Sæsonen 2019/2020

6 år 10 måneder siden #217 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Sæsonen 2019/2020
Tænk hvis man havde fortsat Solaris oprydning af afdankede spillere.
Tænk hvis man havde solgt Marcelo, Kroos, Modric, Isco, Vazquez, Benzema.
Tænk hvis man havde beholdt Llorente, Ceballos, Ødegaard, Kovacic. Reguilon.
Tænk hvis man havde man havde købt Joao Felix i stedet for en buttet Hazard
Tænk hvis man forlængst havde købt et par stykker af nedenstående spillere: Fabiano Ruiz, Lo Celso, Ndombele, Bruno Fernandes.
Tænk hvis man havde en visionær træner

Man kunne have haft et fantastisk vinderhold om to sæsoner som man kunne beholde.
Sidste redigering: 6 år 10 måneder siden ved Matamoro.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #218 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2019/2020

Matamoro skrev: Tænk hvis man havde fortsat Solaris oprydning af afdankede spillere.
Tænk hvis man havde solgt Marcelo, Kroos, Modric, Isco, Vazquez, Benzema.
Tænk hvis man havde beholdt Llorente, Ceballos, Ødegaard, Kovacic. Reguilon.
Tænk hvis man havde man havde købt Joao Felix i stedet for en buttet Hazard
Tænk hvis man forlængst havde købt et par stykker af nedenstående spillere: Fabiano Ruiz, Lo Celso, Ndombele, Bruno Fernandes.
Tænk hvis man havde en visionær træner

Man kunne have haft et fantastisk vinderhold om to sæsoner som man kunne beholde.

Så havde vi kæmpet med Sevilla, Betis og Valencia om at komme i top 4.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Lanagan, BBB, andreashn, Madrid1998, Rogoshin, Jakobsif555, Jbner

6 år 10 måneder siden #219 af Matamoro
Det gør vi jo i forvejen. Vi har de seneste to sæsoner været omkring 20 point efter Barca. Alligevel tror man at holdets stamme kan vende skuden. Mageløst. Vi kommer igen til at sidde og bande over de samme spillere. Vi kommer også til at bande over Hazard som heller ikke bliver en succes. Vorherre bevares

6 år 10 måneder siden #220 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2019/2020
Jeg synes det er skide hamrende hyklerisk at klandre Perez og Zidane for ikke at handle rigtigt. Det eneste konkrete navn der er blevet nævnt som skal indgå direkte i start 11'eren herinde er Mané. Ellers bliver der kørt fuldt hater stil på samtlige af vores spillere, og en bliver ved med at nævne der skal yngre kræfter til. Er det ikke netop lige det klubben har gjort de sidste mange år? Klubben gør alt for at hente Pogba, og kampen igår har uden tvivl betydet, at Zidane selvfølgelig trykker på købs-knappen af ham, hvis United i sidste ende ikke giver sig. Lige nu prøver man på den mest fornuftige måde, at forhandle en god aftale på plads.
Marcelo er blevet haglet ned, og klubben har hentet en lovende Mendy, som i den grad allerede har overrasket mig, og allerede har vist langt større potentiale end Reguillon IMO. Ramos og Varane er blevet kritiseret, og her går klubben ud og henter Militao, som skulle være yderst stærk.
Kroos og Modric bliver haglet ned, og Zidane har gjort alt for at indikere vi vil have Pogba, og det har hovedpersonen også selv ytret.
Vi har hentet Hazard, som i mine øjne er det bedste køb siden Ronaldo i 2009. Et verdensklasse køb!

Benzema bliver haglet ned, og her går man ud og kaster vanvittig mange penge efter en kynisk Jovic. Oven i det, så har man købt unge og meget talentfulde spillere som Vinicius, Rodrygo, Kubo og Brahim Diaz. Alligevel, så vil folk hænge sig i, at Zidane vil satse på Casemiro, Modric eller Kroos medmindre Zidane tager røven på os alle når Pogba kommer og havde en forhåbning om, at kunne få Asensio i gear igen.
På alle andre pladser er der handlet mere end solidt ind, og det er immervæk svært, at forbedre truppens start 11'er med andre verdensklassespillere når en så ukendt spiller som Pepé for en fucking ligegyldig fransk klub bliver købt til lige knap 750 mio kr..

Nuvel, så kan vi vel sælge Isco til en forhåbentlig højere pris end James og Bale, men hvad nytter det at få 500 mio kr. for ham, hvis man skal ud og hente en spiller som Mané som koster over 1 milliard. Pogba til samme pris, og taget i betragtning af, at vi allerede har købt for små 3 milliarder, så er det jo forhelvede ikke en bank eller et computerspil det her.
Man kan klandre klubben så meget som man har lyst til for tidligere transfervinduer, og ja jeg er helt enig i, at man burde have skudt Bale og Asensio af sidste sæson og tjent 2 milliarder på dem, men det gjorde vi ikke, og vores situation taget i betragtning, som ikke er god mht. spillerværdi, så har vi immervæk fået handlet solidt ind.

Vi har fået handlet mere end solidt ind til bredden, og fået tilføjet Hazard og forhåbentlig snart Pogba til start 11'eren. Mere kan vi altså ikke forvente. Nej det var på ingen måder pænt igår, men vil alligevel give Ramos den lidt for hans udtalelse. At. Madrid gik ind til kampen igår som var det en Chl finale, og Real gik ind til kampen som det dét var, en træningskamp. Det var pinligt og på ingen måder acceptabelt, men det var trods alt stadig bare en træningskamp.
Ikke, at jeg tror Zidane på magisk vis opfinder den dybe tallerken på ny, men Casemiro har manglet, og mange mål kunne måske have været forhindret med ham på banen igår, hvis han selvfølgelig ikke var i 10'er-mode.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 6 år 10 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Real HWL, BBB, andreashn, Madrid1998, Rogoshin, Jakobsif555, Ramos4

6 år 10 måneder siden #221 af Matamoro
Snak snak snak. Zidane vil køre videre med den gamle garde af spillere lige indtil han bliver fyret. Benzema vil score 12 mål og de sædvanlige vil udråbe ham til verdens bedste angriber. Hazard vil blive et flop og de sædvanlige vil bortforklare det med spilsystemet som man i årevis har gjort det med Isco. Kroos og Modric vil spille blændende i en halv time mod de små hold og derefter løbe tør for kræfter. Marcelo vil kokse rundt i forsvaret som sædvanligt. Nå men der er ingen grund til at fortsætte med at sidde her og være sur. Jeg venter bare på at vi en ny træner. Hyg jer
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

6 år 10 måneder siden #222 af Jakobsif555
Besvaret af Jakobsif555 på emne Sæsonen 2019/2020

Matamoro skrev: Snak snak snak. Zidane vil køre videre med den gamle garde af spillere lige indtil han bliver fyret. Benzema vil score 12 mål og de sædvanlige vil udråbe ham til verdens bedste angriber. Hazard vil blive et flop og de sædvanlige vil bortforklare det med spilsystemet som man i årevis har gjort det med Isco. Kroos og Modric vil spille blændende i en halv time mod de små hold og derefter løbe tør for kræfter. Marcelo vil kokse rundt i forsvaret som sædvanligt. Nå men der er ingen grund til at fortsætte med at sidde her og være sur. Jeg venter bare på at vi en ny træner. Hyg jer

Synes ikke dit belæg for ovenstående står ret skarpt...

"Zidane vil kun bruge den gamle garde" , indtil videre har han ikke haft mulighed for andet, da store dele af truppen er skadet eller stadig er på ferie..

Hvorfor skulle Benzema kun score 12 mål, når han ift. sidste sæson aldrig har været bedre?

Marcelo kommer altid til at skylde mål, men synes klart han i testkampene har stået klart skarpere end i sidste sæson, plus vi har købt Mendy?

Skulle vi være nervøse for noget, så synes jeg mere det handler om Valverde kan agere backup som 6'ee, da jeg ser ham som 8'er. Og om vores højrekant ift. start 11'eren har kvalitet nok, da de fleste er for unge.

Edit: glemte dit sidste punkt. Hvorfor skulle Hazard floppe? Han er hentet ind for at spille hans bedste position, i hans besatte fodbold alder, for den klub han ønsker at triumfere med allermest?
Sidste redigering: 6 år 10 måneder siden ved Jakobsif555.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Rogoshin

6 år 10 måneder siden #223 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæsonen 2019/2020
Forhåbentlig bliver James i klubben i denne sæson, så han vil ihvertfald nok kunne levere minimum 12-15 mål/assists.

Napoli vil ikke købe ham og det vil være ret absurd latterligt at sælge ham til Atletico efter seneste kamp/voldtægt.. Det vil jo ikke se pænt ud hvis han til næste kamp, skulle stå i bolchefarvet og deltage i endnu en ydmygelse af os..

6 år 10 måneder siden #224 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæsonen 2019/2020
Man sidder sygt ikke med en god følelse selvom vi har spenderet over 300 mio euro.

6 år 10 måneder siden #225 af JesperThomsen
Besvaret af JesperThomsen på emne Sæsonen 2019/2020
Hvor mange i dette forum tror at Real vinder La Liga den kommende sæson?
Det virker godt nok som om at mange er tilfredse med truppen/indkøb på trods af det reelt kun er Hazard der virker som fast starter.
Sidste sæson var en katastrofe! Jeg tror denne sæson bliver det samme mudder mod de små hold, og en ydmygelse eller to mod de gode.
Væk er de unge gode spillere, mens Modric, Marcelo, Case osv næsten med garanti er faste startere.

6 år 10 måneder siden #226 af Jakobsif555
Besvaret af Jakobsif555 på emne Sæsonen 2019/2020

JesperThomsen skrev: Hvor mange i dette forum tror at Real vinder La Liga den kommende sæson?
Det virker godt nok som om at mange er tilfredse med truppen/indkøb på trods af det reelt kun er Hazard der virker som fast starter.
Sidste sæson var en katastrofe! Jeg tror denne sæson bliver det samme mudder mod de små hold, og en ydmygelse eller to mod de gode.
Væk er de unge gode spillere, mens Modric, Marcelo, Case osv næsten med garanti er faste startere.

Jeg ser os ikke som favorit til titlen, men et stadig tilfreds med vinduet indtil videre.

Jeg synes stadig truppen mangler noget, men kan ikke se at i kan købe det vi mangler og derfor kan jeg jo kun være tilfreds med truppen. Får vi Pogba, tror jeg vi bliver en del af slutspurten til titlen i år, men Barca er stadig storfavorit, desværre...

6 år 10 måneder siden #227 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020

Dios skrev: Jeg synes det er skide hamrende hyklerisk at klandre Perez og Zidane for ikke at handle rigtigt. Det eneste konkrete navn der er blevet nævnt som skal indgå direkte i start 11'eren herinde er Mané. Ellers bliver der kørt fuldt hater stil på samtlige af vores spillere, og en bliver ved med at nævne der skal yngre kræfter til. Er det ikke netop lige det klubben har gjort de sidste mange år? Klubben gør alt for at hente Pogba, og kampen igår har uden tvivl betydet, at Zidane selvfølgelig trykker på købs-knappen af ham, hvis United i sidste ende ikke giver sig. Lige nu prøver man på den mest fornuftige måde, at forhandle en god aftale på plads.
Marcelo er blevet haglet ned, og klubben har hentet en lovende Mendy, som i den grad allerede har overrasket mig, og allerede har vist langt større potentiale end Reguillon IMO. Ramos og Varane er blevet kritiseret, og her går klubben ud og henter Militao, som skulle være yderst stærk.
Kroos og Modric bliver haglet ned, og Zidane har gjort alt for at indikere vi vil have Pogba, og det har hovedpersonen også selv ytret.
Vi har hentet Hazard, som i mine øjne er det bedste køb siden Ronaldo i 2009. Et verdensklasse køb!

Benzema bliver haglet ned, og her går man ud og kaster vanvittig mange penge efter en kynisk Jovic. Oven i det, så har man købt unge og meget talentfulde spillere som Vinicius, Rodrygo, Kubo og Brahim Diaz. Alligevel, så vil folk hænge sig i, at Zidane vil satse på Casemiro, Modric eller Kroos medmindre Zidane tager røven på os alle når Pogba kommer og havde en forhåbning om, at kunne få Asensio i gear igen.
På alle andre pladser er der handlet mere end solidt ind, og det er immervæk svært, at forbedre truppens start 11'er med andre verdensklassespillere når en så ukendt spiller som Pepé for en fucking ligegyldig fransk klub bliver købt til lige knap 750 mio kr..

Nuvel, så kan vi vel sælge Isco til en forhåbentlig højere pris end James og Bale, men hvad nytter det at få 500 mio kr. for ham, hvis man skal ud og hente en spiller som Mané som koster over 1 milliard. Pogba til samme pris, og taget i betragtning af, at vi allerede har købt for små 3 milliarder, så er det jo forhelvede ikke en bank eller et computerspil det her.
Man kan klandre klubben så meget som man har lyst til for tidligere transfervinduer, og ja jeg er helt enig i, at man burde have skudt Bale og Asensio af sidste sæson og tjent 2 milliarder på dem, men det gjorde vi ikke, og vores situation taget i betragtning, som ikke er god mht. spillerværdi, så har vi immervæk fået handlet solidt ind.

Vi har fået handlet mere end solidt ind til bredden, og fået tilføjet Hazard og forhåbentlig snart Pogba til start 11'eren. Mere kan vi altså ikke forvente. Nej det var på ingen måder pænt igår, men vil alligevel give Ramos den lidt for hans udtalelse. At. Madrid gik ind til kampen igår som var det en Chl finale, og Real gik ind til kampen som det dét var, en træningskamp. Det var pinligt og på ingen måder acceptabelt, men det var trods alt stadig bare en træningskamp.
Ikke, at jeg tror Zidane på magisk vis opfinder den dybe tallerken på ny, men Casemiro har manglet, og mange mål kunne måske have været forhindret med ham på banen igår, hvis han selvfølgelig ikke var i 10'er-mode.

Jeg synes som altid det er dejligt med et positivt syn på tingene, så vi ikke bare sidder og dvæler i vores egen elendighed herinde. Jeg er specielt enig i, at Atletico tog kampen som meget mere end den var - for det var kun en træningskamp. Og vi mangler stadig at få Casemiro tilbage, Mendy spillet ind, Pogba osv.

Men når det er sagt, er du så slet ikke nervøs overhovedet? Kan du se idéen med spillet? Hvilke knapper Zidane har trykket på under træningen, hvad det er vi skal osv. Udover tilføjelsen af Hazard og lidt bredde, er der så spillemæssigt, taktisk eller indstillingsmæssigt noget der giver dig den optimisme?

Jeg kom til at tænke på en ting i går; Atletico, City, Liverpool (og til dels Barcelona) og flere af de hold der kontinuerligt spiller godt, de har en defineret strategi. Udover at det tydeligvis virker bedre over 38 kampe, så må det unægteligt også være nemmere at sætte sig op til som spiller. Du ved hvad din rolle er, du ved hvordan holdet skal spille, du ved hvad I kæmper for. Jeg kan godt forstå hvis spillerne i Real Madrid ikke helt ved, hvad de går på banen for. For at vinde, jo jo. Men er det for at dominere boldbesiddelsen? Er det for at presse som et hold? Er det for at spille den hurtigt op på fløjene? Når lortet rammer viften, så virker det som om at det er alle for sig selv - og noget med at slå bolden i feltet. Den der uro man ser hver sæson, når vi kommer bagud mod Barcelona eller ikke kan få lirket et defensivt hold op.

Man kan godt give Zidane ros for, at han er god til at twiste taktikken til de store lejligheder, specielt i CL. Men omvendt kan det også være foruroligende, at vi tilpasser os modstanderen så meget. Hvad er det VI vil. Jeg kan slet ikke se hvad Zidane står for. Udover at vi skal vinde, og at stjernerne skal funkle. Det har givet pote i CL må man sige, men jeg kan umiddelbart ikke se det lykkes over en liga-sæson.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

6 år 10 måneder siden #228 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæsonen 2019/2020

JesperThomsen skrev: Hvor mange i dette forum tror at Real vinder La Liga den kommende sæson?

Jeg tror altid Real Madrid vinder ligaen. Det har godt nok været sløjt de sidste mange sæsoner, men jeg tror på det alligevel.

Og selvom man måske ikke decideret har købt "faste startere", så synes jeg endelig at man har nogle spillere udenfor de faste 11, som kan gå ind og konkurrere om at få en af de første 11 pladser. Jovic kan på sigt blive den faste angriber, den mulighed var der aldrig med Mariano eller Mayoral. Mendy kan hurtigt blive fast venstreback, det kunne Reguilon jo ikke hvis vi skal være ærlige, selvom han var solid, så var der lidt for meget MIguel Torres over ham.

Så har man Militão, som kan presse både Varane og Ramos, noget som Vallejo eller Nacho jo heller aldrig for alvor ville være i stand til. Vinicus så spændende ud da han fik chancen sidste sæson, og kan man bygge videre på ham, så kan han godt gå hen og blive en vigtig spiller også. Og ingen af os ved vel reelt hvor god Rodrygo er, men mon ikke han er bedre end Vazquez som minimum.

For at opsummere, så synes jeg den faste stamme endelig har fået noget reel konkurrence om deres pladser, og det kan kun være sundt for holdet. Og jeg tror heller ikke Zidane ligeså stædigt holder fast i stammen hvis det ikke fungerer, her håber og tror jeg han har udviklet sig.

Og klubben henter stensikkert også en midtbanespiller ind, om det så bliver Pogba, Eriksen eller Van de Beek, det må tiden jo vise, men alle tre spillere vil også være et friskt pust til truppen.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Dios, Madrid1998, Rogoshin, Jakobsif555

Leveret af Kunena Forum