Den store transferrygte-tråd

2 måneder 2 uger siden #1033 af Cristiano7

Franksk post=151108 skrev: ​på Real Madrids fb bliver der sagt farvel og tak til både Bale og Isco.
men ikke noget med Marcelo............

​Fordi både Isco og Bale har skrevet i deres sociale medier at de forlader Real. 

Det har Marcelo ikke endnu gjort, men kun sagt i et interview. Så det kommer nok :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 2 uger siden #1034 af The European Super League

Franksk post=151108 skrev: ​på Real Madrids fb bliver der sagt farvel og tak til både Bale og Isco.
men ikke noget med Marcelo............

Marcelo har allerede sagt farvel

"I've cried, my family has cried,"

"I always believed in myself, I thought I was going to make history, but I hadn't thought about 25 [trophies] because [Paco] Gento was 24 or 23.

"They signed me to win trophies and I have achieved that. I know it won't be my last day here, I have to do something else at the club."

Historia que tú hiciste
Historia por hacer
Porque nadie resiste
Tus ganas de vencer
Sidste redigering: 2 måneder 2 uger siden ved The European Super League.

2 måneder 2 uger siden #1035 af Franksk
Besvaret af Franksk på emne Den store transferrygte-tråd
​jeg tror ikke det er helt sikkert endnu med Marcelo.
så var der vel også lavet en highlight video med ham.

2 måneder 2 uger siden #1036 af El Siete
​Fordi Marcelo får en afsked som Ramos gjorde sidste sommer. Han er trods alt kaptajn, og en noget større historisk figur end Bale og Isco :)

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás, Franksk

2 måneder 2 uger siden #1037 af El Siete
​Sadio Mane prissat til ca. 50M. Hvor ville jeg ønske det var en LW vi havde brug for, dem er der jo så satans mange af :) 
Men det er altså billigt for nr. 2 på Balon d'Or-listen, og som sikkert havde vundet, havde Liverpool slået os i weekenden. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

2 måneder 2 uger siden #1038 af Lars1991

Fondo_Sur post=151107 skrev: Nu skriver jeg lige noget vildt - vil Real Madrid overhovedet købe en højre kant? Har ikke set nogle troværdige rygter. Det kan være, at Valverde bliver fast mand på positionen. Det er vel op til Ancelotti, og han er jo italiener.

Det ville være katastrofalt! Havde det fint med Valverde spillede kant som en taktisk løsning når vi er underdogs, også fordi vi alligevel ikke kunne regne med at der kom noget fra Rodrygo/Asensio i de kampe på den position (hvis de spillede fra start). Men fremad rettet _skal_ Valverde altså bare spille på den midtbane fra start - stort set hver gang. Så må Kroos, Modric og Casemiro slås om de 2 andre pladser - også afhængig af modstanderen. Plus Camavinga skal spille mere!

Og det er egentlig også grunden til at jeg har været ret tavs omkring Tchouameni. For ved stort set alle er uenige - men jeg synes vi har 5 knald gode midtbanespillere der alle skal have meget spilletid. Hvilket gør at jeg synes det i overkanten med en mere. Er ikke den store fan af det eventuelle køb, men skal da heller ikke brokke mig hvis han kommer.

Højrekanten skal vi simpelthen forstærke os på til gengæld. Vi kan ikke bare regne med Rodrygo blomstrer op fordi han har vist lovende takter her til sidst. Det håbede vi også på med Bale og Asensio efter Ronaldo smuttede. Og de begge faldt fuldstændig igennem! Det skal vi ikke satse på igen. Ind med en højrekant!!

2 måneder 2 uger siden #1039 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd

Lars1991 post=151114 skrev:

Fondo_Sur post=151107 skrev: Nu skriver jeg lige noget vildt - vil Real Madrid overhovedet købe en højre kant? Har ikke set nogle troværdige rygter. Det kan være, at Valverde bliver fast mand på positionen. Det er vel op til Ancelotti, og han er jo italiener.

Det ville være katastrofalt! Havde det fint med Valverde spillede kant som en taktisk løsning når vi er underdogs, også fordi vi alligevel ikke kunne regne med at der kom noget fra Rodrygo/Asensio i de kampe på den position (hvis de spillede fra start). Men fremad rettet _skal_ Valverde altså bare spille på den midtbane fra start - stort set hver gang. Så må Kroos, Modric og Casemiro slås om de 2 andre pladser - også afhængig af modstanderen. Plus Camavinga skal spille mere!

Og det er egentlig også grunden til at jeg har været ret tavs omkring Tchouameni. For ved stort set alle er uenige - men jeg synes vi har 5 knald gode midtbanespillere der alle skal have meget spilletid. Hvilket gør at jeg synes det i overkanten med en mere. Er ikke den store fan af det eventuelle køb, men skal da heller ikke brokke mig hvis han kommer.

Højrekanten skal vi simpelthen forstærke os på til gengæld. Vi kan ikke bare regne med Rodrygo blomstrer op fordi han har vist lovende takter her til sidst. Det håbede vi også på med Bale og Asensio efter Ronaldo smuttede. Og de begge faldt fuldstændig igennem! Det skal vi ikke satse på igen. Ind med en højrekant!!

​Latterligt at @Lars1991 og jeg igen er enige ;-)

Men uden tvivl saa hedder vores bedste trio paa midtbanen, baseret paa denne seasons praestationer, Case, Fede og Modric...Og Kroos og Cama maa saa tage kampen op om den resterende spilletid. Hvis Tchouameni ankommer saa har vi langt om laenge en back-up/konkurrent til Casemiro som vi ikke har haft i maaaaange aar, og det er godt for baade holdet, traeneren og Casemiro. Hvis han ikke kommer saa goer man nok alt for at beholde Ceballos (med med Tchouameni's ankomst, saa er Ceballos komplet overfloedig og skal afsted til Betis).

Naturligvis skal vi have en hoejrekant, det er uden tvivl vores svageste position i start 11'eren, Asensio er og bliver en bredde spiller (jeg haaber som en af de eneste her paa siden at han bliver, da han giver en god bredde isaer som indskifter, paa flere forskellige positioner), og Rodrygo er og bliver (nok) aldrig hoejre kant, det er jo helt forkert at beskrive ham som kant eller winger, han er tydeligvis angriber, og skal man kigge tilbage paa de seneste 20aar i Madrid er det svaert at finde en spiller han minder mere om end Raul(Raul naturligivs flere niveauer over), derfor ville han nok ogsaa goere sig aller bedst i et 2-mands angreb, men da det ikke bliver en realitet i Madrid, saa er det som indskifter til de 3 forreste pladser han rammer sit bedste niveau, han skal i feltet hvor han er farlig og ikke ned i banen hvor han er ligegyldig i opspillet og defensiven. 

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

2 måneder 2 uger siden #1040 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Den store transferrygte-tråd
Lautaro Martinez spiller en virkelig stærk kamp for Argentina lige nu mod Italien. Brøl stærk med ryggen til mål, kæmpe arbejdes raseri, indgår rigtig godt i små spillet med Messi bl.a. og er farlig inde i feltet. 

Kunne være et godt bud til at tag over for Benzema. 

2 måneder 2 uger siden #1041 af Fondo_Sur
@DeLaRed

Naturligvis bør vi have en højre kant, men Real Madrid er bare ikke blevet linked til nogen overhovedet.

I stedet er klubben blevet linked til spillere med kontraktudløb (Rüdiger) og hypede spillere (Tchouameni). Det er bare så typisk Real Madrid, at man ikke først og fremmest forstærker sig på sin svageste position, og på samme tidspunkt finder guld på transfermarkedet til andre positioner. 
Sidste redigering: 2 måneder 2 uger siden ved Fondo_Sur.

2 måneder 2 uger siden #1042 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd

Fondo_Sur post=151123 skrev: @DeLaRed

Naturligvis bør vi have en højre kant, men Real Madrid er bare ikke blevet linked til nogen overhovedet.

I stedet er klubben blevet linked til spillere med kontraktudløb (Rüdiger) og hypede spillere (Tchouameni). Det er bare så typisk Real Madrid, at man ikke først og fremmest forstærker sig på sin svageste position, og på samme tidspunkt finder guld på transfermarkedet til andre positioner. 

​Enig, ville da vaere fantastisk hvis man en dag laerte af sine fejl...Men langt fra sikkert det blir denne sommer. Haaber sku bare ikke man er saa dum at hente endnu en venstre kant bare fordi "navnet" passer til "Brandet".

Vil hertil ogsaa bemaerke, at selvom jeg velkommer Rudiger (hvis/naar handlen altsaa bliver offentliggjort) saa synes jeg ikke det var en decideret noedvendig signing, da vores hoejre og venstre back har en langt svagere bredde end CB pladserne, saa der ville jeg klart selv have startet, og saa naturligvis vores hoejre kant. Men jeg beklager mig ikke over hans ankomst, kommer dog til at at bruge endnu en season paa at grine og graede over hvor latterlig daarlig Vazquez er paa backen :-(

Ifht Tchouameni, saa er jeg engetlig ligeglad med om det bliver ham eller en anden, men jeg har i aarevis efterspurgt en back-up/konkurrent til 6'eren (for det har vi ikke i truppen, ej heller med Cama) saa en eller anden form for signing af en 6'er mener jeg er et must (eller som minimum en forfremmelse af Blanco), vi skal simpelthen have en brugbar loesning til naar Case ikke spiller.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

2 måneder 2 uger siden #1043 af nono
Besvaret af nono på emne Den store transferrygte-tråd
Øhhh. Rudiger og Tchouameni er begge verdensklasse-signings som man på ingen måde kan brokke sig over. Med Rudiger i forsvaret kan Alaba spille venstrekanten. Udover at det giver os både et bedre forsvar og offensiv sikrer Rudiger (og Alaba) Ancelotti gode kort på hånden selv når vi står med bookings eller skader i bagkæden. Det er et genialt transfer.

Tchouameni er vel - udover Camavinga og Valverde - det mest lovende midtbanetalent. Hvis der er noget vi har lært de sidste 10-15 år i fodbold er det, at kampen om de store titler først og fremmest sker gennem midtbanen: Xavi, Iniesta, Busquets / Modric, Kroos, Casemiro har domineret verdensfodbolden i umindelige tider.

Udsigten til - og potentialet i - Valverde - Tchouameni - Camavinga er jo fuldstændig fantastisk og kan potentielt sikre vores dominans og tilstedeværelse på den store scene de næste 10 år.

Rudiger, Tchouameni + en hørekant og gerne en højreback. Så er vi så tæt på et 10/10 transfervindue som vi kan være - ikke mindst med afgangen af Bale, Isco, Marcelo (selvom den gør ondt) og for den sags skyld også gerne Asensio, Jovic og Mariano.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur, El Siete, Nada mas

2 måneder 2 uger siden #1044 af Fondo_Sur
Vi skal dog ikke regne med en ny højre back. Carvajal, Vazquez og Nacho har været i rigtig god form i foråret.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.