Den store transferrygte-tråd

4 år 2 måneder siden #1057 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

JimmyBroe post=151155 skrev:

Ramos4 post=151149 skrev: Hente Di Maria, der bliver 35 midtvejs i næste sæson? You guys serious?

Vi har jo altså penge at købe for.

​Det er sagt med et glimt i øjet. Jeg har altid haft et godt øje til Di Maria og ville egentlig gerne se ham i klubben igen men de ville selvfølgelig være på yderste mandat. Det ville ellers gå godt i tråd med at hente spillere der er “gratis”.

​Det har jeg også altid haft, og jeg var stod modstander af at han blev solgt i sin tid - var hovedløst imo.

Men det skib er ligesom sejlet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #1058 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Den store transferrygte-tråd
​De rygter om Leao til Real er forhåbentlig falske! Ser Portugal vs Spanien og han minder rigtig meget om en tung udgave af Jovic. 

Skal vi have en ny i angrebet er det enten Nkunku eller Gnabry
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

4 år 2 måneder siden #1059 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd

mohbar post=151159 skrev: ​De rygter om Leao til Real er forhåbentlig falske! Ser Portugal vs Spanien og han minder rigtig meget om en tung udgave af Jovic. 

Skal vi have en ny i angrebet er det enten Nkunku eller Gnabry

​Er helt enig, hans 1. halvej mod Spanien var mildest talt horribel, han minder mig om en Pogba/Balotelli agtig type der for det kun gider at bevaege sig naar han har bolden i foedderne og naar tingene ikke koere for ham, saa oedelaegger han kampen for resten af holdet, fordi han bare blir ved og ved med at smide bolde vaek i umulige situationer.

Nu ved jeg ikke hvordan han spiller i Serie A, men ud over at vi naturligvis ikke skal have en Venstre Kant, saa skal det da slet ikke vaere ham!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 2 måneder siden #1060 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Ja Leao er ligegyldig!

Han spiller en plads som er besat af Vini og Hazard.

4 år 2 måneder siden #1061 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Kunne være fedt hvis vi til højrekanten købte...hold nu fast...en højrekant :)

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur, DeLaRed

4 år 2 måneder siden #1062 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Desuden enig i, at Leao virker som en Balotelli type. Fysisk stærk, lidt klodset. Slet ikke en typisk kantspiller.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 2 måneder siden #1063 af 9eren
Kunne forestille mig at fra den 14/6 kommer der klarhed over Tchouameni. Der er kampene overstået ift Nations League og sommerpausen starter

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 2 måneder siden #1064 af 9eren
Off topic og så alligevel ikke men vi er på vej til at signe et nyt C hold igen

4 år 2 måneder siden #1065 af Dios
Besvaret af Dios på emne Den store transferrygte-tråd
​Vi mangler selvfølgelig en højrekant, men førsteprioriteten burde da være en mand som Gabriel Jesus. Hvordan er den mand ikke signet endnu? Vi mangler en angriber, og meget gerne en som kan aflaste Benzema og som ikke er en type som Jovic og Mariano. 1 år tilbage af sin kontrakt, og er rygtet til kraftigt til Arsenal og nu er Tottenham lidt inde i billedet. Det er jo seriøst en no brainer, og selvom City ikke mangler penge, så er hans værdi kontra kvalitet altså markant lavere end gennemsnittet. Han får ikke forlænget sin kontrakt, så det betyder et salg til sommer.

Jeg fatter ikke hvordan en spiller som ham ikke er hentet endnu. Han er jo alt det Real Madrid står og mangler, og det nægter jeg og tro der kan være 2 delte meninger om. Der kan da umuligt være en person som stadig tænker en klassisk 9'er som ingenting kan med bolden er vejen frem, ellers er det jo bare at bruge en af de 2 klovne på bænken.

Kommer man ud med Rüdiger, Tchouaméni og Gabriel Jesus som hovednavnene, så er det her transfervindue et af de bedste i langtid i og med vi også har fået sagt farvel til Isco og Bale. Kan man ydermere få sagt farvel til resten af dødvægten i Ceballos, Jovic, Mariano og forhåbentlig også Asensio samtidig med at få garderet sig på venstrebacken i form af Gutierrez eller Fran Garcia, så vil jeg kalde det her vindue for en kæmpe succes. Synes også en spiller som Arribas kunne være interessant som supplement til højrekanten.
Det helt ideelle ville jo være, hvis man samtidig med Jesus også kunne hive Bernado Silva med sig, men det er måske for meget af det gode, selvom det jo lige præcis er det der skal til for at Mbappé handlen vil blive bedst glemt, og det ved Perez. Til gengæld plejer spillere lige til højrebenet ikke at være hans spidskompetence. Navnet skal helst være stort og helst ikke passe på profilen, så slår Perez til med det samme.
Man kan da have lov til at håbe, for den trup vil jo være stort set ideel med et godt mix af det hele på skalaen både aldersmæssigt, men også fodboldmæssigt.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 4 år 2 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Jbner

4 år 2 måneder siden #1066 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Den store transferrygte-tråd
​Jeg vil elske at se Gabriel Jesus i klubben - som også har en god alder. Spørgsmålet er om han gider at være 2. valg lidt endnu. Der har heller ikke været nogle meldinger i pressen om at vi skulle være interesseret. Jeg tror desværre at det bliver Mayoral, som kommer til. Forhåbentlig ryger både Jovic og Mariano i det mindste.

4 år 2 måneder siden #1067 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Den store transferrygte-tråd
​Kunne virkelig også godt tænke mig Gabriel Jesus. Og selvom han nok helst vil spille på toppen, så mener jeg han har spillet højre kant før. Så man kunne vælge at "nøjes" med ham, og så købe en ny højre wing når Benz stopper og Jesus kan komme på toppen fast. Og så kan Rodrygo tage højre kanten eller angriber hvis Benz skal hviles.

Andre end mig der ikke har set Tchouameni spille, som glæder sig til at se ham mod Danmark om lidt? :D
Sidste redigering: 4 år 2 måneder siden ved Jbner.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

4 år 2 måneder siden #1068 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd

Kiwes post=151179 skrev: ​Jeg vil elske at se Gabriel Jesus i klubben - som også har en god alder. Spørgsmålet er om han gider at være 2. valg lidt endnu. Der har heller ikke været nogle meldinger i pressen om at vi skulle være interesseret. Jeg tror desværre at det bliver Mayoral, som kommer til. Forhåbentlig ryger både Jovic og Mariano i det mindste.

​Mayoral ville vaere en kaempe upgrade til den bredde vi pt har, isaer baseret paa at det er svaert at se en spiller som Benzema ikke tage omkring 80% af alle kampe i naeste season igen (kun en skade kan saette en stopper for det), og her er det bare svaert at finde en spiller med hoejere kvalitet der tager sig til takke med det.

Saa enten finder man en meget ung spiller der er villig til langsomt at spille sig ind paa holdet (med en forhaabning om at han blir den nye Benzema med tiden) og ellers saa er Mayoral akkurat det vi staar og mangler. Han er en klub-mand der har vaeret igennem ungdoms raekkerne i Madrid, han kender klubben ud og ind, han har allerede spillet over 30 kampe for 1. holdet, hvor han har scoret og assisteret (han har en G/A per 114 minut i Real Madrid), han kender rollen som back-up CF i Madrid, stoerste delen af truppen har spillet paa hold med ham foer, og vigtigst af alt saa er han som type meget sammenlignelig med Benzema; han kan godt lide at gaa ned i banen og deltage i opspillet, han er haardt arbejdene og god i presspillet og saa har han bevist at han kan omstille sig til de hold han har spillet for (Getafe, Roma, Levante og Madrid).

Mayoral blir naturligvis aldrig den nye Benzema, men vi skal slet ikke vaere kede af det hvis det er ham der spiller anden-violin naeste aar, hvis vi sammenligner med de to natklubs doermaend vi pt har siddende paa baenken!

Donde está la biblioteca?

Leveret af Kunena Forum