Truppen 2021-2022

4 måneder 4 uger siden #793 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Truppen 2021-2022
​Seneste meldinger lyder på, at Real går efter en transferfri Tolisso.
Kan huske ham fra hans tid i Lyon, men kan se at han har været reserve i gennem al sin tid i Bayern, på nær første sæson.

Kan godt se at det muligvis giver mening at hente ham som backup for Casemiro, for at Blanco kan udlejes og få kamperfaring - Men så syntes jeg også, at det skulle være fordi Tolisso skulle være den bagerste i køen af de seks midtbaner (Modric, Kroos, Casemiro, Fede, Cama, Tolisso). Vil meget hellere satse på Fede og Cama, og Modric skal bestemt have et år mere. Dertil skal han qou den plads i hierakiet, også kun hentes hvis hans lønkrav ikke er for høje. 
Kessie er stærkere, men der skal man så nok også ud i budrunde med mange af de største klubber. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 4 uger siden #794 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Truppen 2021-2022
Sgu meget vildt hvis man kan styrke bredden gevaldigt med Tolisso og Rüdiger og så hente Mbappe på fri. Efter en sommer, hvor man fik Alaba på fir ligeledes.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

4 måneder 4 uger siden #795 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Truppen 2021-2022

Ramos4 post=144310 skrev: Sgu meget vildt hvis man kan styrke bredden gevaldigt med Tolisso og Rüdiger og så hente Mbappe på fri. Efter en sommer, hvor man fik Alaba på fir ligeledes.

​Så bør der i hvert fald også være midler fri til at hente en spiller for en stor overgangssum (host Haaland).
Hvordan det kommer til at fungere med Benzema er til gengæld et godt spørgsmål. 

4 måneder 3 uger siden #796 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Truppen 2021-2022
Ser ud til Transfermarkt har opdateret priser:

Vini nu med markeds vaerdi paa €100mio og Militao €60mio!

EDIT! Priserne skal dog tages med et kaempe gran salt, da Transfermarkt kun vurdere Benzema og Kroos til at vaere €5mio mere vaerd en Jovic, det er sku komik paa hoejt plan :D :D :D

Donde está la biblioteca?
Sidste redigering: 4 måneder 3 uger siden ved DeLaRed.

4 måneder 3 uger siden #797 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Truppen 2021-2022

DeLaRed post=144370 skrev: ​
EDIT! Priserne skal dog tages med et kaempe gran salt, da Transfermarkt kun vurdere Benzema og Kroos til at vaere €5mio mere vaerd en Jovic, det er sku komik paa hoejt plan :D :D :D

Du skal tage alderen med i regnestykke. 'Unge' spillere har store gensalgsværdi modsat de ældre. 

Modric er vurderet €10, men Kroos bliver 32 år om nogle dage så €25 er ikke helt skudt ved siden af. Casemiro bliver 'kun' 30 til februar og pt er han vurderet €60. - Havde de haft ens alder, vurderer jeg, at Modric ville være den dyreste. 

Den bedste vurdering af spilleren vil jeg mene man får ved at tjekke fifa 2022 spillet: Spillernes stats er vurderet intensivt af et hold, der har set kampene, så man kan stole på stats'ene. Eneste ting man skal være opmærksom på er, at spillernes stats er vurderet på baggrund af sidste sæsons præstationer, og derfor er Vinicius og Militaos stats i FIFA 2022 lidt undervurderet, og i virkeligheden bør være noget højere, hvilket jeg er ret sikker på vil komme til udtryk til den næste FIFA-spil forudsæt at Vinicius og Militao fortsætter med at opretholde deres nuværende niveau.

“Real Madrid er en klub som kun tænker på det sportslige, aldrig det politiske eller nationalistiske… Jeg tror, at det er en kæmpe fordel den har overfor FC Barcelona som tænker for meget i det politiske.” – Jorge Valdano
Sidste redigering: 4 måneder 3 uger siden ved Kasillas.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

4 måneder 3 uger siden #798 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Truppen 2021-2022

DeLaRed post=144370 skrev: Ser ud til Transfermarkt har opdateret priser:

Vini nu med markeds vaerdi paa €100mio og Militao €60mio!

​Benzema er også 10 år ældre end Jovic. Hvis Benzema spillede som han gør og han var 24 ligesom Jovic, så var han nok 120 mio euro værd. 

Hazard var 150 mio da han skiftede til os. Nu er han 18 mio euro. Det er gået stærkt.

Generelt er Transfermarkt gode i deres vurdering, men synes PL spillerne er overvurderet som sædvanligt. 

Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

4 måneder 3 uger siden #799 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Truppen 2021-2022
Helt enig ifht alder, og værdien på Benzema og Kroos kan derfor også sagtens være fair, det betyder dog på ingen måde at Jovic er 20mio værd, den værdi ansætning er helt skæv ifht de 2 andre...det gælder jo ikke bare om at være ung, for så må der være sky høje priser på drengebørn født i 2021!

Endnu en positiv Corona test idag, fra ingen anden en Luka COVIc ;D

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

4 måneder 3 uger siden #800 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Truppen 2021-2022

DeLaRed post=144373 skrev: Helt enig ifht alder, og værdien på Benzema og Kroos kan derfor også sagtens være fair, det betyder dog på ingen måde at Jovic er 20mio værd, den værdi ansætning er helt skæv ifht de 2 andre...det gælder jo ikke bare om at være ung, for så må der være sky høje priser på drengebørn født i 2021!

Endnu en positiv Corona test idag, fra ingen anden en Luka COVIc ;D

​Er modric smittet IGEN ?! Han var da også smittet for et par uger siden...

4 måneder 3 uger siden #801 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Truppen 2021-2022
Jovic :) og det er 2 gang han er smittet...

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
4 måneder 3 uger siden #802 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Truppen 2021-2022
​Virkelig synd for Jovic han er smittet igen. Det er uheldigt, håber hans held snart vender!
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

4 måneder 3 uger siden #803 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Truppen 2021-2022

Madridista02 post=144377 skrev: ​Virkelig synd for Jovic han er smittet igen. Det er uheldigt, håber hans held snart vender!

​Hvis han er smittet igen på så kort tid, så er han enten ikke vaccineret, eller agerer ikke super smart...

Alle dem jeg kender der har fået covid, har næsten alle selv bedt om det. Det kan sagtens undgås, hvis man opfører sig klogt.

4 måneder 3 uger siden #804 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Truppen 2021-2022

Dragam post=144382 skrev:

Madridista02 post=144377 skrev: ​Virkelig synd for Jovic han er smittet igen. Det er uheldigt, håber hans held snart vender!

​Hvis han er smittet igen på så kort tid, så er han enten ikke vaccineret, eller agerer ikke super smart...

Alle dem jeg kender der har fået covid, har næsten alle selv bedt om det. Det kan sagtens undgås, hvis man opfører sig klogt.

​Det er godt nok et dumt statement. Jeg har været vaccineret 2 gange og fik Covid for en måned siden. Det er mindre end 5 måneder efter stik nr. 2.
Jeg har fået det igennem arbejdet, hvor jeg som byggeleder møder mange forskellige mennesker hele tiden.
Ingen fester eller natklubber her. Hvordan skulle jeg f.eks. have opført mig klogt?
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.