VM 2018

5 år 9 måneder siden #145 af slb1995
Besvaret af slb1995 på emne VM 2018
Cristiano har anlagt sig et budskabsfyldt gedeskæg (eller GOATee om man vil):


Så må vi se, om han om lidt kan leve op til det.
Sidste redigering: 5 år 9 måneder siden ved slb1995.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, elle44

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #146 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne VM 2018

slb1995 skrev: Cristiano har anlagt sig et budskabsfyldt gedeskæg (eller GOATee om man vil):



Så må vi se, om han om lidt kan leve op til det.


Haha! Hold kæft, hvor bliver fodbolden et kedeligere sted, når Ronaldo stiller skoene på hylden :D

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 5 år 9 måneder siden ved ChrillRM14.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #147 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne VM 2018
4 minutter tog det ham at blive anden mest scorende i landsholdsregi. Imponerende.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #148 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne VM 2018
Det er godt nok et Portugal-hold, der ikke er afstemt... de kan jo for faen ikke engang ramme hinanden længere.... Flot fodbold af Marokko!

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #149 af elle44
Besvaret af elle44 på emne VM 2018

ChrillRM14 skrev: Det er godt nok et Portugal-hold, der ikke er afstemt... de kan jo for faen ikke engang ramme hinanden længere.... Flot fodbold af Marokko!


Ja Marokko gør det faktisk godt, dog skal det siges at alt det de laver af gode ting kommer fra deres højreside, shit Portugals venstreback er blevet gjort til grin her i første halvleg.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #150 af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne VM 2018

ChrillRM14 skrev: Det er godt nok et Portugal-hold, der ikke er afstemt... de kan jo for faen ikke engang ramme hinanden længere.... Flot fodbold af Marokko!


Men Portugal vinder stadig VM

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #151 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne VM 2018
VAR er en skrækkelig størrelse

Jeg er her stadig XOXO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #152 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne VM 2018
Haha, blir spændende om samtlige straffespark ifm dødbolde fremover ska dømmes :-D måske sku man droppe selve kampen og bare dyste i straffesparkskonkurrence fremover.

Ja jeg er ik tilhænger af "det nye fodboldspil", men mange folk lader til at elske det helt vildt. Jeg ka ik se charmen - slet ik faktisk
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #153 af Raul-Madrid
Besvaret af Raul-Madrid på emne VM 2018
Jeg er helt enig med dig Siempre i dette ( normalt er vi ret uenige ) :-)

Men VAR er ikke godt nok - der går simpelthen for langtid før man har en afgørelse.

Det kan ikke være rigtigt at jeg kan nå at se en replay 2-3-4 gange og dommeren så stadig ikke har fået afvide om der straffe eller ej.

Det skal ikke tag mere end 10-15 sec hvis det skal fungere optimalt.

Hellere at der så bliver dømt fejlagtige mål, røde kort etc. så er der i det mindste noget at diskuter....! nu kan disksutionen bare dø og alle argumenter vil være jamen VAR besluttet der var straffe....!

IK EN FAN! - Ønsker det "gamle" fodbold tilbage....!!!

RAUL!!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #154 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne VM 2018

Siempre fiel skrev: Haha, blir spændende om samtlige straffespark ifm dødbolde fremover ska dømmes :-D måske sku man droppe selve kampen og bare dyste i straffesparkskonkurrence fremover.

Ja jeg er ik tilhænger af "det nye fodboldspil", men mange folk lader til at elske det helt vildt. Jeg ka ik se charmen - slet ik faktisk


Nej men seriøst? Det er pludselig et helt andet spil end hvad vi er vant til. Ja det kan sgu godt være at der bliver dømt mere korrekt, men jeg synes det er synd, utrolig synd faktisk.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #155 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne VM 2018
@Raul-Madrid
Forstår ikke? Det er da meget bedre, at straffespark faktisk bliver dømt? VAR kan forbedre og effektiviseres, men det er edermanme bedre, end at man i en evt VM-finale faktisk kan kåre en vinder, hvor snakken ikke skal gå på kendelser, der ikke blev dømt... Det tager også halvdelen af fornøjelsen ved at se RM vinde CHL, når bold-fora derefter flyder over med barnlige røster, der absolut hellere vil diskutere en misset off-side eller straffe i stedet for kampen... DET er trættende.
Det er en sygdom i fodboldverdenen, at alt skal handle om, hvorvidt noget er kontroversielt. Al opmærksomhed går fra spillet til kendelserne.

Jeg er overrasket over, hvordan man faktisk har minimeret tiden med VAR kraftigt i turneringen ifht de episoder, man har haft i Holland og Italien i foregående sæson.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 5 år 9 måneder siden ved ChrillRM14.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Real HWL, andreashn, Madrid1998, elle44

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #156 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne VM 2018

ChrillRM14 skrev: @Raul-Madrid
Forstår ikke? Det er da meget bedre, at straffespark faktisk bliver dømt? VAR kan forbedre og effektiviseres, men det er edermanme bedre, end at man i en evt VM-finale faktisk kan kåre en vinder, hvor snakken ikke skal gå på kendelser, der ikke blev dømt... Det tager også halvdelen af fornøjelsen ved at se RM vinde CHL, når bold-fora derefter flyder over med barnlige røster, der absolut hellere vil diskutere en misset off-side eller straffe i stedet for kampen... DET er trættende.
Det er en sygdom i fodboldverdenen, at alt skal handle om, hvorvidt noget er kontroversielt. Al opmærksomhed går fra spillet til kendelserne.

Jeg er overrasket over, hvordan man faktisk har minimeret tiden med VAR kraftigt i turneringen ifht de episoder, man har haft i Holland og Italien i foregående sæson.


Ja og så skide være med om det rent faktisk er underholdende at se kampene. Nu blir det jo sådan at man ska juble 2 minutter efter noget er sket - eller alternativt nå at hoppe op på bordet og juble og synge tre slagsange før man så ellers ka trække sin uforbeholdne, spontane jubelorgasme tilbage fordi 12 dommere har finkæmmet 25 kameravinkler og fundet ud af at der var en millimeters offside 16 afleveringer inden Ronaldo saksede århundredets mål ind i overtiden. Jep, det blir superfedt
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce