Theo har bare ikke niveauet.
- Ceballos er et mega talent og det må være et stort dilemma for en træner at vælge mellem Kroos, Modric, Kovacic, Casemiro og Ceballos.
4) Vinicius er en fin breddespiller, men det er altså ikke den nye Messi eller Ronaldo der dribler rundt på banen. Jeg tror at vi har gjort en fin handel med Vinicius, men at vi skal vente et års tid til Rodrygo kommer, før vi for alvor kan begynde at se frem til noget ung magi.

1) Jamen altså, Ronaldos conversion ratio var og er elendig, så lad os lige tage en slapper. Benz og Bale var begge tæt på, men blev sjældent en del af spillet, hvilket man kan takke resten af holdet for. Ceballos var blandt andet medskyldig i dette. Hvis han overhovedet skal komme på tale som starter (hvilket han ikke skal), så må han jo i samme grad som Kroos og Modric formå at sætte angriberne op.

2) Håber ikke du bygger din antagelse på kampen igår, for Isco præsterede jo intet i de 15 min. han fik?

3) Ja, Theo så ikke god ud. Gjorde Marcelo heller ikke altid da han var på Theos alder.

4) Synes nu Vinicius var særdeles imponerende taget i betragtning at det er han første kamp. Han satte United spillerne flere gange, og kom både med kvalificerede indlæg og forsøg. Derudover mestrer han jo til UG spillet i de små rum med hurtige kombinationer.

Real Madrid havde overraskende nok en stor del af spillet, selv da vi spillede Castilla mandskab mod en del Uniteds stamspillere.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 8 år 1 uge siden ved Zyconith.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, andreashn, Dragam

8 år 1 uge siden #247 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæsonen 2018/2019

Brylle skrev:

Kimbo skrev:

Brylle skrev:

Første gang han går i græsset sparker Damian benene væk under ham. Det er ikke film. Anden gang han går i græsset arbejder han på et lavt tyngdepunkt mens Shaws holder fast rundt om halsen. Det er ikke film. Tredje gang får han en arm i hovedet. Det er ikke film. Læg dertil at han hverken ruller rundt, bruger 20 sekunder i græsset eller andet, men bare rejser sig op igen. Se derudover på de to andre situationer hvor de hænger fast på ham og han fortsætter.
Et postulat om film i nat kan ikke været andet end hate mod en spiller der indgik i en handel som folk ikke var enige i. Kedelig tendens når man faktisk viser gode ting allerede i første kamp, men når man ikke kan kritisere det, må man opfinde andre ting.

Kimbo dit indlæg er jo vanvittigt pinligt. Læg nu lige alle dine forudtagede meninger væk for en gang skyld. Shaw havde forhåbentligt fået rødt hvis det havde været en 'rigtig' kamp med sit kvælertag på Vinicius.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Gribben, REAL

8 år 1 uge siden #248 af zizou21
Besvaret af zizou21 på emne Sæsonen 2018/2019
Jeg saa kun anden halvleg - men synes 'Vini' viste lovende takter. Haaber han faar max spilletid i optakten, saa han er 100 % klar til saeson start, for det faar vi brug for.

Derudover synes jeg faktisk Oedegaard efterladte et fint indtryk, i den korte tid han fik. Med lidt mere kampform, havde han ogsaa scoret paa den kaempe chance han havde.

Asensio og Isco bliver helt klart afgoerende for vores saeson og jeg er positiv. De aendrede kampen totalt, fra foerste sekund.

Glaeder mig til at se kampen mod Juve live paa Loerdag! (Nogen andre der er paa stadion til den kamp??)

Hala
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

8 år 1 uge siden #249 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Sæsonen 2018/2019

Zyconith skrev:

nono skrev:
1) Vi brænder alt, alt, alt for mange chancer og er slet ikke kyniske nok foran kassen uden Ronaldo. Bale var decideret usynlig.
2) Isco er/bliver vores store stjerne under Lopetegui.
3) Theo har bare ikke niveauet.
4) Vinicius er en fin breddespiller, men det er altså ikke den nye Messi eller Ronaldo der dribler rundt på banen. Jeg tror at vi har gjort en fin handel med Vinicius, men at vi skal vente et års tid til Rodrygo kommer, før vi for alvor kan begynde at se frem til noget ung magi.

1) Jamen altså, Ronaldos conversion ratio var og er elendig, så lad os lige tage en slapper. Benz og Bale var begge tæt på, men blev sjældent en del af spillet, hvilket man kan takke resten af holdet for. Ceballos var blandt andet medskyldig i dette. Hvis han overhovedet skal komme på tale som starter (hvilket han ikke skal), så må han jo i samme grad som Kroos og Modric formå at sætte angriberne op.

2) Håber ikke du bygger din antagelse på kampen igår, for Isco præsterede jo intet i de 15 min. han fik?

3) Ja, Theo så ikke god ud. Gjorde Marcelo heller ikke altid da han var på Theos alder.

4) Synes nu Vinicius var særdeles imponerende taget i betragtning at det er han første kamp. Han satte United spillerne flere gange, og kom både med kvalificerede indlæg og forsøg. Derudover mestrer han jo til UG spillet i de små rum med hurtige kombinationer.

Real Madrid havde overraskende nok en stor del af spillet, selv da vi spillede Castilla mandskab mod en del Uniteds stamspillere.

Jeg er slet ikke enig i det med kvalificerede indlæg. Jeg synes han gjorde en god figur i går, og var god i sine udfordringer af modstanderen, bl.a. snyder han Fosu-Mensah let på et tidspunkt. Han ser også lynhurtig ud. Men jeg kan ikke huske et eneste af hans indlæg som faktisk nåede ind i feltet og ramte en medspiller, bortset fra den ene gang hvor han smadre bolden ind i feltet, og lige ind i maven på Bale, der umuligt kan få noget ud af indlægget. Ellers ramte han stort set en modspiller med alle sine indlæg. Det kan der dog arbejdes med, og jeg er optimistisk i forhold til hans fremtid, efter at have set kampen i nat.

En anden jeg synes efterlod et positivt indtryk, er Ødegaard. Han fik ikke meget spilletid, da han blev taget ud midt i anden halvleg selvom han kom ind ved halvleg. Men i den korte tid han fik, kom han i gode positioner og var i det hele taget meget aktiv. Jeg tror han vil have godt af en sæson i en anden klub i La Liga, hvor han kan få fuld spilletid, og så tror jeg faktisk at han ville gøre en forskel i Real Madrid på sigt.
Sidste redigering: 8 år 1 uge siden ved Jbner.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

8 år 1 uge siden #250 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæsonen 2018/2019
Ingen snakker om Valverde men han gjorde det virkelig også flot. Ham kan jeg godt se have en fremtid på Real Madrids førstehold.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Zyconith

8 år 1 uge siden #251 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 2018/2019

JimmyBroe skrev: Ingen snakker om Valverde men han gjorde det virkelig også flot. Ham kan jeg godt se have en fremtid på Real Madrids førstehold.

Han imponerede nu ikke undertegnede. Ser større perspektiver i såvel Llorente som Ceballos, også på baggrund af nattens kamp. Men vil bestemt ikke udelukke, at knægten kan have en fremtid i Real Madrid.

8 år 1 uge siden #252 af Kingkongkong
Besvaret af Kingkongkong på emne Sæsonen 2018/2019

Zyconith skrev:

Brylle skrev:

Kimbo skrev:

Brylle skrev:

Kimbo dit indlæg er jo vanvittigt pinligt. Læg nu lige alle dine forudtagede meninger væk for en gang skyld. Shaw havde forhåbentligt fået rødt hvis det havde været en 'rigtig' kamp med sit kvælertag på Vinicius.

Det er vel tydeligt at se han filmer her? Lad nu være med at forsvare ham når han gør noget forkert, vi vil alle have han bliver en sensation. Gider bare ikke så på spillere der opfører sig sådan og ødelægger både deres eget og klubbens omdømme.

Leveret af Kunena Forum