Den store transferrygte-tråd

3 år 2 uger siden #3073 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Den store transferrygte-tråd
​Marca melder Odriozola meget tæt på Sociedad. Det ville da være fantastisk, hvis vi også kunne få afsat ham. Så har vi kun Vallejo (Lucas) tilbage der også skal skippes afsted. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 2 uger siden #3074 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Hvad tidspunkt er det møde på?

:)

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 2 uger siden #3075 af 9eren
Defensacentral fortsætter og bruger Fabrizio Romano til deres elendigheder. De fortæller at Fabrizio Romano bekræfter at Mbappe skifter, men ingen steder kan man finde noget om Fabrizio bekræfter at Mbappe skifter. Jeg følger Fabrizio alle vejne

3 år 2 uger siden #3076 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd

Siempre Madrid post=164238 skrev:

El Siete post=164237 skrev: ​Bare vi kan få et svar i dag, så vi kan komme videre på den ene eller anden måde. Jeg tvivler dog på at vi bliver meget klogere i løbet af dagen, sådan som denne saga har udfoldet sig i årenes løb. 

Men man kan da håbe på eet af disse scenarier:
Nægt at forlænge og bliv solgt nu og her for 150-200M,
eller,
Forlæng, og vi kan gå all in på Kane til 100M

​Noget af det mest irriterende i denne debat er holdningen, at Mbappé gerne vil afhændes denne sommer.

Altså, det er et faktum, at han ønsker at blive i Paris SG i den kommende sæson. Og han har på ingen måde udelukket, at det kan munde ud i en ny kontraktforlængelse med dem.

​Hvem siger Mbappe gerne vil afhændes denne sommer?

Jeg tror der er en idé om, at han gerne vil spille for Real Madrid en dag. Og når PSG siger "forlæng eller bliv solgt" kan de på den måde forcere hans hånd.
Mbappe vil helst vente til næste sommer, men måske PSG giver ham noget af hans loyalitetsbonus, hvis de får 200 af de lange ind af døren.

Der skal gøres nogle kompromisser - det er klart.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

3 år 2 uger siden #3077 af The European Super League

DeLaRed post=164231 skrev: Så vidt jeg er informeret, så har Haaland ikke skrevet under på nogen forlængelse med City endnu, og det skulle betyde at der stadig foreligger en 150mio release clause i 2024. Hvis Perez nu kunne stoppe sin Mbappe fetisch, så er det eneste rigtige da at sætte alt ind på at sikre at Haaland ikke underskriver noget nyt med City indtil næste sommer og så nuppe ham der.

Han er et lang bedre fit for Real end Mbappe både på og udenfor banen (han er naturlig Center forward og ikke Venstre kant, han er en leder på banen som ikke gemmer sig når der skal arbejdes hårdt og så er han elsket af de fleste af hans holdkammerater i både Dortmund og city), han har et tæt forhold til Bellingham og så ville det “kun” koste 150mio samt en stor hyrer naturligvis.

Jeg er slet ikke i tvivl om hvem der af de to spillere vil blive husket som den bedste klub spiller om 20år, så lad os da forhelvede gå efter guldet næste sommer og så finde en midlertidig løsning nu.

Der er absolut ingen grund til at det skulle være enten eller. Real Madrid har nemt råd til begge spillere.
www.madridista.dk/index.php/artikler/217...e-forste-events-klar

Kan sagtens forestille mig et angrebsgruppe bestående af Vini, Haaland, Mbappé, Rodrygo og en perifær indskifter til 3 offensive pladser. Det kunne evt. også være Valverde som 5. valg.

En ting er helt sikkert. Disse Mbappé rygter startet af Don Perez har sat gang i nogle følelser hos folk. Det lader til at der er utrolig mange der lader deres følelser komme i vejen for sportslig succes for klubben.

Bellingham Camavinga Tchouameni

3 år 2 uger siden #3078 af PMO
Besvaret af PMO på emne Den store transferrygte-tråd
Det er seriøst til at blive bims i bolden af at skulle læse “næste sommer” hvert eneste år. Samtidig er det også patetisk uden lige. Køb nu bare en angriber. Alt det her Mbappé show har taget overhånd. Afhold et pressemøde og offentliggør hvad intentionen med ham er.
”Ja, vi ønsker at købe dig”
”Nej, vi ønsker ikke at købe dig”

Næppe fordi en officiel udmelding ændrer det store på en transfersum. 

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 2 uger siden #3079 af 9eren
Man skal bare boycutte Gallardo, Defensacentral og alle de andre semi Real Madrid sider. Så er der faktisk ikke noget om Mbappe i en større stil. Det meste af det er clickbait journalistik.

Vent til transfervinduet er overstået så kan vi danne os en mening og kun håbe at Real Madrid har flere kaniner de kan hive op af hatten ift indkøb.

3 år 2 uger siden #3080 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd

The European Super League post=164244 skrev:

DeLaRed post=164231 skrev: Så vidt jeg er informeret, så har Haaland ikke skrevet under på nogen forlængelse med City endnu, og det skulle betyde at der stadig foreligger en 150mio release clause i 2024. Hvis Perez nu kunne stoppe sin Mbappe fetisch, så er det eneste rigtige da at sætte alt ind på at sikre at Haaland ikke underskriver noget nyt med City indtil næste sommer og så nuppe ham der.

Han er et lang bedre fit for Real end Mbappe både på og udenfor banen (han er naturlig Center forward og ikke Venstre kant, han er en leder på banen som ikke gemmer sig når der skal arbejdes hårdt og så er han elsket af de fleste af hans holdkammerater i både Dortmund og city), han har et tæt forhold til Bellingham og så ville det “kun” koste 150mio samt en stor hyrer naturligvis.

Jeg er slet ikke i tvivl om hvem der af de to spillere vil blive husket som den bedste klub spiller om 20år, så lad os da forhelvede gå efter guldet næste sommer og så finde en midlertidig løsning nu.

Der er absolut ingen grund til at det skulle være enten eller. Real Madrid har nemt råd til begge spillere.

Kan sagtens forestille mig et angrebsgruppe bestående af Vini, Haaland, Mbappé, Rodrygo og en perifær indskifter til 3 offensive pladser. Det kunne evt. også være Valverde som 5. valg.

En ting er helt sikkert. Disse Mbappé rygter startet af Don Perez har sat gang i nogle følelser hos folk. Det lader til at der er utrolig mange der lader deres følelser komme i vejen for sportslig succes for klubben.

​Jeg tror ikke pengene betyder det helt store her (og dog, for det kunne paa sigt give en skaevridning i truppen, men det er for svaert at spaa om paa nuaevrende tidspunkt, saa lad os lade den ligge).

Jeg tror den handler om det sportlige ambitioner hos spillerne hver isaer, jeg kan simpelthen ikke forstille mig at hverken Mbappe eller Haaland har lyst til at dele rampelyset med hinanden. Det tror jeg heller ikke Ronaldo og Messi overvejede i deres storheds tid (selvom der i visse interview er givet det politisk korrekte svar saa vidt jeg husker).

Saa det handler ikke om om klubben har raad, eller om det paa papiret gaar op med opstillingen, men det handler om spillernes indviduelle ambitioner, og her vil det vaeret absolut bedst for dem begge (som uden tvivl er de 2 stoerste rivaler til Ballon d'or hvis vi kigger flere aar frem. det kan naturligvis aendre sig, men pt er det dem der ligger til at overtage Messi/Ronaldo kampen), hvis de spillede for 2 rivaliserende hold i samme liga (som Ronaldo og Messi i La Liga), det kunne saa enten betyde at Mbappe tog til ManU (ikke at der er realistisk lige nu) eller at vi henter Mbappe (den daarligste af de to imo) og at Haaland om en haandfuld aar saa ender i Barca, og det ville imo saa vaere os der er taberne, hvis vi kigger paa hvem der individuelt er den bedste spiller (med den bedste personlighed til en trup som Reals)...Nu siger jeg ikke at noget af det sker, men der kan ikke herske nogen tvivl om at baade Ronaldo's og Messi's individuelle brands er blevet lang mere vaerd fordi de var rivaler i samme liga, saa handler dem om at faa stadfaestet sit navn paa bedst mulig maade i fodbold historien (og faa den stoerste paycheck) saa giver det mening for de to at spille overfor hinanden i enten Spanien eller England paa et tidspunkt, og ikke paa samme hold. 

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás, The European Super League

3 år 2 uger siden #3081 af schreiber77

The European Super League post=164244 skrev:

​Det kan sagtens være at jeg misforstår dig.
Men hvis sportslig succes er = Mbappe, så vil jeg bare lige nævne at der aldrig er et hold med Mbappe i truppen der har vundet CL! 

Jeg vil faktisk vove den påstand at PSG de sidste mange sæsoner er beviset på at en harmonisk trup opnår bedre sportslig succes, end en uharmonisk trup bestående af fantastiske fodboldspillerer, men ustabile mennesker! 

Jeg vil hellere have en hvilken som helst anden 9'er i verden. End at have Mbappe, der i mine øjne, laver enorm uro i sin klub hver eneste sommer. 

Vi havde heller ikke Messi, Ronaldinho, Rivaldo, Del Piero, Totti, Maldini, Henry, Lewandowski, Buffon, Lahm, Bergkamp, Rooney, Nuer, Xavi, Iniesta...osv
Men vi har da haft en ganske udmærket sportslig succes i dette årtusinde på trods af det. 
Mon ikke vi nok skal klare det uden Mbappe, men med en harmonisk trup, der kæmper 100% for kongeklubben og ikke udelukkende for pengene på sin egen og hans mors konto...! 

3 år 2 uger siden #3082 af The European Super League
​DeLaRed
Jeg kan sagtens følge dig. Men som du selv skriver så spillede Ronaldo og Messi for rivaler så sandsynligheden for at de skifter til samme (rivaliserende) hold var ekstremt lille baseret på kun dette faktum. Jeg føler ikke at Mbappé har på noget tidspunkt udvist tendenser til at han ikke vil spille sammen med andre Balon d'Or kandidater. Han spillede netop sammen med både Neymar og Messi i de seneste to sæsoner. Haaland er også skiftet til Kevin de Bruyne's araber hold.

De bedste fodboldspillere plejer at have lyst til at spille sammen. Så er kampene sjovere og der er større chance for at man vinder de store titler. Vi har også set det tidligere i historien da Zidane skiftede til det hold der havde Figo og Raul. Året efter skiftede Ronaldo til holdet.

Schreiber77
Jamen de hold der vandt Champions League havde jo netop de bedste spillere. Engang var det Xavi, Iniesta og Messi. Så blev det Modric, Ramos og Ronaldo. Sidenhen var det Lewandowski og Benzema. Og i år var det Kevin de Bruyne og Haaland.

Bør vi ikke have de bedste spillere og skabe en harmonisk trup med de bedste spillere?

Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

3 år 2 uger siden #3083 af The European Super League
​Mbappé er selvfølgelig større end hele Paris SG's historie. Han er større end klubben.

Det vil stoppe hvis han skifter til Real Madrid, hvor han blot bliver en af de 50 mest profilerede spillere i klubbens historie.

3 år 2 uger siden #3084 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Der er sikkert ikke en skid et møde i dag :D

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Leveret af Kunena Forum