Den store transferrygte-tråd

4 år 2 uger siden #1009 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Den store transferrygte-tråd
Tchouameni er åbenbart en done deal! Smukt smukt. Trist at PSG skulle presse prisen op, men det er hvad det er.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 uger siden #1010 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd

Matamoro post=151082 skrev: Courtois, Lunin

Carvajal, Porro, Vazquez, Militao, Rudiger, Alaba, Mendy, Fran Garcia

Casemiro, Tchouameni, Kroos, Valverde, Modric, Camavinga

Vinicius, Rodrygo, Hazard, Benzema, Gnabry

Suppleret med Castilla-talenter

​Du har glemt Nacho, for ham skal vi under ingen omstaendigheder af med...

Men ellers overordnet set enig med dig, den trup ville jeg personligt vaere helt tilfreds med til naeste season. Saa dog ogsaa gerne at man holdt fast i Asensio (ingen grund til at sende vores 3. topscorer vaek hvis det ikke er absolut noedvendigt, han goer sig fint som bredde spiller, isaer ogsaa hvis Eden paany bliver skadet igen), og saa ville jeg til hver en tid tage imod Mayoral med aabne arme, da vi har brug for en bedre back-up til Benzema end Mariano(som med 100% sikkerhed bliver i klubben).

Donde está la biblioteca?

4 år 2 uger siden #1011 af FranciscoISCO
Ham Pedro Porro ville umiddelbart være en snack at få til klubben. Men hvor realistisk er den, synes ikke den er vendt særligt meget i medierne?

Ville elske at få et ung spansk fremtids perspektiv ind på den hb

Altid Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

4 år 2 uger siden #1012 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd

FranciscoISCO post=151085 skrev: Ham Pedro Porro ville umiddelbart være en snack at få til klubben. Men hvor realistisk er den, synes ikke den er vendt særligt meget i medierne?

Ville elske at få et ung spansk fremtids perspektiv ind på den hb

​Han er blevet naevt i sammenhaeng med Real Madrid flere gange de seneste par maaneder, men som jeg tidligere har skrevet, saa tror jeg ikke at ledelsen paa nuvaerende tidspunkt prioritere en ny hoejre back (desvaerre virker de til at vaere fint tilfreds med Vazquez som alternativ til Dani). Hvis der skulle vaere interesse, kan han vist koebes for omkring 45mio, som er den release-clause han har faaet i sin nye kontrakt med Sporting....pt tror jeg dog ikke vi skal faa vores forhaabninger op.

Donde está la biblioteca?

4 år 2 uger siden #1013 af The European Super League

DeLaRed post=151081 skrev: Gnabry er simpelthen bare det bedste der findes paa markedet lige pt, som ogsaa indtil videre ligner en realistsisk handel, saa laenge han ikke kan blive enig med Bayern om en kontrakt forlaengelse, derved goer Bayern sig klart bedst i at tage 50-60mio nu, fremfor at give ham vaek gratis naeste season, den process har de lige vaeret igennem med Alaba, og det kan de unaegtelig ikke vaere glade for.

​Men på den anden side har Bayern også udtalt at de har brændt nallerne både med afgangen af Kroos og Alaba til os.
Man kunne godt frygte at de var endnu mere opsatte på ikke at se endnu en af deres spillere sejre i Real Madrid.

Bellingham Camavinga Tchouameni
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
4 år 2 uger siden #1014 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd
​Gnabry lyder virkelig ikke så dum jo mere man lige tænker over den. Lars og DeLaRed har afdækket mange af grundene og jeg er meget enig. God med begge ben, kan gå begge veje, god i kombinationerne, virkelig god til at finde sin angriber og rigtig god til både at drive bolden og skabe noget på egen hånd. Derudover må vi ikke underkende at han har spillet i nogle systemer i Bayern hvor presspillet er en kæmpe nøgle, og det bliver er jo lidt den vej som vi skal endnu mere, især i takt med at spillere som Casemiro og Kroos formentlig ser mindre til græsset med tilgang af Tchouameni og så Valverde+Camavinga der har bevist sig selv. Her passer en rutineret, men stadig "ung", højre kant rigtig godt ind.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 2 uger siden #1015 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Jeg synes ikke det er presspillet vi skal forsøge at blive stærkere i. Men nok nærmere er det som vi har set i kampene mod City, PSG og Chelsea, at kunne få kontrol. Det der med at vi får perioder i kampen hvor de presser os så højt op på banen og længe kan holde på bolden bryder jeg mig ikke om.

Det tror jeg på at Tchouameni kan give os.

Og så er det vigtigt med en bomber snart

4 år 2 uger siden #1016 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Den store transferrygte-tråd
​Jeg kunne rigtig godt tænke mig at man forsøgte at hente en rigtig angriber, og så måske giver ham 1/3 af kampene, mens benz tager de sidste 2/3. Benz bliver 35 om lidt, og holder nok ikke evigt, og så kunne det være rart allerede at begynde at køre en ny angriber ind nu. Så kan det hedde 1/3-2/3 i omvendt favør efter denne sæson. I den overståede sæson var Benz fantastisk, men der var immervæk også kampe hvor han så slidt ud, og når vi spillede uden ham var det en katastrofe. Min foretrukne er Darwin Nuñez, men han bliver nok ikke billig. At hente Lewandowski ville ingen mening give da en signing skal være med fremtiden for øje
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 2 uger siden #1017 af 9eren
Noget andet jeg synes folk er blevet mere opmærksomme på ift indkøb. Før i tiden skulle vi jo have et kæmpe navn til offensiven før man kunne nå klimaks i løbet af sommeren.

En Tchouameni til den defensive midtbane som top indkøb over en sommer ville ikke sætte glæde i mine skrive fingre for 12 år siden. Men det gør det i den grad i dag. Jeg og inklusiv jer andre har vel også opdaget hvor F….. vigtig en spiller som Militao er. Typer som Militao i forsvaret og Camavinga på midtbanen sætter vi pris på, på en helt anden måde i dag. Eller er det bare mig?

Jeg håber da stadig vi finder en angriber til toppen som skal overtage for Benzema, men er der nogen. Det skulle ha været Mbappe.

Jeg kan godt vente lidt endnu og satse på en Lewa i to sæsoner indtil Endrick bliver klar som 18årig.
Sidste redigering: 4 år 2 uger siden ved 9eren.

4 år 2 uger siden #1018 af NadaMás
​I følge Bild, som godt nok ikke altid er lige troværdige, har Bayern sat en pris på Gnarbry - 40 mio.
Billigere får man ikke en spiller i den kaliber i dag - Tænker at Raphinha nok er tættere på 50-60, og Antony er vel 70 mindst. 
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 2 uger siden #1019 af 9eren
Marca skriver nu at Tchouameni ikke er sikker pga PsG. Land nu den handel

4 år 2 uger siden #1020 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

NadaMás post=151093 skrev: ​I følge Bild, som godt nok ikke altid er lige troværdige, har Bayern sat en pris på Gnarbry - 40 mio.
Billigere får man ikke en spiller i den kaliber i dag - Tænker at Raphinha nok er tættere på 50-60, og Antony er vel 70 mindst. 

​Rater du prisen efter skill-level? I så fald er din værdisætning vel meget passende ;)

Leveret af Kunena Forum