Den store transferrygte-tråd
Lig dertil, at Alaba er 31, Rüdiger fylder 31 inden sæsonen er omme, og Nacho runder de 34 engang til januar. På sigt skal man alligevel forstærke sig på positionen, så hvorfor ikke allerede til januar hvis muligheden er der? Vi har alligevel kun tre stoppere til resten af sæsonen med Militao ude.
Plus, Nacho har kontraktudløb til sommer, og Gud ved om han forlænger igen eller ej.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Men er han den rette? Det er vigtigere end timingen.
Derfor kan han jo godt fejle alligevel. Der er ingen garantier.
*men jeg ved stadig ikke med Endrick :D
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Platin bruger
-
- 9eren
- Gæst
-
Stol på klubben - Og scoutsne.Ramos4 post=169279 skrev: Vores spejdere har ramt rimelig plet med Cama, Tchou, Bellingham osv. så jeg har tiltro til dem*, hvis de siger at Inacio er manden. Han har været et stort talent i FM i en del år efterhånden.
Godt argument.
Han vil også have tid til at blive kørt ind, lidt som Militao havde det.
Det er klart sundest, qua historikken, at holde forventningerne i bund!9eren post=169284 skrev: Tic tac
Mbappe skal have nummer 10 udtales det i medierne. Jeg har bare så svært ved at forestille mig at det skifte sker.
Hvis han kommer til, er det fordi han ved han skal spille 9´er. Så den del af samtalen syntes jeg ikke vi bør spekulere for meget på.
- Platin bruger
-
Man kan sige at det ligesom for halvandet år siden er det helt op til hovedpersonen selv at bestemme.
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Kan godt se Florentino perez’s visioner med nummeret.9eren post=169284 skrev: Tic tac
Mbappe skal have nummer 10 udtales det i medierne. Jeg har bare så svært ved at forestille mig at det skifte sker.
Muligvis Florentinos tanke om offensiven næste år=
7. Vini jr
9. Endrick (vildt hvis han får nummeret allerede nu)
10. Mbappe
11. Rodrygo
Jeg er faktisk lidt skeptisk om dem. Der er ikke rigtig nogen plan med, at de skal passe ind i et system. De bliver købt fordi, de individuelt er gode. For Camavinga passer tydeligvis ikke ind på midtbanen i Real Madrid eller i andre topklubber i La Liga for den sags skyld. Han er en fremragende venstre back, måske den bedste, men det er lidt held i uheld omend gode spillere på det niveau kan rokeres som vi ser med Bellingham.Ramos4 post=169279 skrev: Vores spejdere har ramt rimelig plet med Cama, Tchou, Bellingham osv. så jeg har tiltro til dem*, hvis de siger at Inacio er manden. Han har været et stort talent i FM i en del år efterhånden.
Derfor kan han jo godt fejle alligevel. Der er ingen garantier.
*men jeg ved stadig ikke med Endrick :D
Det jeg lidt frygter er, at de nye spillere ikke er gode nok på bolden. Vi har nok duelspillere. Vores sæson indtil videre har været reddet af, at Kroos og Modric på hvert deres tidspunkt har kunnet træde til. Fx da Kroos kom ind i halvlegen mod Getafe og ændrede hele kampen. Eller da Modric kom ind i lørdags.
- 9eren
- Gæst
-
ja, historikken siger ret meget at Mbappe giver hat for Real Madrid og hvorfor skulle det ændre sig. Når vi så oveni købet har forlænget med Rodrygo, Vini, Endrick kommer til og Bellingham is the star. Så virker det ikke lige frem til at der er plads til endnu en top strikerNadaMás post=169286 skrev:
Det er klart sundest, qua historikken, at holde forventningerne i bund!9eren post=169284 skrev: Tic tac
Hvis han kommer til, er det fordi han ved han skal spille 9´er. Så den del af samtalen syntes jeg ikke vi bør spekulere for meget på.
når du skriver sådan, så indikerer du at Rodrygo, Vini, Endrick og Bellingham alle sammen er “top strikers”, hvilken ingen af dem i realiteten er - Endrick er i princippet også bare en striker. Vi har jo ikke en top striker på holdet pt. Dog er jeg enig i, at Mbappe ikke er det vi mangler, min begrundelse er bare, at jeg netop ikke synes at han er en top striker, men blot en Vini skal konkurrere med på venstrekanten…9eren post=169295 skrev:
ja, historikken siger ret meget at Mbappe giver hat for Real Madrid og hvorfor skulle det ændre sig. Når vi så oveni købet har forlænget med Rodrygo, Vini, Endrick kommer til og Bellingham is the star. Så virker det ikke lige frem til at der er plads til endnu en top strikerNadaMás post=169286 skrev: