Den store transferrygte-tråd

2 år 1 måned siden #121 af Dios
Besvaret af Dios på emne Den store transferrygte-tråd
Det er yderst sjældent hold kan forstærke sig markant, hvor det føre til sportslig succes sæsonen efter, eller efter den. Vores investering i truppen til at kunne vinde alle de her 4 Chl titler samt 3 La Liga titler startede jo allerede tilbage i 09. Altså 5 år før vores helt store succes startede. 
Det er jo altid sådan med statistik, at man kan oftes bruge det til egen fordel. Problemet opstår jo bare, hvis den sølle investering kommer til og gøre udfaldet de næste 3-4 år på det sportslige plan.
Det er jo ikke ligefrem et verdensklasse hold vi har fået skabt os efter vores æra sluttede i 2018. Her 4 år efter står vi utrolig svagt i billedet ift. de største klubber, men sådan kan alting jo vendes og drejes som man har lyst :) 

 

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 måned siden #122 af EmilStenholt
Besvaret af EmilStenholt på emne Den store transfer-tråd
Ac kan vel også være en backup på 6'eren. Så hvorfor ikke tage ham for næsen af Barcelona

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 måned siden #123 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd

Sebberg post=147247 skrev: ​Det lyder nok decideret utopisk for Real Madrid, men kunne det være en mulighed, at man simpelthen tager sig den frihed som arbejdsgiver og siger til Carvajal, at hans niveau har været for dalende, og at man agter at sælge? Der skal da nok være et sted for ham.

Jeg synes, det har været nærmest tragikomisk den seneste måned. Han ligner nærmest bambi på glat is, når han sparker hver anden bold i fødderne på en modstander og tager for lange træk hele tiden. Puha, det er en hård deroute. 

​Tror man skal kigge paa Marcelo's sitaution her, klubben burde have sagt farvel i 2018, men han har faaet lov at blive saa laenge han ville, og det samme goer sig gaeldenen for Dani, saa laenge han selv vil vaere i klubben , saa er han det. Saa det handler om at finde en spiller der er bedre end ham, saa vi i det midste kan faa skubbet Vazquez helt ud af samtalen.

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 måned siden #124 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd

DeLaRed post=147416 skrev:

Sebberg post=147247 skrev: ​Det lyder nok decideret utopisk for Real Madrid, men kunne det være en mulighed, at man simpelthen tager sig den frihed som arbejdsgiver og siger til Carvajal, at hans niveau har været for dalende, og at man agter at sælge? Der skal da nok være et sted for ham.

Jeg synes, det har været nærmest tragikomisk den seneste måned. Han ligner nærmest bambi på glat is, når han sparker hver anden bold i fødderne på en modstander og tager for lange træk hele tiden. Puha, det er en hård deroute. 

​Tror man skal kigge paa Marcelo's sitaution her, klubben burde have sagt farvel i 2018, men han har faaet lov at blive saa laenge han ville, og det samme goer sig gaeldenen for Dani, saa laenge han selv vil vaere i klubben , saa er han det. Saa det handler om at finde en spiller der er bedre end ham, saa vi i det midste kan faa skubbet Vazquez helt ud af samtalen.

​Men Lucas har lige forlænget sin kontrakt, så vi hænger på både ham og Carvajal. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 måned siden #125 af Cristiano7
Vi skulle da prøve at købe Joakim Mæhle. Manden har potentiale og bør ikke koste mange penge. Kan vist spille på begge backs, hurtig og arbejdsom. Kan helt sikkert forberede sig hos Real…
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 måned siden #126 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd

Ramos4 post=147417 skrev:

DeLaRed post=147416 skrev:

Sebberg post=147247 skrev: ​Det lyder nok decideret utopisk for Real Madrid, men kunne det være en mulighed, at man simpelthen tager sig den frihed som arbejdsgiver og siger til Carvajal, at hans niveau har været for dalende, og at man agter at sælge? Der skal da nok være et sted for ham.

Jeg synes, det har været nærmest tragikomisk den seneste måned. Han ligner nærmest bambi på glat is, når han sparker hver anden bold i fødderne på en modstander og tager for lange træk hele tiden. Puha, det er en hård deroute. 

​Tror man skal kigge paa Marcelo's sitaution her, klubben burde have sagt farvel i 2018, men han har faaet lov at blive saa laenge han ville, og det samme goer sig gaeldenen for Dani, saa laenge han selv vil vaere i klubben , saa er han det. Saa det handler om at finde en spiller der er bedre end ham, saa vi i det midste kan faa skubbet Vazquez helt ud af samtalen.

​Men Lucas har lige forlænget sin kontrakt, så vi hænger på både ham og Carvajal. 

​Ja Lucas skal ingen steder, min pointe var at så kunne han blive skubbet ud i periferien på Højre Kanten istedet, det er trods alt hans oprindelige og fortrukne position, så kan ham og Rodrygo slåsse om hvem der skal spille Copa del Rey. Det ville være et kæmpe boost for Real at få han væk fra bagkæden. 

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 måned siden #127 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd
Nu så jeg desværre ikke Danmark v Serbien her til aften, men kan det virkelig passe at Jovic både blev skiftet ind og ud i samme kamp?

Ellers en produktiv landsholds pause for Jovic, 2 kampe og 0 mål ;-)

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 måned siden #128 af Cristiano7

DeLaRed post=147420 skrev: Nu så jeg desværre ikke Danmark v Serbien her til aften, men kan det virkelig passe at Jovic både blev skiftet ind og ud i samme kamp?

Ellers en produktiv landsholds pause for Jovic, 2 kampe og 0 mål ;-)

​TV’et sagde det var pga. en skade. 
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 måned siden #129 af Zyconith
​Joachim Mæhle og Andreas Christensen? Stop nu. Det er Real Madrid vi taler om. Verdens bedste højreback lige nu hedder Joao Cancelo. Ham kunne vi have hentet da han spillede i Valencia, City slipper ham ikke. Evt. Kunne man prøve at få Hakimi tilbage. Hvis vi skal have en backup/potentiel start 11'er til venstrebacken er de to bedste bud Alex Grimaldo fra Benfica eller Nuno Mendes fra Sporting/PSG. 

 

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 måned siden #130 af Matamoro
Jeg så gerne at man henter Pedro Porro fra Sporting. En ung Carvajal-type. driblestærk, aggresiv og kropsstærk.

På venstrebacken håber jeg at vi giver Miguel Gutierrez chancen. Han er virkelig dygtig i det fremadrettede spil.

Som centerback har vi et virkeligt stort talent der hedder Rafa Marín. Han bliver et monster nede i det forsvar. samtidigt er han god med bolden.

På midtbanen bør vi hente Tchouameni. Han bliver en ny Viera. Han ejer midtbanen uanset hvem han spiller mod.

Kunne være fantastisk hvis vi kunne hente en træner der kunne give holdet en fast struktur med 3-4-3. Det ville passe godt til Real Madrids mix af teknik, fysik og fart.

Det giver følgende startopstilling:

Courtois

Militao , Marin, Alaba

Porro, Valverde, Tchouameni, Gutierrez

Vini, Haaland, Mbappe


For min skyld kan man godt skille sig af med følgende spillere:
Marcelo
Vallejo
Isco
Ceballos
Asensio
Rodrygo
Hazard
Bale
Mariano
Jovic
Sidste redigering: 2 år 1 måned siden ved Matamoro.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 måned siden #131 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Den store transferrygte-tråd

Matamoro post=147430 skrev: Jeg så gerne at man henter Pedro Porro fra Sporting. En ung Carvajal-type. driblestærk, aggresiv og kropsstærk.

På venstrebacken håber jeg at vi giver Miguel Gutierrez chancen. Han er virkelig dygtig i det fremadrettede spil.

Som centerback har vi et virkeligt stort talent der hedder Rafa Marín. Han bliver et monster nede i det forsvar. samtidigt er han god med bolden.

På midtbanen bør vi hente Tchouameni. Han bliver en ny Viera. Han ejer midtbanen uanset hvem han spiller mod.

Kunne være fantastisk hvis vi kunne hente en træner der kunne give holdet en fast struktur med 3-4-3. Det ville passe godt til Real Madrids mix af teknik, fysik og fart.

Det giver følgende startopstilling:

Courtois

Militao , Marin, Alaba

Porro, Valverde, Tchouameni, Gutierrez

Vini, Haaland, Mbappe


For min skyld kan man godt skille sig af med følgende spillere:
Marcelo
Vallejo
Isco
Ceballos
Asensio
Rodrygo
Hazard
Bale
Mariano
Jovic

​Det jo ren power, mangler der ikke lidt finesse? Er stort set enig med de folk du vil afskaffe, men vi bør nu nok beholde Rodrygo eller Asensio for breddens skyld.  Jeg ville også være ked af at smide Benzema ud af startopstillingen. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 måned siden #132 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Når vi snakker Porro til højrebacken, så er vi enige om han er City-spiller ikke? Det er City vi skal forhandle med og ikke Sporting. Eller tager jeg fejl?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum