Truppen 2021-2022
På hvilke spiller og positioner håber I at nogle af de 160 mio euro bliver brugt på til sommer?
Kom frisk
Hala Madrid
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dybbøl post=144297 skrev: Nu hvor PSG afviste vores bud i sommers på 160mio euro (ca 1,2 mia) på Mbappe og han muligvis skifter til os “gratis” til sommer (ved godt han skal have løn og sign on fee).
På hvilke spiller og positioner håber I at nogle af de 160 mio euro bliver brugt på til sommer?
Kom frisk
Hala Madrid
Et svigefuldt ønske ville være at Real Madrid rullede årene tilbage og købte Gavi fri af sin kontrakt med Barcelona, inden forlængelse. Med Gavi, Camavinga og Valverde ville midtbanen være på plads det kommende årti.
Mere realistisk synes jeg at en Anthony i Ajax er et godt bud på forstærkning på højre kanten, nu hvor Bale (og for så vidt Isco) snart forlader os, mens Kubo og Rodrygo stadig ikke ser helt klar ud (jeg så gerne Rodrygo lejet ud næste sæson). Herudover håber jeg man skriver kontrakt med Rudiger (gratis). Skulle den glippe er Pau Torres et velkomment bud: Ung, dygtig og spansk. I angrebet synes jeg man skal droppe Haaland. Det er måske kontroversielt, men sagen er at Benzema lige nu er verdens bedste 9er og han ligner en spiller der har mindst 2 store sæsoner i sig endnu. Dermed burde man måske snarere se i retningen af at veksle ligegyldige Mariano og Jovic til en Arim Adeyemi på bænken eller alternativ Aleksander Isak som jeg i årevis har haft fidus til. Sidst men ikke mindst bør der findes en stærk højreback, men her ser jeg ikke nogle oplagte bud nu hvor man har ladt Hakimi løbe af hænde...
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
En af de højeste prioriteter, må være højrebacken i min optik. Det går ikke at spille kun med Carvajal og vores backup er en højrekant. Det er for useriøst og ikke godt nok til Real. Udover det, så er Carvajal meget skadet, så køb en dygtig højreback der kan konkurrere med Carvajal. Det kunne være Hakimi, jeg ved ikke hvor god han er defensivt. Der skal ihvertfald investeres klogt på højreback positionen. Og det skal der også på venstre, hvis Gutierez ikke vurderes god nok.Dybbøl post=144297 skrev: Nu hvor PSG afviste vores bud i sommers på 160mio euro (ca 1,2 mia) på Mbappe og han muligvis skifter til os “gratis” til sommer (ved godt han skal have løn og sign on fee).
Kom frisk
Hala Madrid
Jeg savner Pepe :(
Real bør også gå 100% efter Haaland.Dybbøl post=144297 skrev: Nu hvor PSG afviste vores bud i sommers på 160mio euro (ca 1,2 mia) på Mbappe og han muligvis skifter til os “gratis” til sommer (ved godt han skal have løn og sign on fee).
Kom frisk
Hala Madrid
Han er simpelthen et must buy og hvis han glipper tror jeg at den store klub han sp kommer til vil nå mindst samme højder som vi har potentiale til. Det vil være kæmpe boost for LaLiga hvis han kommer sammen med Mbappé. Og jeg er overbevist om at vi sagtens kan spille med med disse 4. Husk også på at Benzema er begyndt at vise fysiske svaghedstegn ig det er et spørgsmål om tid, før vi må finde en anden topangriber. Og på det område (vaskeægte 9) er Haaland de andre LANGT overlegen (herunder også Benz).
Så jeg mener at Haaland simpelthen SKAL købes til Real.
Derudover vil det pynte gevaldigt med en Mazraoui som højre back.
Men: får vi Mbappe og Haaland , så kan vi holdt forberede os på at vi ihvertfald ikke kommer til at savne mål i kampene.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Det er sandt, Haaland ville være en rigtig god overtager for Benzema, hvis Mbappe er tiltænkt kanten. Men jeg bryder mig bare ikke om tanken, om at skulle forhandle med Raiola og have ham i klubben. Han laver ofte en masse ravage i de klubber han har spillere, især når der skal genforhandles kontraktforlængelser...mohbar post=144300 skrev:
Real bør også gå 100% efter Haaland.Dybbøl post=144297 skrev: Nu hvor PSG afviste vores bud i sommers på 160mio euro (ca 1,2 mia) på Mbappe og han muligvis skifter til os “gratis” til sommer (ved godt han skal have løn og sign on fee).
Kom frisk
Hala Madrid
Han er simpelthen et must buy og hvis han glipper tror jeg at den store klub han sp kommer til vil nå mindst samme højder som vi har potentiale til. Det vil være kæmpe boost for LaLiga hvis han kommer sammen med Mbappé. Og jeg er overbevist om at vi sagtens kan spille med med disse 4. Husk også på at Benzema er begyndt at vise fysiske svaghedstegn ig det er et spørgsmål om tid, før vi må finde en anden topangriber. Og på det område (vaskeægte 9) er Haaland de andre LANGT overlegen (herunder også Benz).
Så jeg mener at Haaland simpelthen SKAL købes til Real.
Derudover vil det pynte gevaldigt med en Mazraoui som højre back.
Men: får vi Mbappe og Haaland , så kan vi holdt forberede os på at vi ihvertfald ikke kommer til at savne mål i kampene.
Jeg savner Pepe :(
Benzema
(Isak)
Vinicius Mbappe
(Asensio) (Brahim)
Kroos Valverde
(Modric) (Kessie)
Alaba
(Camavinga + Blanco)
Mendy Pau Torres Militao Carvajal
(Miguel) (Rüdiger) (Nacho) (Porro)
Coutouis
Få lidt mønt for Casemiro. Vores midtbane trænger til nye folk. Prøv Alaba på den def midt. Han kunne virkelig blive en general derinde med hans power og udstråling.
Brug penge på Alexander Isak, Pau torres og Pedro Porro.
Hent Rüdiger og Kessie på frie transfers. Giver kamp om pladserne pga deres niveau.
Behold Lucas Vasquez som all around’er.
Leje Rodrygo ud.
Og kom så af med:
Mariano
Jovic
Hazard
Vallejo
Ceballos
Bale (transfer udløb)
Marcelo (transfer udløb)
Isco (transfer udløb)
Hala Madrid
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
nono post=144298 skrev:
Dybbøl post=144297 skrev: Nu hvor PSG afviste vores bud i sommers på 160mio euro (ca 1,2 mia) på Mbappe og han muligvis skifter til os “gratis” til sommer (ved godt han skal have løn og sign on fee).
Kom frisk
Hala Madrid
Et svigefuldt ønske ville være at Real Madrid rullede årene tilbage og købte Gavi fri af sin kontrakt med Barcelona, inden forlængelse. Med Gavi, Camavinga og Valverde ville midtbanen være på plads det kommende årti.
Mere realistisk synes jeg at en Anthony i Ajax er et godt bud på forstærkning på højre kanten, nu hvor Bale (og for så vidt Isco) snart forlader os, mens Kubo og Rodrygo stadig ikke ser helt klar ud (jeg så gerne Rodrygo lejet ud næste sæson). Herudover håber jeg man skriver kontrakt med Rudiger (gratis). Skulle den glippe er Pau Torres et velkomment bud: Ung, dygtig og spansk. I angrebet synes jeg man skal droppe Haaland. Det er måske kontroversielt, men sagen er at Benzema lige nu er verdens bedste 9er og han ligner en spiller der har mindst 2 store sæsoner i sig endnu. Dermed burde man måske snarere se i retningen af at veksle ligegyldige Mariano og Jovic til en Arim Adeyemi på bænken eller alternativ Aleksander Isak som jeg i årevis har haft fidus til. Sidst men ikke mindst bør der findes en stærk højreback, men her ser jeg ikke nogle oplagte bud nu hvor man har ladt Hakimi løbe af hænde...
Jeg er stadig ikke helt overbevist af Gavi, men er også generelt lidt ekstra skeptisk mht Barcelona talenter. Men! jeg er meget enig i at det netop er sådan en type der skal supplere vores midtbane med Valverde og Camavinga (hvis det bliver de to). Der er altså ingen af de to der når Modric og Kroos når det kommer til teknik og pasninger og det synes jeg er lidt bekymrende. Det har jeg tænkt over et stykke tid, så er enig at vi skal have sådan en slags spiller til at fylde den sidste plads på midten når Modric og Kroos forsvinder.
Matamoro post=144305 skrev: Vi har et af Spaniens største talenter på Juvenil A. Når Bruno Iglesias får sit gennembrud på førsteholdet så får vi for alvor en spiller der kan erstatte Modric
Med al respekt - og med begrænset kendskab til Bruno Iglesias - er der jo ingen sammenligning med Gavi. 18 årige Iglesias "tryller" i den spanske 5. division og er end ikke udtaget hos Castilla. 17 årige Gavi er fast mand på Barcelonas midtbane ligesom han er udtaget til det spanske landshold. Jeg ville bytte 10 Brunoer for 1 Gavi.
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-