Sæsonen 2019/2020
JimmyBroe skrev: www.marca.com/en/football/real-madrid/op...a4741cd398b45e5.html
Jaer vi ses Pique :D
Jeg kan ellers godt følge både Pique og Messi, når de siger, at 8 på 11 år er en stor præstation. På 11 år er de gået fra at have vundet 18 til at have vundet 26 mesterskaber. På 11 år har de forøget antallet af ligatitler med næsten 45%. Hvis de vinder i år, så har de forøget antallet af ligatitler med 50% på 12 år. Det er jo kæmpe stort for deres historie.
At det ikke kan lade sig gøre at forøge Real Madrids ligatitler med 50% på 12, 13, 14, 15 eller 16 år, uanset om vi vinder rub og stub, er hvad det er. ;-)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Denne gang tror jeg sku at der er noget om det.
En frontrio med Benzema, Hazard og Neymar lyder fantastisk og er Real Madrid værdig. Det er lidt drømmetanker, men det ville også være fantastisk for fodbolden.
Hvad tænker folk?
- Madridismo
- Forum begynder
-
Personligt hælder jeg mere til, at klubben forstærker sig på midtbanen, men nu må vi jo se, hvad Papa Flo gør!
Lidt ligesom i baggården, eller i en u15 trup. Der oplever en spiller der simpelthen er så god at han langt overstråler de andre tilsammen. Han er førstevalg, selvom han er en total skiderik på og udenfor banen.. Fordi man ved at han kan afgøre en kamp.
Der er forlydender om at ZZ ikke kan lide Neymar og der er risiko for at han vælger at gå (=> fordi han dermed ikke får den magt han ville have). Svaret herfra er ihvertfald at det ville være en win win situation:
Træner går frivilligt: Vi sparer opsigelseskroner og kan satse på en træner der har mere taktisk snilde, tænker mere kreativt og bruger de dygtigste spillere til kampene
Vi får en top 3 spiller, en verdensklasse spiller der vil booste klubbens renommé og sikre godt spil og sejre.
- Hazard Benzema
- Neymar
- Kroos De Beek
- Casemiro
- Marcelo Varane Ramos Carvajal
- Courtois
Bud på reserverne 2019/20
- Vinicius Jovic
- Isco
- James Brahim
- Valverde
-Mendy Militao Nacho Odriozola/Hakimi
- Lunin
Carvajal - Varane - Ramos - Mendy
Casemiro Kroos
De Beek
Hazard (fri) Neymar (fri)
Benzema
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ramos4 skrev: Hvem ellers? Har du set Isco spille for nylig?
Vi har andre spillere end Isco. Jeg har hørt gode ting om ham der Modric. Men det afhænger stadig af, hvad du gerne vil have, at han skal byde ind med. Jeg kan da ikke foreslå en anden spiller, hvis jeg ikke ved, hvorfor I vælger ham.
Hvis vi er rigtig dygtige sender vi Navas og Bale med til PSG der alt andet end lige vil mangle en venstre-kant og er på jagt efter en målmand.
James til Napoli og så begynder det at ligne noget.
Ramos4 skrev: Edit: AS mener at Modric ikke bliver en del af en handel. Han havde rent faktisk en overbelastning og var derfor ikke med mod Salzburg.
Læste også godt at Modric faktisk var skadet. Det er et tydeligvis agurketid: Modric ikke i truppen, klubben siger at det er en skade = klubben lyver og vil sende ham til PSG.
Jeg tror faktisk ikke så meget på Neymar-handlen efter jeg i går læste at han ikke har et spansk pas endnu og at dette kan tage flere måneder (muligvis længere tid, da han har en skattesag igang).
Tror måske bare der er nogle aviser der gerne vil sælge lidt ekstra og en fransk klub som gerne vil presse prisen op.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!