Sæsonen 2019/2020

7 år 6 dage siden #169 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Sæsonen 2019/2020
Det var måske den dårligste halvleg, jeg nogensinde har set Real Madrid spille, og efter den sæson man lige har gennemgået, siger det altså en hel del. Absolut intet har fungeret. Jovic var fuldkommen isoleret, da han var på banen. Han indgår ikke i opspillet, hvilket kan være OK, men så skal han sgu også serviceres, hvilket han aldrig blev. Hazard er usynlig, og Vinicius skal aldrig nogensinde spille højrekant igen. Brasilianeren er dog den eneste, som har prøvet, men når han er placeret i højresiden, reduceres han til en spiller, der kun kan slå indlæg. Og det holdet bare ikke. Store dele af hans spil går ud på at lave skarpe vendinger og tage træk ind i banen, hvilket han bliver frarøvet, når han placeres i højre.
Kroos har været decideret pinlig i alt, hvad han har foretaget sig. Han er blevet smidt ned som 6'er, men mandens defensive placeringsevner og årvågenhed i det defensive spil er lige så dødt som Mauro Icardis forhold til Inter. Alt dette vidste vi jo selvfølgelig godt fra den sæson, hvor Ancelotti blev ved med at forsøge sig med ham som den defensive på midtbanen (hvilket endte i en fyreseddel til italieneren). Tyskerens bidrag fremad i banen har dog ligeledes været aldeles fraværende i dag. Simple afleveringer over 5 meter fejler han i, og hans karakteristiske lange skift rammer han heller ikke sine medspillere med. Modric har lignet den gamle mand, som han i fodboldforstand efterhånden er blevet. Han har haltet efter i samtlige aktioner. Isco har desuden også fejlet grusomt, idet han slet ikke kan holde på bolden, og på ingen måde fungerede som det bindeled mellem midtbanen og angrebet, som han skulle have været.
I forsvaret har Odriozola været overmatchet i samtlige dueller, og har bare set skidt ud siden hans dumme boldtab satte Atlético i gang efter bare 45 minutter. Den heftige kritik af Courtois forstår jeg dog ikke. Ja, han har ikke lavet feberredninger, men han har da taget de ting, som man ville forvente, at keeperen tager. Han har desuden reddet en 1-mod-1'er.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 6 dage siden #170 af Mølbat
Som jeg ganske kort fik beskrevet, så ser Modric godt nok skidt ud. Midtbanen har virkelig behov for en forstærkning, og Pogba er måske lige den, man har brug for.

7 år 6 dage siden #171 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Sæsonen 2019/2020
Zidane er en joke som træner
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

7 år 6 dage siden #172 af Mølbat
Hey, alle jer der hetzer mod Courtois, skal I ikke i gang med Navas? Jeg siger ikke, at han har droppet, men han har bestemt ikke set bedre ud end belgieren.
Min pointe er, at ingen af de 2 keepere i dag har fået støtte fra forsvaret, som har været på Danmarksserie-niveau. Derfor er det ikke OK, hvis man bare skælder den ene ud, og så slet ikke kommenterer, når den anden bliver passeret gang på gang.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

7 år 6 dage siden #173 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæsonen 2019/2020

Mølbat skrev: Hey, alle jer der hetzer mod Courtois, skal I ikke i gang med Navas? Jeg siger ikke, at han har droppet, men han har bestemt ikke set bedre ud end belgieren.
Min pointe er, at ingen af de 2 keepere i dag har fået støtte fra forsvaret, som har været på Danmarksserie-niveau. Derfor er det ikke OK, hvis man bare skælder den ene ud, og så slet ikke kommenterer, når den anden bliver passeret gang på gang.

I det mindste fremstår han mere ydmyg og reel

7 år 6 dage siden #174 af Mølbat

Matamoro skrev: Zidane er en joke som træner

Han har i hvert fald ramt grusomt galt med taktikken til dagens opgør. 4-3-3 er decideret selvmord mod en klassemodstander, hvis man ikke har en midtbanespiller, der kan arbejde bare en smule defensivt, og det kan Kroos på ingen måde. Indstillingen har også været gal hos spillerne, men her vil jeg ikke være ligeså hård, som jeg ellers ville have været, da det trods alt er en træningskamp. Simeone var dog ikke med på den, da han tydeligvis har sat sit hold op mentalt, så man skulle tro, at spillerne tror, de skulle spille en Champions League-finale.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

7 år 6 dage siden #175 af Mølbat

mohbar skrev:

Mølbat skrev: Hey, alle jer der hetzer mod Courtois, skal I ikke i gang med Navas? Jeg siger ikke, at han har droppet, men han har bestemt ikke set bedre ud end belgieren.

I det mindste fremstår han mere ydmyg og reel

Er enig i, at belgieren aldrig bliver en fan favorit, hvis han ikke lærer at stikke piben ind i pressen, men det har i sidste ende intet at gøre med præstationerne. Begge har lukket mange mål ind i dag.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

7 år 6 dage siden #176 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Sæsonen 2019/2020
Helt igennem en pinlig affære. Jeg har aldrig set os blive udspillet på den måde. Det kunne seriæst have været 10-3 og det ville engang have været et mål for meget.

Man bliver træt af det samme shit igen. Ingen gjest, ingen der gider at fighte og ikke styr på forsvaret. Især det 7. Mål viser tydeligt mentaliteten hos os.

Det var mænd mod drenge.

I øvrigt har vi nu inkaseret 12 mål på bare 3 kampe.
Sidste redigering: 7 år 6 dage siden ved ElMadrid.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
7 år 6 dage siden #177 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæsonen 2019/2020
Det her hold kommer ikke til at vinde noget som helst og især ikke med Zidane som træner. Min hype op til næste sæson forsvandt fuldstændig. Jeg orker ikke se mere på en træner der belønner dovenskab, arrogance og en ligegyldig attitude overfor klubben.

7 år 6 dage siden #178 af Mølbat
Nacho har vel været vores bedste mand i offensiven i dag... mål og fremtvunget straffespark.

Jeg er desuden ikke grædefærdig over, at man løber ind i en afklapsning her i pre-season'en. Det er en påmindelse til både træner og spillere om, at man skal tage sig alvorligt sammen. Man har forhåbentlig også lært, hvad der ikke fungerer nu. Hvis jeg ser Vinicius på højrekanten igen, eller en 4-3-3'er uden en defensiv midtbane, er jeg dog sikker på, at det ikke er tilfældet. Hvis man ikke kan lære af sine fejl, er man i mine øjne inkompetent og uegnet til sit job.

7 år 6 dage siden #179 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Sæsonen 2019/2020
Der hvor jeg så kampen kommenterede Solari første halvdel af anden halvleg, desværre havde han stort set intet interessant at byde ind med.. Ligesom vores offensiv.... Defensivt var der en del interessante ting, det er ikke ofte man skal føle sig lidt heldig over kun at tabe med fire mål.

7 år 6 dage siden #180 af fiatten
Besvaret af fiatten på emne Sæsonen 2019/2020
Den giver 1,66 på at Barca vinder La liga.

Suarez, Messi, Griezmann, Dembele

Vs

Benzema, Hazard, Luka Jovic, Vazquez

Barcas angreb har ALTID været bedre end Real madrids i de sidste 10 år. Både på papiret OG spillemæssigt.

Real Madrids forsvar har på papiret altid været bedre end barcas. Men barcelona lukker bare langt færre ind.

Der mangler et KONCEPT, ikke en Zidane.
Har altid været modstander af Zidanes tilbagevenden som træner. Han er indbegrebet af nepotisme, og giver vigtige roller og positioner til sine mest betroede, selvom de ikke er egnede til rollen(længere).
Ud med Benzema, Modric, Isco.
Følgende bruger(e) sagde tak: fz, JesperThomsen

Leveret af Kunena Forum