Sæsonen 2019/2020
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Megen moro?
Sue me.
Ramos4 skrev: Jovic ikke med i truppen mod Eibar.
Megen moro?
Bare for at smadre det sidste af hans selvtillid. Han skulle jo nødigt tro, at han er tiltænkt en vigtig rolle i truppen..
Edit: Nå, Jovic er hold nu fast...muskelskadet. Overraskende nok.
Sue me.
“Real Madrid er en klub som kun tænker på det sportslige, aldrig det politiske eller nationalistiske… Jeg tror, at det er en kæmpe fordel den har overfor FC Barcelona som tænker for meget i det politiske.” – Jorge Valdano
- Madridista02
-
- Ekspert bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlindspillere.
Ifølge AS er vi jo være interesserede, så skulle man slå til allerede, inden prisen stikker af, og så leje ham ud i tråd med vores transferstrategi?
Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
El Siete skrev: Erling Håland, 35 mål de sidste 21 kampe, deraf 6 hattricks! Bevares han spiller for Salzburg, men stadig topscorer i Champions League med 7 mål, virkelig imponerende. Og bare 19 år.
Ifølge AS er vi jo være interesserede, så skulle man slå til allerede, inden prisen stikker af, og så leje ham ud i tråd med vores transferstrategi?
Kender man Zidane ret, så er det ikke en spiller han vil have.
Personligt håber jeg man gør ligesom man gjorde med Lukaku. Ser den anden vej, da hans stil slet ikke passer ind i Real Madrid.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
El Siete skrev: Erling Håland, 35 mål de sidste 21 kampe, deraf 6 hattricks! Bevares han spiller for Salzburg, men stadig topscorer i Champions League med 7 mål, virkelig imponerende. Og bare 19 år.
Jeg har læst at prisen ligger på omkring de 700mill. Hvis det er rigtig, er prisen i mine øjne stukket af.
Med al respekt for Norge, så har de jo heller aldrig produceret en spiller der er i nærheden af 700 mio. kroner værd. Men én gang skal selvfølgelig være den første.
Sue me.
www.marca.com/en/football/real-madrid/20...68e3e502f8b45b2.html
Benzema is more clinical than Messi, Cristiano and Suarez.
Since Cristiano left in 2018, only three players in Europe have scored more than Benzema: Robert Lewandowski (63 goals), Lionel Messi (60) and Kylian Mbappe (47).
Benzema's 41 is even more impressive given that it is from 97 shots, just 2.3 shots per goal, fewer than Messi (2.5), Luis Suarez (2.8) or Cristiano (3.2).
Synes det har været fascinerende at være vidne til hvor hurtigt Benzema har kunne omlægge sit spil siden Cristiano forlod os.Only Lewandowski can compete with 1.95 shots per goal,
Monsieur Glacé - manden, der aldrig siger et pip, når det går godt, og når det går skidt.
Jeg ser bestemt frem til hvordan denne sæson udvikler sig! Det burde ikke være muligt at Real Madrid vinder et så stort trofæ som Champions League, men synes at Zidane er ved at få noget skarpt sat op... stik imod alles forudsigelser!
Sæsonen bliver en succes, hvis:
1) Benzema leverer i de store kampe.
2) Hazard udvikler sit spil i Real Madrid.
3) Rodrygo fortsætter sit spil.
Derudover så er truppen ret bred. Glæder mig over situationen. Hala Madrid y nada mas!
"La camiseta del Real Madrid es blanca, se puede manchar de barro, sudor y hasta de sangre... pero nunca de vergüenza"