Sæsonen 2018/2019

7 år 8 måneder siden #685 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2018/2019

Asensio20 skrev: Jeg har ikke noget i mod at Neymar er fortrukket. Det er dog stadig en 9er vi har brug for og Ramos dage er ved at være talte. Så nemt at spille forbi ham og i bagrummet på ham. Det kommer vi til at se mod Barcelona. Varane var slet ikke god i dag.

Sådan er det med et hold i krise.

Du skal huske at Ramos konstant skal dække hele venstresiden fordi Marcelo er på fisketur. Det ser jeg klart som det største problem.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 8 måneder siden #686 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Sæsonen 2018/2019

elle44 skrev: Vinicius scorede et flot frisparksmål og så rødt kort efter. Her er et sammenklip af hans aktioner i kampen

Jeg må sige at jeg synes han er et større talent end jeg først antog da jeg tjekkede denne slags sammenklip igennem efter hans kampe i Brasilien.
Han er hele tiden udfordrende, en konstant trussel. Håber at han bliver ved med det, så kan han kun tage ved lære og blive bedre og bedre. Modsat en Asensio som aldrig prøver noget som helst, som jeg mener er en af grundende til at han bare ikke er blevet en bedre fodboldspiller i løbet af de seneste par år.

Der er lang vej for Vinicius, men jeg er blevet mere positiv stemt for at han kan blive en gevinst om et par år. Han skal lige pakke sin attitude Langt væk dog, hvis ikke han kan styre sig i en kamp mod celta b i den 3. Bedste spanske række, så vil jeg ikke se hvad der kommer til at ske når han bliver savet over gang på gang på San Mamés eller pizjuan.

Jeg er også positivt stemt indtil videre.

Han virker hverken bange eller nervøs, men lader til at sætte sig igennem og tage ansvar. Han er lynende hurtig, opportunistisk og udfordrende. Og i videoen fra kampen i dag, så trækker han konstant 2-3 mand til sig og fremprovokerer et væld af gule kort. Det siger også noget om den trussel, han udgør.

Forhåbentligt ender det godt.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

7 år 8 måneder siden #687 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæsonen 2018/2019

Grim opførelse fra Ramos' side. Hvor er det dog en sølle præstation han leverer som kaptajn og rollemodel for de unge. Det må snart være nok med hans tåbeligheder, han føler sig tydeligvis hævet over alle standarder. Smid idioten på porten.

Fint indlæg inde på facebook hvor kommentarsporet desværre er overrendt af tåber:

Christian Moreno Wendelboe Efter Ronaldos skifte har han lignet én, som kan gøre hvad der passer ham. Pludselig er det ham, som skal tage samtlige straffespark og frispark, til trods for, at vi har et utal af spillere, som er bedre egnet til specielt frispark.

Det er som om, at hans største fokus er at slå målrekorden for forsvarsspillere i Real Madrid, selvom han aldrig når de 127 mål fra Fernando Hierro. Det er set mange gange i denne sæson, at han ligger oppe i angrebet og jagter mål - selv der har været mere brug for at stå solidt defensivt at søge mål.

Tager vi det med i betragtningen, at han har sejlet rundt i en længere periode og primært har levet af sine vigtige mål, så må saldoen være ved at være løbet op.

Vi solgte unødvendigt vores bedste forsvarsspiller over de sidste mange år i form af Pepe, fordi man ikke ville give ham 2 år ekstra på kontrakt, men kun én enkelt og nu står vi desværre som vi har redt.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 7 år 8 måneder siden ved Zyconith.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam, Papi

7 år 8 måneder siden #688 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2018/2019
@Zyconith.

Føj for en opførelse. Det er lige før jeg er fortaler for en fyreseddel på den der. Måske en anelse drastigt, men anførebindet burde han ikke få lov at bære længere! Og hvad fanden sker der for resten af truppen? Hvorfor er der ingen som siger noget til ham, eller går hen til Reguilón? Helt igennem pinlig opførelse!

Jeg er dog på ingen måder enig i, at Pepé på noget tidspunkt har været vores bedste forsvarspiller.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 7 år 8 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Papi

7 år 8 måneder siden #689 af YunisTaker
Besvaret af YunisTaker på emne Sæsonen 2018/2019

Zyconith skrev:

Grim opførelse fra Ramos' side. Hvor er det dog en sølle præstation han leverer som kaptajn og rollemodel for de unge. Det må snart være nok med hans tåbeligheder, han føler sig tydeligvis hævet over alle standarder. Smid idioten på porten.

Come on. Reguillon hopper ind foran Ramos og rammer ham endda i ansigtet. Ramos sparker et par bolde efter ham, som er en overreaktion, men slemmere er det heller ikke. Jeg er sikker på de har snakket om det bagefter, og der ikke længere er noget problem.

EDIT:
- Selvfølgelig skal Ramos ikke miste anførerbåndet eller få en fyreseddel pga. det. De eneste der overreagerer mere end Ramos, er jer.

Real Madrid since 2002

Raul & Zidane.

Pepe, Marcelo & Benzema.

CAAAAASEEEEEEEMIIIIIIIIIIIROOOOOOOOO!!!
Sidste redigering: 7 år 8 måneder siden ved YunisTaker.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880, andreashn

7 år 8 måneder siden #690 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæsonen 2018/2019

YunisTaker skrev:

Zyconith skrev:

Come on. Reguillon hopper ind foran Ramos og rammer ham endda i ansigtet. Ramos sparker et par bolde efter ham, som er en overreaktion, men slemmere er det heller ikke. Jeg er sikker på de har snakket om det bagefter, og der ikke længere er noget problem.

EDIT:
- Selvfølgelig skal Ramos ikke miste anførerbåndet eller få en fyreseddel pga. det. De eneste der overreagerer mere end Ramos, er jer.

Altså, manden er 32 år gammel, den slags er forbeholdt umodne idioter der ikke kan styre sig eller tror de kan tillade sig det. Pressen fik 20 minutters indblik i træningssessionen og så vælger han at lave sådan et stunt. Ramos har over 275 gule og 25+ røde kort i karrieren. Han laver den ene dumhed efter den anden. Passer ikke sin tjans i forsvaret, så Varane udstilles som en syndebuk. Jeg ved snart ikke hvad han bidrager med der af en positiv værdi for holdet.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

7 år 8 måneder siden #691 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæsonen 2018/2019
Selvfølgelig er det ikke okay, slet ikke mod en ung ny spiller. Men lad os nu heller ikke overdrive. Han er en temperamentsfuld herre der sammen med sit hold går igennem en svær tid. Synes også tit jeg har hørt historier med lignende scenarier til træning, det ret normalt at bølgerne går højt, især i dårlige perioder. Bare i Real Madrid kan jeg da huske en episode med Graver og Robinho, tror jeg det var.
Sidste redigering: 7 år 8 måneder siden ved Lars1991.

7 år 8 måneder siden #692 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Sæsonen 2018/2019
Spil noget fodbold drenge :-) så finder I ud af, at der under kampens hede sagtens kan forekomme tumult. Er sikker på, at de begge to har snakket sammen efter træningen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, andreashn

7 år 8 måneder siden #693 af PMO
Besvaret af PMO på emne Sæsonen 2018/2019
Nu er Ramos jo ikke en af de allerbedste spillere - så derfor er han sikret at være fast på holdkortet- og uden risiko for at blive solgt. Havde det nu været Navas som havde gjort det samme, var han blevet hængt ud.
Sidste redigering: 7 år 8 måneder siden ved PMO. Begrundelse: Tilføjelse

7 år 8 måneder siden #694 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2018/2019
Ramos kan cirkelsparke Reguilon i ansigtet for all I care. Den her slags ting opstår hele tiden. Ramos sagde undskyld og så er de to spillere videre i livet.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, elle44

7 år 8 måneder siden #695 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 2018/2019
Videre...

Ramos: "We always go full, right, Regui? In the end team victory together."

Reguilon efterfølgende: "Always with my team and with my captain, for victory tomorrow."

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 7 år 8 måneder siden ved Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, andreashn, El Siete

7 år 8 måneder siden #696 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 2018/2019

Real Madrid skrev: Videre...

Ramos: "We always go full, right, Regui? In the end team victory together."

Reguilon efterfølgende: "Always with my team and with my captain, for victory tomorrow."

Så kan man heller ikke koge mere suppe på den :)

Leveret af Kunena Forum