Madridista.dk Podcast - den store podcast-tråd

2 uger 1 dag siden #121 af Estadio Santiago Bernabéu

The European Super League post=152585 skrev:

Thomaskjensen post=152584 skrev: Jeg har valgt efter en specifik brugers eget ønske ikke at diskutere med denne, virker faktisk meget godt, selv om denne til tider glemmer dette. 

Jeg fik også en pm af en user i går der på det kraftigste fortalte mig aldrig at skrive til ham eller hende igen.

Nå videre :) Keep up the good work Madridista Podcast!

Hahaaaaaa det er nok den samme bruger der også spammer min indbakke med private beskeder i dag haha.
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 uger 1 dag siden #122 af Daniel

Estadio Santiago Bernabéu post=152587 skrev:

Daniel post=152583 skrev: 1630WV. Men det vidste du godt. Du lytter jo til vores podcast ;-)

Edit: Og jeg havde glemt det, men læste lige tråden igennem og faldt over dit indlæg.

Jeg troede pengene gik til dig men jeg sender dem også gerne til verdens bedste podcast!

Jeg fik forresten kuldegysninger da snakken gik på 3-1 kampen på Bernabeu over United. Carlos, Hierro, Zidane, Raúl, Makélélé (hvis man er i tvivl om hvor mange ‘er der skal på e’erne, så skal man bare smide det på dem alle sammen) Og Uniteds bedste spiller i kampen endte også i Real Madrid.

Var det 16 mål Vini skulle score for at ‘vædemålet’ var vundet?

​Lækkert. Det var hele meningen med denne podcast, så tak for feedback :-)

Ved du hva’, jeg er sgu i gavehumør. Spar dine penge og så kører vi en kvit eller dobbelt på Vini på 25+ mål i næste sæson. Deal? ;-)

Sidste sæson var blot 16+ ja. Den brunsviger var simpelthen for nem at vinde.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

2 uger 1 dag siden #123 af Estadio Santiago Bernabéu

Daniel post=152589 skrev: Ved du hva’, jeg er sgu i gavehumør. Spar dine penge og så kører vi en kvit eller dobbelt på Vini på 25+ mål i næste sæson. Deal? ;-)

No deal! :)
Jeg sender pengene! :)

Men du får din dobbelt uden at give din kvit. Jeg sender det samme igen om et år hvis Vini scorer 25+ i alle turneringer sammenlagt for sæson 2022/2023.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Madrid1998, Thomaskjensen

2 uger 21 timer siden #124 af Administrationen

Estadio Santiago Bernabéu post=152590 skrev:

Daniel post=152589 skrev: Ved du hva’, jeg er sgu i gavehumør. Spar dine penge og så kører vi en kvit eller dobbelt på Vini på 25+ mål i næste sæson. Deal? ;-)

No deal! :)
Jeg sender pengene! :)

Men du får din dobbelt uden at give din kvit. Jeg sender det samme igen om et år hvis Vini scorer 25+ i alle turneringer sammenlagt for sæson 2022/2023.

​Det er allerede mere end Daniel har formået.......men jeg vil også hellere købe min brunsviger selv. Så er der da ikke fløde på.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Bandlyst
  • Bandlyst
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 uge 6 dage siden #125 af 9eren
Er i gang med at hører seneste podcast. Er det muligt man fremadrettet kunne sætte en form for dagsorden på hvilke temaer i vender udover hovedtemaet?

Madridista desde 1989
Ønskeliste: Antony, Endrick

3 dage 17 timer siden #126 af Estadio Santiago Bernabéu
​Hvaaaaaaaaaaaaaaaaa, sendte jeg min gavmilde gaven til det forkerte nummer?

3 dage 16 timer siden #127 af Daniel

Estadio Santiago Bernabéu post=153059 skrev: ​Hvaaaaaaaaaaaaaaaaa, sendte jeg min gavmilde gaven til det forkerte nummer?

​Vil du gerne have er shoutout, gamle dreng ;-)

3 dage 15 timer siden #128 af Estadio Santiago Bernabéu

Daniel post=153064 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=153059 skrev: ​Hvaaaaaaaaaaaaaaaaa, sendte jeg min gavmilde gaven til det forkerte nummer?

​Vil du gerne have er shoutout, gamle dreng ;-)

Det troede jeg ville ske men jeg vil sgu ikke være smålig omkring det haha :) Alt er fint alt er fint :)

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.