Sæsonen 2019/2020
Lucas Vázquez har ikke niveauet, er ej heller fremtiden og er lige kommet tilbage fra en skade. Vinicius har heller ikke niveauet (lige på nuværende tidspunkt), men regnes dog med at være fremtiden og har samtidigt ikke været skadet, men alligevel vælger Zidane førstnævnte.
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Doc.juego skrev: Jeg har svært ved at forstå den fascination af Lucas V som Zidane har.
Han er meget arbejdsom, og det er da godt... Men han har jo ikke fremtidsperspektiv. Og han bringer heller ikke noget aktuelt.. andet end et løbepensum..
Samtidig har vi så et kæmpe talent i Vini, som lige nu ikke er i form, og mangler selvtillid, og egentlig ikke har fået vildt mange kampe. Han har desuden rigeligt med fremtidsperspektiv.
Jeg kan følge dig ift. Lucas. Jeg kan ikke følge dig ift. Vini.
Fremtidsperspektiv alene hjælper intet på den næste kamp. Hvis han ikke er i form, mangler selvtillid og egentlig spiller dårligt, skal man så udtages på baggrund af en ide om, at han på sigt bliver god?
BBB skrev:
Doc.juego skrev: Jeg har svært ved at forstå den fascination af Lucas V som Zidane har.
Han er meget arbejdsom, og det er da godt... Men han har jo ikke fremtidsperspektiv. Og han bringer heller ikke noget aktuelt.. andet end et løbepensum..
Samtidig har vi så et kæmpe talent i Vini, som lige nu ikke er i form, og mangler selvtillid, og egentlig ikke har fået vildt mange kampe. Han har desuden rigeligt med fremtidsperspektiv.
Fremtidsperspektiv alene hjælper intet på den næste kamp. Hvis han ikke er i form, mangler selvtillid og egentlig spiller dårligt, skal man så udtages på baggrund af en ide om, at han på sigt bliver god?
Det korte svar er ja. Man snakker jo ikke om at Vini bli' ef god om 6 år, han var jo forrygende sidste sæson. Og man bliver jo nødt til at spille dem på et eller andet tidspunkt for at de udvikler sig og bliver integreret på holdet.
Selvfølgelig ikke hvis det er deciderede horrible, men det synes jeg nu ikke Vini er, og da slet ikke hvis man sammenligner med Lucas V.
Svaret er at det jo er en balance mellem den bedste spiller og at der skal være en strategi for at få spillere i form og udvikle dem.
Se fx Hazard, Han fik stort set hver kamp til trods for at han var mildest talt elendigt og ugidelig. Men han har jo et kæmpe potentiale som vi ser begynder at udfolde sig de sidste 2-3 kampe. Skulle han bare have været på tribunen resten af sæsonen fordi han spillede 6 dårlige kampe ?
Svaret er at man jo velovervejet skal spille spillere der er ude af form, hvis man regner med at de skal være noget i klubben. samtidig med at man skal stille et stærkt hold.
Og det er i denne overvejelse at jeg synes det er helt væk med Lucas frem for Vini, da Lucas intet potentiale har, ej hellere nogen større fremtid for klubben, han er i min optik med på yderste mandat.
Der er fx også Jovic, som har vist O, men altid er med i truppen præg får en rimelig mængde minutter.
Doc.juego skrev:
BBB skrev:
Det korte svar er ja. Man snakker jo ikke om at Vini bli' ef god om 6 år, han var jo forrygende sidste sæson. Og man bliver jo nødt til at spille dem på et eller andet tidspunkt for at de udvikler sig og bliver integreret på holdet.
Selvfølgelig ikke hvis det er deciderede horrible, men det synes jeg nu ikke Vini er, og da slet ikke hvis man sammenligner med Lucas V.
Vi er simpelthen uenige om præmissen. Jeg mener ikke, at han var god sidste år. Han var blandt de bedste af mange dårlige, men det betyder ikke, at han er god. Fordi at Kjartan Finnbogason scorer flest mål i Vejle, så betyder det ikke, at han er en stor spiller. Han spiller bare på et hold, der er ret dårligt.
Det er nærmest mere reglen end undtagelsen, at du som talent bliver straffet med en bænkeplads, hvis du spiller en god kamp.
Derfor frygter jeg også det værste, men altså.... hvis ikke vi ser både Rodrygo og Valverde i startopstillingen, så ved jeg ikke, hvad jeg gør.
Der er få spillere i truppen, som er sikret en plads, og alle de andre kommer ind og laver den ene elendige indsats efter den anden. Kan det tænkes, at Zidane simpelthen skåner Vinicius, fordi Rodrygo starter inde?
Jeg er ikke helt enig med dig @BBB. Vinicius gjorde det trods alt godt sidste sæson, og modsat denne sæson, så skabte han rent faktisk noget, selvom hans slutprodukt var elendigt det meste af tiden. Hans sidste sæson var bare ikke så god, at han skal have samme tillid som Hazard, for at lave den direkte sammenligning, så her er jeg enig.
2 kampe i streg, hvor Rodrygo fremgår i start 11'eren med Vinicius på bænken vil måske stille Vinicius i et meget dårligere lys end slet ikke at udtage ham, hvor begrundelsen kan være uendelig meget udenoms snak.
Er dog helt enig med @Sebberg, hvis ikke Valverde og Rodrygo starter inde idag. Faktisk vil jeg sige det samme, hvis ikke vi stiller op i den klart stærkeste opstilling nu når vi endelig har chancen.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Casillas2x
- Junior bruger
-
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ramos4 skrev: Zidane stiller med en åndssvag opstilling igen i aften. Jeg garanterer det.
Og hvilken opstilling er det så? (-;
Ifølge Marca starter Rodrygo ihverfald, så det er da alligevel positivt.
Florentino Pérez
Ramos4 skrev: Zidane stiller med en åndssvag opstilling igen i aften. Jeg garanterer det.
Du er så dum.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Casillas2x skrev: En ting jeg har undret mig over i real Madrid er, hvorfor vi altid skal spare vores spiller hvis de har spillet to kampe i streg. Når vi ser hold som liverpool og Barcelona, der spiller med den samme stamme næsten hele sæsonen. Især liverpool imponere mig de har en spillestil der kræver mange kræfter. Har i måske en forklaring på det?
Jeg er helt enig. Liverpool spillede også i dag, og her spillede både James Milner, Oxlade-Chamberlain og... ja, derefter er der ikke så mange af de faste spillere. Heldigvis kom både Curtis Jones og Pedro Chirivella ind, så der var da et par genkendelige navne ;-)