Den store transferrygte-tråd

4 år 2 måneder siden #1069 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd

Jbner post=151180 skrev: ​Kunne virkelig også godt tænke mig Gabriel Jesus. Og selvom han nok helst vil spille på toppen, så mener jeg han har spillet højre kant før. Så man kunne vælge at "nøjes" med ham, og så købe en ny højre wing når Benz stopper og Jesus kan komme på toppen fast. Og så kan Rodrygo tage højre kanten eller angriber hvis Benz skal hviles.

Andre end mig der ikke har set Tchouameni spille, som glæder sig til at se ham mod Danmark om lidt? :D

​Har set Tchouameni spille foer, men blir spaendene at se ham iaften (omend vi ikke skal vide os sikre paa at han spiller i Madrid naeste season endnu).

Jeg synes isaer det blir spaendene at se ham i en double pivote med Kante paa midtbanen, det er opstilling som jeg har efterspurgt i Madrid, isaer naar man ikke spiller med Casemiro, kunne vaere spaendene at se hvordan det et ville fungere i Madrid med enten Cama eller Fede ved hans side, og saa en mere frigjort Modric (eller hvis vi skal vaere lade fantasien loebe helt loebsk, saa en Hazard) foran dem paa midtbanen.

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #1070 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Den store transferrygte-tråd
Jeg har stadig ikke helt fattet at vi har vundet CL samt ligaen med den trup og den træner. Men føler jo at der kunne opgraderes massivt på rigtigt mange positioner, men… vi kan nærmest ikke vinde mere end vi har gjort i år.
Det er en underlig fornemmelse.

4 år 2 måneder siden #1071 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Den store transferrygte-tråd
Benzema forsætter den gode form. Kæft hvor er det dejligt at han er madridista.

Og hvor er det ærgerligt at skildpadden valgte at blive i hans comfort zone. Ham og Benz sammen er for giftige
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 2 måneder siden #1072 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd

DeLaRed post=151183 skrev:

Jbner post=151180 skrev: ​Kunne virkelig også godt tænke mig Gabriel Jesus. Og selvom han nok helst vil spille på toppen, så mener jeg han har spillet højre kant før. Så man kunne vælge at "nøjes" med ham, og så købe en ny højre wing når Benz stopper og Jesus kan komme på toppen fast. Og så kan Rodrygo tage højre kanten eller angriber hvis Benz skal hviles.

Andre end mig der ikke har set Tchouameni spille, som glæder sig til at se ham mod Danmark om lidt? :D

​Har set Tchouameni spille foer, men blir spaendene at se ham iaften (omend vi ikke skal vide os sikre paa at han spiller i Madrid naeste season endnu).

Jeg synes isaer det blir spaendene at se ham i en double pivote med Kante paa midtbanen, det er opstilling som jeg har efterspurgt i Madrid, isaer naar man ikke spiller med Casemiro, kunne vaere spaendene at se hvordan det et ville fungere i Madrid med enten Cama eller Fede ved hans side, og saa en mere frigjort Modric (eller hvis vi skal vaere lade fantasien loebe helt loebsk, saa en Hazard) foran dem paa midtbanen.

​mange har undervurderet vores spillere. CL er altid svær at vinde og det er da heller ikke fordi vi med BBC i topform har vadet igennem. Der har vi også haft problemer. 

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 2 måneder siden #1073 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Kai Haverts er på listen over indkøb ifølge rygterne. 150 millioner euro er Real Madrid klar til at ligge!

4 år 2 måneder siden #1074 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd

9eren post=151187 skrev: Kai Haverts er på listen over indkøb ifølge rygterne. 150 millioner euro er Real Madrid klar til at ligge!

​Lyder dyrt...

Donde está la biblioteca?

4 år 2 måneder siden #1075 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

9eren post=151187 skrev: Kai Haverts er på listen over indkøb ifølge rygterne. 150 millioner euro er Real Madrid klar til at ligge!

Jamen det ville dårligt undre mig, hvis Real Madrid bare køber et "stort" navn, som slet ikke passer som spiller ift hvad vi har brug for...
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

4 år 2 måneder siden #1076 af Dragam

Venstrekant *

Han er højrebenet og ikke særlig god med venstre ben... så det ville bare ende ud i samme problematik som når Rodrygo spiller der... aka nej, han er IKKE løsningen til vores højrekant...

4 år 2 måneder siden #1077 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Den store transferrygte-tråd
​Alene dømt på denne kamp (har det ham i andre) vil Tchouameni være alle 100 mio værd.

4 år 2 måneder siden #1078 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Den store transferrygte-tråd

Dragam post=151196 skrev:

Venstrekant *

Han er højrebenet og ikke særlig god med venstre ben... så det ville bare ende ud i samme problematik som når Rodrygo spiller der... aka nej, han er IKKE løsningen til vores højrekant...

​Højrekant* 
www.transfermarkt.com/gabriel-jesus/leis...werb/GB1/saison/2021

13 kampe som angriber, 12 kampe som højre kant og sølle én kamp som venstre kant i denne sæson, og den ene kamp på LW var 13 minutter mod Everton
Sidste redigering: 4 år 2 måneder siden ved Jbner.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
4 år 2 måneder siden #1079 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd
​Tcouameni spiller jo helt vildt godt. Uanset hvor meget han er under pres så slipper han af med bolden og han giver ikke bare lorten videre. Ligner en stor upgrade på bolden under pres. Og så elsker jeg den fysiske overlegenhed. Han har haft nogle fede defensive aktioner. 

4 år 2 måneder siden #1080 af Dragam

Jbner post=151198 skrev:

Dragam post=151196 skrev:

Venstrekant *

​Højrekant* 
www.transfermarkt.com/gabriel-jesus/leis...werb/GB1/saison/2021

13 kampe som angriber, 12 kampe som højre kant og sølle én kamp som venstre kant i denne sæson.

​I stand corrected.

Men det ændrer ikke på, at han er højrebenet, og ikke særlig god med venstre skøjte... aka han vil have samme problematik som Rodrygo har, når han spiller i højre, og samme årsag som at Rodrygo er meget bedre når han spiller i venstre - en kantspiller i vores måde at spille på, skal kunne trække ind i banen og afslutte, og det kan du kun hvis du er komplet 2 foddet, eller har din stærke fod i modsatte side af den side du spiller.
Altså skal den højrekant vi henter være venstrefoddet, eller være god med begge fødder på O Fenomeno niveau.

Og lur mig om grunden til at han ikke har forlænget sin kontrakt ikke er fordi han vil til en klub, hvor han kan spille fast som angriber...

Leveret af Kunena Forum