Truppen 2021-2022
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Nu har han lært at afslutte normalt, så nu kaster han sig over lobskuddene. Jeg har aldrig set en være så dårlig til lobskud de 3-4 gange vi har set det haha, om et år mestrer han forhåbentligt også den type afslutning.Ramos4 post=143515 skrev: Den der helt frie afslutning omkring 1:00, han bare pisser væk med et underligt lobskud... :/
Han kan lave et perfekt rainblow flick på baglinjen, men ikke ramme kassen fra 3 meters afstand :-/elle44 post=143518 skrev:
Nu har han lært at afslutte normalt, så nu kaster han sig over lobskuddene. Jeg har aldrig set en være så dårlig til lobskud de 3-4 gange vi har set det haha, om et år mestrer han forhåbentligt også den type afslutning.Ramos4 post=143515 skrev: Den der helt frie afslutning omkring 1:00, han bare pisser væk med et underligt lobskud... :/
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Hvilken nyhed at starte Fredagen på, Cheers9eren post=143525 skrev: Vi har ikke en transfer tråd mener jeg så smider den her. Men der går rygter nu om at vi dropper Pogba. Dejligt! En humør spiller på højeste plan.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Holdet går ind i en svær periode. Heldigvis er der god moral på holdet.