Sæsonen 2019/2020
BBB skrev:
Ramos4 skrev: Hvem ellers? Har du set Isco spille for nylig?
Vi har andre spillere end Isco. Jeg har hørt gode ting om ham der Modric. Men det afhænger stadig af, hvad du gerne vil have, at han skal byde ind med. Jeg kan da ikke foreslå en anden spiller, hvis jeg ikke ved, hvorfor I vælger ham.
Ja vi har Modric og Isco der kan spille 10'er. Jeg synes Isco har fået rigeligt med chancer, men Modric kan sikkert være en løsning i 1 sæson.
Grunden til at jeg skriver van de Beek på er, at jeg ikke går ud fra vi har råd til Pogba hvis vi henter Neymar.
Hazard kan også spille 10'er til nøds, men jeg ser ham hellere længere fremme - og i det her bud på en opstilling i en fri rolle sammen med Neymar.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
baggins skrev:
Ramos4 skrev: Edit: AS mener at Modric ikke bliver en del af en handel. Han havde rent faktisk en overbelastning og var derfor ikke med mod Salzburg.
Læste også godt at Modric faktisk var skadet. Det er et tydeligvis agurketid: Modric ikke i truppen, klubben siger at det er en skade = klubben lyver og vil sende ham til PSG.
Jeg tror faktisk ikke så meget på Neymar-handlen efter jeg i går læste at han ikke har et spansk pas endnu og at dette kan tage flere måneder (muligvis længere tid, da han har en skattesag igang).
Tror måske bare der er nogle aviser der gerne vil sælge lidt ekstra og en fransk klub som gerne vil presse prisen op.
Seneste rygte kommer fra en brasiliansk avis, det tyder endnu mere dyster. Jeg har også bange anelser.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
BBB skrev: Hvorfor vil I begge gerne have de Beek i startopstillingen? Hvad skal han byde ind med?
Bliver Neymar hentet, så er der som jeg ser det slet ikke brug for Isco længere medmindre han bliver spillet som 8'er på den centrale midtbane. Med Neymar og Hazard, så er der nemlig en masse kreativitet og boldfaste spillere, som kan agere spilstation, og få sat forhåbentlig mange lækre organiseret angreb op.
Donny skal i start 11'eren, fordi han han tilbyder holdet løb uden bold. Det er ligefra de defensive meter som skaber balance, til de offensive løb, som skaber farlige situationer og åbninger.
Kommer Neymar ikke, så er den langt mere åben med Isco IMO, da vi så har brug for endnu en spiller som agere i mellemrummet. Samtlige spillere inkl. Zidane har udtalt, at vi skal spille bedre fodbold, så derfor er det også vigtigt, at have spillere tæt på hinanden, så de kan spille fodbold sammen, og her er Isco fantastisk.
Dog kan man ikke knytte nok kommentarer til, hvor vildt et angreb ville være med Hazard, Neymar og Benzema.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Forestil jer lige Neymar husere sådan i den hvide trøje...
På det tekniske niveau kan selveste CR7 og Messi ikke følge med - ren Brazilian ginga style
Se ham tage den hvide trøje på og kysse logoet som han nok gør.. fy for satan..
asp3200 skrev: Jeg får det fysisk dårligt hvis neymar kommer, hver kamp skal man se primadonnaens skuespil og hans tid i uefalona får opkast i munden til at vokse.
Se ham tage den hvide trøje på og kysse logoet som han nok gør.. fy for satan..
Ja det er én ting. En anden ting man kunne frygte er hans niveau daler efter allerede et par år og vi så sidder med endnu en spiller til kæmpe løn som vi ikke kan komme af med + et gigantisk hul i tegnebogen, så vi måske ikke kan være med i kampen om Mbappe om et år eller to. Som jeg ser det, er Neymar en panikløsning, som jeg ikke ser som holdbar. Vi skal heller ikke glemme at han har været skadet 1/3 del af tiden de sidste par år.
Den eneste måde det kunne fungere på, er hvis vi får Bale, Modric og Navas skudt i modsatte retning, men det ser jeg som urealistisk.
Stort set i samtlige kampe i den franske liga, gik spillerne sindsygt hårdt til ham, med beskidte tacklinger og hvis man blot googler/youtuber nogle af kampene kan man se at nogle går bevidst efter at skade ham.
De to langvarige skader han fik i PSG kom netop efter en svinestreg, hvor selv en Vinnie Jones ville blive skadet på samme vis. Der er altså ikke tale om at han bliver skadet i et løb, hop, vending osv.
Det samme kan siges om skaden i VM 2014.
i La Liga spilles der en anderledes form for fodbold og dommerne straffer sindsyge tacklinger meget hårdere, så forstår god han "tuder og vil hjem" :-)
Ja ok, han smider sig let og 2018 var lidt af en skandale. Men det vægter absolut intet i forhold til at han skal til Real
Ramos4 skrev:
BBB skrev:
Ramos4 skrev: Hvem ellers? Har du set Isco spille for nylig?
Vi har andre spillere end Isco. Jeg har hørt gode ting om ham der Modric. Men det afhænger stadig af, hvad du gerne vil have, at han skal byde ind med. Jeg kan da ikke foreslå en anden spiller, hvis jeg ikke ved, hvorfor I vælger ham.
Ja vi har Modric og Isco der kan spille 10'er. Jeg synes Isco har fået rigeligt med chancer, men Modric kan sikkert være en løsning i 1 sæson.
Grunden til at jeg skriver van de Beek på er, at jeg ikke går ud fra vi har råd til Pogba hvis vi henter Neymar.
Hazard kan også spille 10'er til nøds, men jeg ser ham hellere længere fremme - og i det her bud på en opstilling i en fri rolle sammen med Neymar.
Jeg forstår stadig ikke, hvad du mener, at han skal bidrage med. Du vil bruge ham, fordi vi måske ikke henter Pogba. Fint nok. Men hvorfor van de Beek? Hvad er det, du gerne vil have at han bidrager med på banen?
Dios skrev: Donny skal i start 11'eren, fordi han han tilbyder holdet løb uden bold. Det er ligefra de defensive meter som skaber balance, til de offensive løb, som skaber farlige situationer og åbninger.
Det giver selvfølgelig lidt at gå efter. Jeg ved ikke, hvordan det ser ud med løb (og her er det vel specielt højintense, der er relevante?), men jeg linkede den anden dag til en tråd på twitter, hvor en fyr gennemgår deres stats. Han bliver domineret rigtig hårdt af vores tre faste fra sidste sæson i key passes, driblinger, defensive aktioner (dueller og interceptions).
Det er egentlig derfor, at jeg undrede mig. Hvis det handler om at løbe offensive og defensive meter, så kan det sagtens give mening. Det har jeg slet ikke sat mig ind i. Vil det så også være gældende for Pogba, når van de Beek kun skal bruges, hvis Pogba ikke kommer?
Han bidrager med slutprodukt, Scorer og assisterer, Han er god til at deltage i spillet upfront. Hans stats overgår vores nuværende midtbane tilsammen.
Derudover har han et stort løbepensum og jeg er næsten sikker på at det er større end dherrer Modric og Kroos.
Når man ser hans afleveringer er det ikke kun sidelæns og tilbage (Kroos) men i høj grad fungerer han som en bande, god i 1-2 og god til at lave fremadrettede afleveringer.
Han er også bedre til at presse og deltage i de defensive pligter
Han er mere sulten, end Modric og Kroos der bare virker for mætte og afdankede når man ser dem spille.
Ja og så er der det at han spiller i Ajax og i en liga der niveaumæssigt er lavere end La liga....: Han er lige blevet 22 år. Modric spillede i Zagreb da han var 23 år. Kroos var 20 år før han begyndte at spille med Bayern.
Kluivert, Van Basten, Bergkamp, Suarez, Rijkaard, De Ligt, Ibrahimovic, Seedorf... alle startede i Ajax før de kom til en klub der valgte at satse på dem.
Se iøvrigt dette link der giver en god analyse af De Beek:
totalfootballanalysis.com/player-analysi...-analysis-statistics
BBB skrev:
Dios skrev: Donny skal i start 11'eren, fordi han han tilbyder holdet løb uden bold. Det er ligefra de defensive meter som skaber balance, til de offensive løb, som skaber farlige situationer og åbninger.
Det giver selvfølgelig lidt at gå efter. Jeg ved ikke, hvordan det ser ud med løb (og her er det vel specielt højintense, der er relevante?), men jeg linkede den anden dag til en tråd på twitter, hvor en fyr gennemgår deres stats. Han bliver domineret rigtig hårdt af vores tre faste fra sidste sæson i key passes, driblinger, defensive aktioner (dueller og interceptions).
Det er egentlig derfor, at jeg undrede mig. Hvis det handler om at løbe offensive og defensive meter, så kan det sagtens give mening. Det har jeg slet ikke sat mig ind i. Vil det så også være gældende for Pogba, når van de Beek kun skal bruges, hvis Pogba ikke kommer?
Højintense løb som bryder kæderne, ja. Generelt løb, så har vi jo Kroos som jo er en af de spillere i verden som løber flest meter pr. Kamp, men meget få højintense løb som bryder kæderne.
Det tror jeg gerne på han gør. Vores trio er stadig verdensklasse spiller for spiller, og folk har det med at kigge for meget slutprodukt, for alt forarbejdet skal også gøres, og det er her vores trio skiller sig ud som de absolut bedste. Dog skal man tage sine forbehold, og derfor synes jeg klubben klart skal købe ham. Ikke på bekostning af Pogba, som meget gerne må komme alligevel.
Vi har ingen naturlige bombere i truppen, så her er det vigtigt at have mange spillere i og omkring feltet, og her kommer Modric og Kroos oftest bare til at se dumme ud.
Jeg ved ikke om Donny har kvaliteterne endnu til at gå direkte ind i start 11’eren, men hans profil synes jeg der er brug for.
I sidste ende ønsker jeg egentlig bare Zidane får hvad han vil.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.