Truppen 2021-2022

2 år 2 måneder siden #805 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Truppen 2021-2022
@2000, Du har et fedt job der kræver at du møder masser af mennesker, det har Jovic ikke.

Jovic skal møde truppen, og hans trænere.

At han IGEN bliver smittet viser jo bare hvor umoden drengen er.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 måneder siden #806 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Truppen 2021-2022

madrid2000 post=144383 skrev:

Dragam post=144382 skrev:

Madridista02 post=144377 skrev: ​Virkelig synd for Jovic han er smittet igen. Det er uheldigt, håber hans held snart vender!

​Hvis han er smittet igen på så kort tid, så er han enten ikke vaccineret, eller agerer ikke super smart...

Alle dem jeg kender der har fået covid, har næsten alle selv bedt om det. Det kan sagtens undgås, hvis man opfører sig klogt.

​Det er godt nok et dumt statement. Jeg har været vaccineret 2 gange og fik Covid for en måned siden. Det er mindre end 5 måneder efter stik nr. 2.
Jeg har fået det igennem arbejdet, hvor jeg som byggeleder møder mange forskellige mennesker hele tiden.
Ingen fester eller natklubber her. Hvordan skulle jeg f.eks. have opført mig klogt?

​Afholdt møderne virtuelt - det havde været klogt. Det gør jeg selv.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 2 måneder siden #807 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Truppen 2021-2022

Thomaskjensen post=144385 skrev: @2000, Du har et fedt job der kræver at du møder masser af mennesker, det har Jovic ikke.

Jovic skal møde truppen, og hans trænere.

At han IGEN bliver smittet viser jo bare hvor umoden drengen er.

​Vanvittigt at klandre Jovic for at blive smittet. Det er en mega smitsom virus og alle kommer til at opleve det. Spillerne er mennesker og at de bliver smittet er ærgerligt men naturligt. Synes det har taget overhånd med den kritik, især af Jovic. 

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880, Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 måneder siden #808 af BBB
Besvaret af BBB på emne Truppen 2021-2022

Kasillas post=144371 skrev:

DeLaRed post=144370 skrev: ​
EDIT! Priserne skal dog tages med et kaempe gran salt, da Transfermarkt kun vurdere Benzema og Kroos til at vaere €5mio mere vaerd en Jovic, det er sku komik paa hoejt plan :D :D :D


Du skal tage alderen med i regnestykke. 'Unge' spillere har store gensalgsværdi modsat de ældre. 

Modric er vurderet €10, men Kroos bliver 32 år om nogle dage så €25 er ikke helt skudt ved siden af. Casemiro bliver 'kun' 30 til februar og pt er han vurderet €60. - Havde de haft ens alder, vurderer jeg, at Modric ville være den dyreste. 

Den bedste vurdering af spilleren vil jeg mene man får ved at tjekke fifa 2022 spillet: Spillernes stats er vurderet intensivt af et hold, der har set kampene, så man kan stole på stats'ene. Eneste ting man skal være opmærksom på er, at spillernes stats er vurderet på baggrund af sidste sæsons præstationer, og derfor er Vinicius og Militaos stats i FIFA 2022 lidt undervurderet, og i virkeligheden bør være noget højere, hvilket jeg er ret sikker på vil komme til udtryk til den næste FIFA-spil forudsæt at Vinicius og Militao fortsætter med at opretholde deres nuværende niveau.

​FIFAs stats er vurderet af brugere. Jeg ved det, fordi jeg selv har været en del af det.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 måneder siden #809 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Truppen 2021-2022
@Madridista02, Måske hårdt at klandre ham for at blive smittet anden gang med Omnikon varianten, for den er meget smitsom som du skriver.

Ændre dog ikke på at han er en klaphat hvad angår Covid og håndtering af dette historisk.

Mest af alt er jeg nok mest skuffet over det kommer lige nu hvor han faktisk har vist noget mandshjerte på banen. Jeg tror faktisk at han i år kan bygge på +10 mål sammenlignet med sidste år, hvilket så er 10 mål totalt i "alle" kampe. Faktisk er det bare +1 mål fra at være hans bedste seassong i klubben.

Men du har ret, det er for nemt at sparke på en mand der ligger ned.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 måned siden #810 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Truppen 2021-2022
​Så skriver Bild, at Mbappé og Real Madrid er blevet enige. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 måned siden #811 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Truppen 2021-2022

Sebberg post=145295 skrev: ​Så skriver Bild, at Mbappé og Real Madrid er blevet enige. 


Det er som om man har hørt den sang før ;) Jeg tror først på det når Fabrizio Romano bekræfter rygterne.


Sidste redigering: 2 år 1 måned siden ved Real HWL.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 måned siden #812 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Truppen 2021-2022
​Real skulle noteres på børsen...alle de vilde rygter ville gøre aktien helt vild :-D
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 1 måned siden #813 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2021-2022
M Guti skal lejes ud næste sæsob siger rygterne. Håber også man giver Arribas etc chancen for at komme tilbage eller op.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 måned siden #814 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Truppen 2021-2022
​Ingen Benzema i truppen i morgen. Det behøver vi nok ikke gå i panik over, men jeg er alligevel lidt urolig for hvor slemt det er, da han har set meget træt ud på det sidste. Har jeg overset nooget om meldingerne i forhold til skadespause?

Og hvad tænker folk egentlig at vi gør på toppen? Findes der en løsning som er holdbar for resten af sæsonen i forhold til at aflaste Benzema og være klar når han er ude med småskader? Jeg sidder og selv og tænker, at det i hvert fald ikke er Jovic. Jeg synes ikke han har været elendig, men han har slet ikke leveret, og han har ikke fulgt op på en sæsonstart som ellers gav mig bare en smule forhåbninger.  

Kunne det være Hazard i en anden slags rolle? Rodrygo? Skal Bale kigge på indtil kontraktudløb nu hvor han er udtaget igen, eller skal man kigge den vej? Jeg synes godt nok den er svær.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 1 måned siden #815 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2021-2022
Jeg håber Bale er i superform og får chancen.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 1 måned siden #816 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2021-2022
Jeg er mega klar til i morgen. Det bliver en fed kamp med giga stemning på trods af vi er på udebane. Det er lige noget der giver kød på det hele.

Det er svært at vide hvad han stiller op med, for man kan ikke undgå at de spillere vi har sendt til sydamerika er en smule trætte efter rejser og spilletidspunkterne. Jeg synes det er noget ærgerligt at de vælger at spille kampene på de tidspunkter og at pokal kampen skal være præget af en skide kval kamp langt væk.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce