Sæsonen 2019/2020
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Der skal arbejdes på forstærkninger her.
Et angreb bestående af Hazard, Benzema, Jovic, Vininicus, Asensio, Bale og Vasquez.... Kun 2 af dem kan vi være sikker på godt spil. Vininicus kunne ikke sparke mod målet, Bale virker ligeglad, Vasquez er ikke god nok, Asensio vil ikke tage ansvar og Jovic kan ende som enten Mariano eller Morata.
Jovic kan ende som enten Mariano eller Morata.
Du har ret. Selvfølgelig kan Jovic ikke få succes i klubben. Det står skrevet i selv den helligste bog.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Cristiano7 skrev:
Du har ret. Selvfølgelig kan Jovic ikke få succes i klubben. Det står skrevet i selv den helligste bog.
Nøgleordet i Cristiano7's kommentar er "kan". Han kan ende som Mariano eller Morata. Han kan også ende som en verdensklasse angriber.
Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Lukita skrev:
Dios skrev: Cristiano7 skrev:
Nøgleordet i Cristiano7's kommentar er "kan". Han kan ende som Mariano eller Morata. Han kan også ende som en verdensklasse angriber.
Korrekt. Jovic er ung og derfor kan han ende op som hvem som helst. Han var ikke særlig god under U-21 Em og har kun spillet Europa league samt et par sæsoner i Bundesligaen for Frankfurt. Der er ingen nyheder om ham og hans afslutninger under træningslejren i de spanske aviser. Fokusset er mere rettet mod Vinincus, Kubo, Hazard og Rodrygo.
Mht. Vinicinus - så var der et artikel om at hans afslutninger er stadigvæk ikke gode nok men at Zidane arbejder på dem.
Den kølighed foran mål han allerede har vist, i en stor liga og europæisk, synes jeg lover godt. Især syntes jeg det var vildt blæret da hans holdkammerat Rebic i en kamp mod Chelsea allerede hævede armene og jublede det øjeblik han fik bolden under kontrol inde i feltet.
Han har selvfølgelig et prisskilt der forpligter og kommer til at mangle det vilde samarbejde han havde med Hallér (deri øvrigt lige er solgt for tilsvarende sum som Jovic til Premier League), men lad os se hvad der sker.
Og nu Jovic måske skadet...
Og så er jeg ved at blive sindsyg af at kommentattorene åbenbart aldrig har hørt om cl finallen i 2014...
Og Courtois er igen pivringe. Tænker på hans arrogante udtalelser om målmandsposten - hovmod står for fald.
Heldigvis er det træningskampe, og et nederlag er langt vigtigere for udviklingen end en sejr. Zidane kan passende prøve at rejse det her fortabte mandskab, for sker det her i sæsonen, så holder ikke engang han.
Det der egentlig pisser mig mest af er, at stamspillerne stadig ser overrasket ud når At. Madrid spillerne kommer bragende. Fair, at Vinicius ikke helt er med på det pres de kan lægge, dog amatøragtigt, at trække sig i situationen, men at Marcelo, Ramos, Kroos, Modric og Isco (som godt nok tog revanche med et gult, og fantastisk dumt straffe) stadig virker total forbavset er mig en gåde. Forfærdeligt spil, som med diverse reserver nok ikke engang bliver bedre.
Vi savner i den grad en 6'er, men hvad tænker Zidane dog også på, at spille med den 3-mandsmidtbane imod At. Madrid, som aldrig tager let på tingene.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.