Sæsonen 2018/2019
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Casilla
Odriazola, Vallejo, Javi Sanchez, Theo
Valverde, M. Llorente, Ceballos
Vinicius, Benzema, Bale
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
- mat_hattrick
- Ekspert bruger
-
Real Madrid skrev: Ceballos kan godt gå hen at blive den store "transfer".
Præcis... Sikke en start!
Den kan implementeres på landsholdsplan da man her godt kan leve med flere uafgjorte kampe...men på klubplan og især for RM vedkommende er vi pisket til at vinde (nogle gange stort) for ikke at få total baghjul af Barca og lillesøster.
Håber han laver et kompromis...
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Brylle
- Gæst
-
Ja synes da i den grad at de har været målsøgende i lange perioder hos Spanien. Og så vil jeg da vende den om og sige, at Lopetegui nu har mulighed for at lægge endnu flere lag på de ideer, man så på det spanske landshold.mohbar skrev: Jeg er bekymret for at den landsholdsstil Loppen måske vil forsøge at implementere i RM vil blive et problem for os da den ikke er målsøgende nok.
Den kan implementeres på landsholdsplan da man her godt kan leve med flere uafgjorte kampe...men på klubplan og især for RM vedkommende er vi pisket til at vinde (nogle gange stort) for ikke at få total baghjul af Barca og lillesøster.
Håber han laver et kompromis...
Den første halve time er selvfølgelig ikke god, men på den lyse side er Casilla og Theo meget impliceret i de to mål, og de er alligevel ligegyldige i forhold til den kommende sæson. Ceballos ligner en mand med selvtillid! Han har leveret et godt indtryk.
- Kingkongkong
- Junior bruger
-
- Brylle
- Gæst
-
Det er jo ikke film når han bliver ramt.Kingkongkong skrev: Håber vinicius smider den slags filmeri langt væk.