Den store transferrygte-tråd

3 måneder 3 uger siden #1021 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd

NadaMás post=151093 skrev: ​I følge Bild, som godt nok ikke altid er lige troværdige, har Bayern sat en pris på Gnarbry - 40 mio.
Billigere får man ikke en spiller i den kaliber i dag - Tænker at Raphinha nok er tættere på 50-60, og Antony er vel 70 mindst. 

​Vildt i forhold til de andre muligheder som du har listet op. Jeg synes godt nok det er billigt til 40 mio for noget man er mere sikker på præsterer fra dag 1 end en spiller som Antony, som har gjort det rimelig fint i en mindre klub og i en nem liga. 

Er det bare mig, eller har det været lidt sparsomt med succesen for spillere, der er blevet solgt fra Ajax de seneste år? Donny van de Beek som det allerbedste eksempel, men spillere som Dest, De Jong, De Ligt, Dolberg og måske også Ziyech har heller ikke været en udpræget succes i deres klubber. At betale mange penge for Antony synes jeg lugter mere og mere af en dårlig ide. 
Raphina er bare ikke god nok. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 3 uger siden #1022 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd

Brylle post=151097 skrev:

NadaMás post=151093 skrev: ​I følge Bild, som godt nok ikke altid er lige troværdige, har Bayern sat en pris på Gnarbry - 40 mio.
Billigere får man ikke en spiller i den kaliber i dag - Tænker at Raphinha nok er tættere på 50-60, og Antony er vel 70 mindst. 

​Vildt i forhold til de andre muligheder som du har listet op. Jeg synes godt nok det er billigt til 40 mio for noget man er mere sikker på præsterer fra dag 1 end en spiller som Antony, som har gjort det rimelig fint i en mindre klub og i en nem liga. 

Er det bare mig, eller har det været lidt sparsomt med succesen for spillere, der er blevet solgt fra Ajax de seneste år? Donny van de Beek som det allerbedste eksempel, men spillere som Dest, De Jong, De Ligt, Dolberg og måske også Ziyech har heller ikke været en udpræget succes i deres klubber. At betale mange penge for Antony synes jeg lugter mere og mere af en dårlig ide. 
Raphina er bare ikke god nok. 

​Det er ikke bare dig @Brylle, det ser i mine oejne ofte ud som om folk slet ingen forstaaelse har for hvor stor klasse forskellen er imellem de 5 stoerste ligaer og alle andre ligaer, og ydermere ogsaa hvor stor forskellen er fra Premier League og La Liga og ned til de resterende 3 (top 5 ligaer). (Ligesom mange herinde heller ikke synes at forstaa hvad det betyder at vaere 25-26aar med 5-7 aars erfaring vs at vaere 12aar med en fed youtube video ;-)

Vi faar ikke en bedre handel en Gnabry til 40mio, det betyder ikke at det blir ham vi henter, men oekonomien paa samtlige andre top spillere (der er decideret hoejre kant) kommer ikke til at haenge sammen paa en bedre maade end denne...Tvivler dog paa at Gnabry er til salg for 40mio, tror vi skal op omkring 50-60 foer Bayern leger med, men baseret paa hvilken andre muligheder Real har, er det stadig en handel der giver god mening.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, Thomaskjensen, El Siete

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Bandlyst
  • Bandlyst
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 måneder 3 uger siden #1023 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Real Madrid have signed 16-year-old winger from Girona Erik Vázquez (2006). He’s considered one of the best talents in Girona academy. He will initially play for the Juvenil C (U17) next season.

Madridista desde 1989
Ønskeliste: Antony, Endrick
Følgende bruger(e) sagde tak: The European Super League

3 måneder 3 uger siden #1024 af NadaMás

Dragam post=151096 skrev:

​Rater du prisen efter skill-level? I så fald er din værdisætning vel meget passende ;)

​Hahaha, dog ikke - Vil mene at Gnabry er at foretrække af dem all tre. Han har måske ikke så meget sex appeal / TikTok-material som Antony, men han virker resolut og konsistent. 
Tænker at han vil være en logisk forstærkning - Der er ikke så meget lottokupon. Godt output de sidste sæsoner, god alder, kommer fra Bayern, kender allerede et pr. stykker fra truppen, lav skadesfrekvens - Og så til en spiselig pris. 
Men det vil helt sikkert være en god gang showbold med Vini og Antony på hver kant!

3 måneder 3 uger siden #1025 af Cristiano7
Gnabry til højrekanten ville være fedt.

Jeg tror vi får først officielle udmeldinger om nye transfers efter Nations League, dvs. først om et par uger.

3 måneder 3 uger siden #1026 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd

Cristiano7 post=151101 skrev: Gnabry til højrekanten ville være fedt.

Jeg tror vi får først officielle udmeldinger om nye transfers efter Nations League, dvs. først om et par uger.

​Ved ikke om du har ret, men det er det bedste bud jeg indtil videre har hoert paa hvorfor Rudiger handlen ikke er blevet offentliggjort.

Hvis man rent faktisk har en aftale i hus med ham, hvad fanden venter man saa paa? Alaba blev offentligjort sidste aar d. 28 Maj....enten saa er det fordi man lige vil lade fejringen af UCL dale ned, eller saa er det som du naevner Nations League, og ellers saa har man faktisk ikke en aftale paa plads med spilleren endnu...

Donde está la biblioteca?

3 måneder 3 uger siden #1027 af NadaMás

DeLaRed post=151102 skrev:

Cristiano7 post=151101 skrev: Gnabry til højrekanten ville være fedt.

​Ved ikke om du har ret, men det er det bedste bud jeg indtil videre har hoert paa hvorfor Rudiger handlen ikke er blevet offentliggjort.

Hvis man rent faktisk har en aftale i hus med ham, hvad fanden venter man saa paa? Alaba blev offentligjort sidste aar d. 28 Maj....enten saa er det fordi man lige vil lade fejringen af UCL dale ned, eller saa er det som du naevner Nations League, og ellers saa har man faktisk ikke en aftale paa plads med spilleren endnu...

​Underskriften er helt sikkert i hus, det kan der ikke være tvivl om - Men der går generelt så meget politik i timingen af spillerpræsentationer, det nogle gange ikke til at forstå. 

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Bandlyst
  • Bandlyst
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 måneder 3 uger siden #1028 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Hvad med Bellingham ?

Madridista desde 1989
Ønskeliste: Antony, Endrick
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

3 måneder 3 uger siden #1029 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

NadaMás post=151100 skrev:

Dragam post=151096 skrev:

​Rater du prisen efter skill-level? I så fald er din værdisætning vel meget passende ;)

​Hahaha, dog ikke - Vil mene at Gnabry er at foretrække af dem all tre. Han har måske ikke så meget sex appeal / TikTok-material som Antony, men han virker resolut og konsistent. 
Tænker at han vil være en logisk forstærkning - Der er ikke så meget lottokupon. Godt output de sidste sæsoner, god alder, kommer fra Bayern, kender allerede et pr. stykker fra truppen, lav skadesfrekvens - Og så til en spiselig pris. 
Men det vil helt sikkert være en god gang showbold med Vini og Antony på hver kant!

​Det er lige præcis det jeg mener Real Madrid har brug for - noget mere underholdningsværdi. Ikke kun resultater. Og ja, der ville Vini og Antony på hver kant være leveringsdygtige i de øjeblikke der får en til at se fodbold.

Jeg ville være rigtig ked af en tør tysker, som ikke ligefrem er sindsoprivende i sit spil.

3 måneder 3 uger siden #1030 af The European Super League

9eren post=151092 skrev: Noget andet jeg synes folk er blevet mere opmærksomme på ift indkøb. Før i tiden skulle vi jo have et kæmpe navn til offensiven før man kunne nå klimaks i løbet af sommeren.

En Tchouameni til den defensive midtbane som top indkøb over en sommer ville ikke sætte glæde i mine skrive fingre for 12 år siden. Men det gør det i den grad i dag. Jeg og inklusiv jer andre har vel også opdaget hvor F….. vigtig en spiller som Militao er. Typer som Militao i forsvaret og Camavinga på midtbanen sætter vi pris på, på en helt anden måde i dag. Eller er det bare mig?

Jeg håber da stadig vi finder en angriber til toppen som skal overtage for Benzema, men er der nogen. Det skulle ha været Mbappe.

Jeg kan godt vente lidt endnu og satse på en Lewa i to sæsoner indtil Endrick bliver klar som 18årig.

​Jeg er helt enig med dig og jeg synes du formulerer det helt rigtigt!

Mere fokus på denne her kommentar :)

Historia que tú hiciste
Historia por hacer
Porque nadie resiste
Tus ganas de vencer

3 måneder 3 uger siden #1031 af Fondo_Sur
Nu skriver jeg lige noget vildt - vil Real Madrid overhovedet købe en højre kant? Har ikke set nogle troværdige rygter. Det kan være, at Valverde bliver fast mand på positionen. Det er vel op til Ancelotti, og han er jo italiener.
Sidste redigering: 3 måneder 3 uger siden ved Fondo_Sur.

3 måneder 3 uger siden #1032 af Franksk
Besvaret af Franksk på emne Den store transferrygte-tråd
​på Real Madrids fb bliver der sagt farvel og tak til både Bale og Isco.
men ikke noget med Marcelo............

Leveret af Kunena Forum