Truppen 2021-2022

6 måneder 2 dage siden #13 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Truppen 2021-2022

9eren post=135853 skrev: Varane skulle i følge El Chiringuito ha en kontrakt klar med Man U og Real Madrid fortsat er ved at støvsuge markedet for forsvarsspillere. Ramos har jo heller ikke forlænget..

​Jeg forstår ikke at man ikke kan give Ramos sølle 2 år mere.

Men hvis vi kan få gode penge for Varane og Alaba gratis, så er det perfekt i min bog. Ingen grund til panik.

Men vi bør også forlænge med Nacho, han har udløb i 2022 også, og en bedre backup og klubmand findes ikke.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 måneder 2 dage siden #14 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Truppen 2021-2022

Ramos4 post=135855 skrev:

9eren post=135853 skrev: Varane skulle i følge El Chiringuito ha en kontrakt klar med Man U og Real Madrid fortsat er ved at støvsuge markedet for forsvarsspillere. Ramos har jo heller ikke forlænget..

​Jeg forstår ikke at man ikke kan give Ramos sølle 2 år mere.

Men hvis vi kan få gode penge for Varane og Alaba gratis, så er det perfekt i min bog. Ingen grund til panik.

Men vi bør også forlænge med Nacho, han har udløb i 2022 også, og en bedre backup og klubmand findes ikke.

​Det er jo Perez classic. At vanære vores legender ved at smide dem ud på det skammeligste. Pepe, Ronaldo, etc.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 6 måneder 2 dage siden ved Zyconith.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

6 måneder 2 dage siden #15 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Truppen 2021-2022
Nacho og Militao har i den grad bevist sig selv på det seneste (Nacho vidste man jo godt) så kan man få 70-80M for Varane og derved nemmere finansiere Mbappe - fint med mig. 
Ramos, Alaba, Nacho og Militao næste sæson. 

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

6 måneder 2 dage siden #16 af Estadio Santiago Bernabéu
​Jeg tror Mbappe vil spille med Varane.
Jeg tror Varane vil spille med Mbappe.

Hvis Manchester United rent faktisk har en kontrakt med Varane, så er det blot at sætte advokaterne på sagen. Det er ulovligt medmindre Real Madrid har givet dem lov.

6 måneder 2 dage siden #17 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Truppen 2021-2022

Estadio Santiago Bernabéu post=135864 skrev: ​Jeg tror Mbappe vil spille med Varane.

Hvis Manchester United rent faktisk har en kontrakt med Varane, så er det blot at sætte advokaterne på sagen. Det er ulovligt medmindre Real Madrid har givet dem lov.

​Mon ikke der menes at de har en kontrakt klar, for ellers, ja, de må jo ikke tale med ham direkte. 

Jeg tror mere Mbappe vil spille for Real Madrid og Zidane og der jo stadig en række andre franskmænd i truppen. 

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

6 måneder 2 dage siden #18 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Truppen 2021-2022

Estadio Santiago Bernabéu post=135864 skrev: ​Jeg tror Mbappe vil spille med Varane.

​Mbappe skifter jo aldrig til United. Hvad skulle han dog det for. Så de må nøjes med at spille sammen på landsholdet.

Jeg tror ikke på at vi sælger Varane til PSG medmindre det er fordi vi så får Mbappe den anden vej.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.

6 måneder 2 dage siden #19 af Estadio Santiago Bernabéu

Ramos4 post=135868 skrev:

​Mbappe skifter jo aldrig til United. Hvad skulle han dog det for. Så de må nøjes med at spille sammen på landsholdet.

Jeg tror ikke på at vi sælger Varane til PSG medmindre det er fordi vi så får Mbappe den anden vej.

Jeg gjorde mig ikke helt tydelig.
9'eren skrev at United har en kontrakt med Varane. Dertil skriver jeg at så er det blot at pudse advokaterne på dem.
El Siete taler om at sælge Varane for at få råd til Mbappe. Dertil skriver jeg at jeg tror de to gerne vil spille sammen.

Sagt med andre ord så tror jeg ikke United har en kontrakt med Varane. Eller heller at de har forhandlet. Det er sikkert bare rygter i spansk presse. Og jeg tror godt vi kan få Mbappe mens vi samtidig sælger Varane, men jeg tror det vil være bedre for alle parter at beholde Varane, hvis vi vil have Mbappe. Det er sikkert endnu et + i bogen for at skifte til RM at Varane er her i stedet for Militao.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Ramos4

6 måneder 2 dage siden #20 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2021-2022
Ifølge AS forlænger Modric et år med RM og tager en løn nedgang ovenikøbet!

Det mangler at blive officielt

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza
Medlem af Peña La Gran Familia
Sidste redigering: 6 måneder 2 dage siden ved 9eren.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Estadio Santiago Bernabéu

6 måneder 2 dage siden #21 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Truppen 2021-2022
Mon Ødegaard har fortrudt sit skifte? Han havde helt klart fået en masse minutter i 2. halvdel af sæsonen.

6 måneder 2 dage siden #22 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Truppen 2021-2022
​Han er vist selv blevet skadet igen alligevel. Men ja, han havde da fået en del spilletid hvis han havde været mere tålmodig kan der da ikke være nogen tvivl om.

5 måneder 3 uger siden #23 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Truppen 2021-2022
​Valverde ude, Kroos ude og nu har Modric gået ud af træning med smerter i rykken. Alle sikker ude mod Cadiz. Fedt at være Real Madrid fan. Jeg gider virkelig ik det her pis mere.

5 måneder 3 uger siden #24 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Truppen 2021-2022

Kiwes post=136181 skrev: ​Valverde ude, Kroos ude og nu har Modric gået ud af træning med smerter i rykken. Alle sikker ude mod Cadiz. Fedt at være Real Madrid fan. Jeg gider virkelig ik det her pis mere.

Det er lige vildt nok efterhånden....
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.