Sæsonen 2019/2020

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Senior bruger
  • Senior bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlindspillere.
3 uger 15 timer siden #1093 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Sæsonen 2019/2020
BBB - Det er da ligegyldigt om du ikke kunne lide Robben eller ej. Han er har stadigvæk været del af en af de bedste duo/trioer! Robbery som man kaldte ham og Ribery, og så den nævnte trio med Lewandowski i midten, var jo fuldstændig vanvittig.
Sidste redigering: 3 uger 15 timer siden ved Madridista02.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 14 timer siden #1094 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 2019/2020

Madridista02 skrev: BBB - Det er da ligegyldigt om du ikke kunne lide Robben eller ej. Han er har stadigvæk været del af en af de bedste duo/trioer! Robbery som man kaldte ham og Ribery, og så den nævnte trio med Lewandowski i midten, var jo fuldstændig vanvittig.

Det er da ikke ligemeget, hvis vi taler om de bedste fronttrioer.

3 uger 11 timer siden #1095 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2019/2020
@BBB.

Nej det er ikke en prioriteret liste. Jeg tog dem bare nogenlunde slavisk.
Ronaldinho, El Fenomeno og Zidane er de bedste jeg nogensinde har set spille fodbold, så jeg vil altid prioritere Ronaldinho :) Og selvom jeg hader at sige det, så var Eto’ó den største fejltagelse at lade gå. Hold kæft hvor var han vild, men en spiller som er højest på min hadeliste.

Du har sikkert ret med Götze. Kan bare huske han decideret ødelagde først Coentrao og så Marcelo, så tænkte han måske lå på højrekanten, så den ryger selvf bare af listen :)

Min pointe er sådan set bare, at BBC står som en af de dårligste trioer for mig i moderne fodbold efter 4-3-3 for alvor tog over. Nærmere betegnet ser jeg bare Bale som en dårlig spiller som aldrig har fungeret i Real Madrid, og derfor ryger hele BBC trioen.
Men det kommer selvfølgelig an på hvad kriteriet er, for det er trods alt den mest vindende, selvom Bale har været inde og ude af holdet igennem tiden. BBC startede vidst de 2 første Chl finaler hvor Isco startede inde de 2 sidste, og det må jo også indikere lidt, at Zidane ikke har haft troen på den trio.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 3 uger 11 timer siden ved Dios.

2 uger 5 dage siden #1096 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020
www.bt.dk/fodbold/eriksen-om-buhende-publikum-uvaerdigt

Og han vil til Madrid? Good luck, kammerat.

Det eneste der kan bringe mit pis mere i kog end Bale, er fodboldspillere der brokker sig over publikum. Man kan i sit stille sind ønske at publikum gør ting anderledes, men at brokke sig offentligt over simple buh-råb er for svagt. Publikum er din arbejdsgiver, hvis du ikke kan tage ris såvel som ros, så må du spille petanque.

Sue me.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

2 uger 5 dage siden #1097 af BBB

Ramos4 skrev: www.bt.dk/fodbold/eriksen-om-buhende-publikum-uvaerdigt

Og han vil til Madrid? Good luck, kammerat.

Det eneste der kan bringe mit pis mere i kog end Bale, er fodboldspillere der brokker sig over publikum. Man kan i sit stille sind ønske at publikum gør ting anderledes, men at brokke sig offentligt over simple buh-råb er for svagt. Publikum er din arbejdsgiver, hvis du ikke kan tage ris såvel som ros, så må du spille petanque.

Banen var også elendig, men det må DBU tage til efterretning. Så må man skifte bane væk fra Parken, hvis de ikke kan holde et ordentligt græstæppe.

Det er vildt at en landskamp koster fuld pris, når der nærmest ikke kan spilles fodbold på stadion.

2 uger 5 dage siden #1098 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæsonen 2019/2020
Hazard med 2 basser og en assist mod Rusland - lad os håbe han fortsætter formen i Madrid.
De Bruyne og Hazard linker rigtig godt sammen, ærgerligt at vi nok ikke han hive ham til klubben.

2 uger 4 dage siden #1099 af longwind
Besvaret af longwind på emne Sæsonen 2019/2020
Kroos gør også en elegant figur for Tyskland i aften med to gode mål (snyd ikke jer selv for at se dem). Den fremskudte rolle som han jo egentlig også spillede i sine unge Bayern-dage virker til stadig at klæde ham rigtig godt.

2 uger 4 dage siden #1100 af BBB

longwind skrev: Kroos gør også en elegant figur for Tyskland i aften med to gode mål (snyd ikke jer selv for at se dem). Den fremskudte rolle som han jo egentlig også spillede i sine unge Bayern-dage virker til stadig at klæde ham rigtig godt.

Kroos havde også en assist ved hjørnesparket. Det er lidt sjovt med det tyske landshold, at deres 9'er er den mindst farlige spiller på banen. De 5-6 forreste havde alle mulighed for at score, men Werner misbrugte bare for meget. Kroos havde også 1-2 dårlige afslutninger i kampen.

2 uger 3 dage siden #1101 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2019/2020
John Obi Mikel om Hazard :-D

The laziest player I have played alongside is Eden Hazard. He didn't like to train hard. While we were working he was waiting for us to finish training just standing there. But on Sundays he was always man of the match, it was unbelievable.

Monsieur Glacé - manden, der aldrig siger et pip, når det går godt, og når det går skidt.

2 uger 3 dage siden #1102 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020

Sahinovic skrev: John Obi Mikel om Hazard :-D

The laziest player I have played alongside is Eden Hazard. He didn't like to train hard. While we were working he was waiting for us to finish training just standing there. But on Sundays he was always man of the match, it was unbelievable.

Sjov historie, men også ret sørgeligt. Det er præcis derfor Hazard ikke er Ronaldo og aldrig får en karriere i nærheden.

Tænk at have talentet til at vinde en Balon d'Or, men ikke at fuldføre det, fordi man er for doven til at træne ordentligt.

Sue me.

2 uger 3 dage siden #1103 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2019/2020

Ramos4 skrev:

Sahinovic skrev: John Obi Mikel om Hazard :-D

Sjov historie, men også ret sørgeligt. Det er præcis derfor Hazard ikke er Ronaldo og aldrig får en karriere i nærheden.

Tænk at have talentet til at vinde en Balon d'Or, men ikke at fuldføre det, fordi man er for doven til at træne ordentligt.

Lægger du plus 10 timer om dagen i din træning, så kan alle blive professionelle fodboldspillere. Det er bare de færreste som gider det. Jeg tror Hazard hygger sig langt mere end Ronaldo. Ronaldo har jo et helt igennem ekstremt kedeligt liv, hvor alt går op i træning. Nuvel, så vil han også blive husket for det, men hånden på hjertet, hvor ligegyldigt er det så ikke i sidste ende? :D

Hazard vil på ingen måde blive husket som den bedste i verden, men han kommer aldrig nogensinde til at mangle noget økonomisk samtidig med, at han højst sandsynligt har haft et sjovere liv end Ronaldo i hverdagene de sidste 10 år.

Vi er trods alt nogen i verden, som bare tænker det bare ikke er det værd :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

2 uger 3 dage siden #1104 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæsonen 2019/2020
Ej når man spiller på det niveau og får den løn, så har man da bare at give 100%. Så jeg egentlig ligeglad om der er andet i livet der er federe. Så må man jo vælge det i stedet.
Men mon ikke også Hazard trods alt træner hårdt nok alligevel og at den historie skal tages med et gran salt? Det tænker jeg lidt.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.