Sæsonen 2019/2020

2 uger 7 timer siden #1057 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæsonen 2019/2020
Nu var det jo også Carabao Cup.. den er der vist ingen hold der tager seriøst før finalen. Tror mere der bliver tænkt i liga-sammenhæng :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 dage 14 timer siden #1058 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020
Jovic ikke med i truppen mod Eibar.

Megen moro?

Sue me.

5 dage 14 timer siden #1059 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Sæsonen 2019/2020

Ramos4 skrev: Jovic ikke med i truppen mod Eibar.

Megen moro?

Bare for at smadre det sidste af hans selvtillid. Han skulle jo nødigt tro, at han er tiltænkt en vigtig rolle i truppen..

5 dage 14 timer siden #1060 af Ramos4
Hvad i alverden skal Brahim i den trup?

Edit: Nå, Jovic er hold nu fast...muskelskadet. Overraskende nok.

Sue me.
Sidste redigering: 5 dage 13 timer siden ved Ramos4.

5 dage 10 timer siden #1061 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Sæsonen 2019/2020
Muskelskadet også ham? Selv uden at spille? Jeg grinte sgu' - Hvordan fanden kan det være?

“Real Madrid er en klub som kun tænker på det sportslige, aldrig det politiske eller nationalistiske… Jeg tror, at det er en kæmpe fordel den har overfor FC Barcelona som tænker for meget i det politiske.” – Jorge Valdano

5 dage 28 minutter siden #1062 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Sæsonen 2019/2020
Kam man kun få skader til kamp?

2 dage 21 timer siden #1063 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæsonen 2019/2020
Erling Håland, 35 mål de sidste 21 kampe, deraf 6 hattricks! Bevares han spiller for Salzburg, men stadig topscorer i Champions League med 7 mål, virkelig imponerende. Og bare 19 år.
Ifølge AS er vi jo være interesserede, så skulle man slå til allerede, inden prisen stikker af, og så leje ham ud i tråd med vores transferstrategi?

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

2 dage 16 timer siden #1064 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2019/2020

El Siete skrev: Erling Håland, 35 mål de sidste 21 kampe, deraf 6 hattricks! Bevares han spiller for Salzburg, men stadig topscorer i Champions League med 7 mål, virkelig imponerende. Og bare 19 år.
Ifølge AS er vi jo være interesserede, så skulle man slå til allerede, inden prisen stikker af, og så leje ham ud i tråd med vores transferstrategi?

Kender man Zidane ret, så er det ikke en spiller han vil have.

Personligt håber jeg man gør ligesom man gjorde med Lukaku. Ser den anden vej, da hans stil slet ikke passer ind i Real Madrid.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, BBB

2 dage 15 timer siden #1065 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 2019/2020

El Siete skrev: Erling Håland, 35 mål de sidste 21 kampe, deraf 6 hattricks! Bevares han spiller for Salzburg, men stadig topscorer i Champions League med 7 mål, virkelig imponerende. Og bare 19 år.

Jeg har læst at prisen ligger på omkring de 700mill. Hvis det er rigtig, er prisen i mine øjne stukket af.

2 dage 13 timer siden #1066 af Ramos4
Det er altid farligt at købe en spiller på baggrund af 3 gode måneder.

Med al respekt for Norge, så har de jo heller aldrig produceret en spiller der er i nærheden af 700 mio. kroner værd. Men én gang skal selvfølgelig være den første.

Sue me.

2 dage 9 timer siden #1067 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2019/2020
Ny data der viser at Benzema er mere klinisk foran målet end selveste Messi, Cristiano og Suarez;
www.marca.com/en/football/real-madrid/20...68e3e502f8b45b2.html

Benzema is more clinical than Messi, Cristiano and Suarez.

Since Cristiano left in 2018, only three players in Europe have scored more than Benzema: Robert Lewandowski (63 goals), Lionel Messi (60) and Kylian Mbappe (47).

Benzema's 41 is even more impressive given that it is from 97 shots, just 2.3 shots per goal, fewer than Messi (2.5), Luis Suarez (2.8) or Cristiano (3.2).

Only Lewandowski can compete with 1.95 shots per goal,

Synes det har været fascinerende at være vidne til hvor hurtigt Benzema har kunne omlægge sit spil siden Cristiano forlod os.

Monsieur Glacé - manden, der aldrig siger et pip, når det går godt, og når det går skidt.
Sidste redigering: 2 dage 9 timer siden ved Sahinovic.

1 dag 21 timer siden #1068 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2019/2020
Det er imponerende med Benzema. Han har dog alle dage haft teknikken, og det glæder mig at se at han fortsat udnytter hans potentiale foran målet.

Jeg ser bestemt frem til hvordan denne sæson udvikler sig! Det burde ikke være muligt at Real Madrid vinder et så stort trofæ som Champions League, men synes at Zidane er ved at få noget skarpt sat op... stik imod alles forudsigelser!

Sæsonen bliver en succes, hvis:

1) Benzema leverer i de store kampe.

2) Hazard udvikler sit spil i Real Madrid.

3) Rodrygo fortsætter sit spil.

Derudover så er truppen ret bred. Glæder mig over situationen. Hala Madrid y nada mas!

"La camiseta del Real Madrid es blanca, se puede manchar de barro, sudor y hasta de sangre... pero nunca de vergüenza"
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Sahinovic

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.