Den store transferrygte-tråd
Der vil jeg så sige at problemet er, at vi har en træner uden spilsystem. Jeg tænker 2012- Mourinho kunne få noget vanvittigt ud af vores midtbane. Evt. på kontra.Fondo_Sur post=169291 skrev:
Jeg er faktisk lidt skeptisk om dem. Der er ikke rigtig nogen plan med, at de skal passe ind i et system. De bliver købt fordi, de individuelt er gode. For Camavinga passer tydeligvis ikke ind på midtbanen i Real Madrid eller i andre topklubber i La Liga for den sags skyld. Han er en fremragende venstre back, måske den bedste, men det er lidt held i uheld omend gode spillere på det niveau kan rokeres som vi ser med Bellingham.Ramos4 post=169279 skrev: Vores spejdere har ramt rimelig plet med Cama, Tchou, Bellingham osv. så jeg har tiltro til dem*, hvis de siger at Inacio er manden. Han har været et stort talent i FM i en del år efterhånden.
Derfor kan han jo godt fejle alligevel. Der er ingen garantier.
*men jeg ved stadig ikke med Endrick :D
Det jeg lidt frygter er, at de nye spillere ikke er gode nok på bolden. Vi har nok duelspillere. Vores sæson indtil videre har været reddet af, at Kroos og Modric på hvert deres tidspunkt har kunnet træde til. Fx da Kroos kom ind i halvlegen mod Getafe og ændrede hele kampen. Eller da Modric kom ind i lørdags.
Jeg tænker det er ledelsen du er skeptisk over, hvilket jeg også selv er til tider, det er jo dem der vælger hvilken scout man lytter til og hvilken spiller man henter.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dertil syntes jeg egentlig, at midtbanen har et fint teknisk niveau hele vejen over, trods det ikke er nogens spidskompetence, ala Pedri etc.
Selvfølgelig kan vi bruge en topstriker. Der er bestemt plads til Mbappé i truppen, det behøves ikke at være til diskussion.
Apropos Alphonso Davies;
Den pris der snakkes om i medierne, 40-50 mio, virker meget billig, velvidende han har et år tilbage af kontrakten. Jeg forestiller mig at Bayern vil have mindst 70-80, men kan være det ikke er tilfældet.
Han nævnes også tilpas så meget, at jeg tror på at der er noget om snakken. Minder lidt om den måde man snakkede om Bellingham fra et år siden.
Bliver spændende at følge.
Don Perez har på det tidspunkt fået opkaldt trænings anlægget efter sig (fortjent).
Derfor investere Perez så de sidste brikker flader på plads til et kommende årti med stor dominans.
4 signings: A. Davis, Frimpong, Mbappe og Xabi Alonso.
4-2-3-1
Mbappe
(Endrick)
Vinicius Bellingham Valverde
(Rodrygo) (B. Diaz) (Güler)
Camavinga Tchoumani
(Kroos) (Ceballos)
A. Davis Rüdiger Militao Frimpong
(F. Garcia) (Alaba) (Nacho) (Carvajal)
Vi vil vinde utrolig mange kampe.
Vinicius Mbappe Endrick
(Rodrygo) (Joselu) (Rodrygo)
Bellingham Camavinga Valverde
(Ceballos) (Tchouameni) (Guler)
Davies Rüdiger Militao Carvajal
Selvom Endrick er utrolig spændende. Så er det vel ikke en 17 årige knægt der skal hjælpe os med at slå Atlético Madrid, City og Bayern.
Hvilke spillere mener I at der er en mulighed som 9’er til sommer?
- 9eren
- Gæst
-
Jeg husker en 16-17 årig Raúl der kom på første holdet i den alder og gjorde en væsentlig forskel mange år frem.
Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
Jeg tror Osimhen er på markedet efter hvad der er sket i Napoli, og måske begynder Julian Alvarez snart at blive træt af at være andenviolin i City, men de bliver dyre.Dybbøl post=169579 skrev: Lad os nu sige at der er hold i rygterne omkring at Real ikke længere vil gå efter Mbappe.
Selvom Endrick er utrolig spændende. Så er det vel ikke en 17 årige knægt der skal hjælpe os med at slå Atlético Madrid, City og Bayern.
IMO var Kane den perfekte spiller, verdensklasse, tæt på Benzema i spillerprofil, men samtidig med plads til at Endrick lige så stille kunne komme ind på holdet. Men ak, vi er videre.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Ja, det skulle have været Kane - havde været oplagt, ville have givet Endrick 3-4 år til at blive helt klar.El Siete post=169583 skrev:
Jeg tror Osimhen er på markedet efter hvad der er sket i Napoli, og måske begynder Julian Alvarez snart at blive træt af at være andenviolin i City, men de bliver dyre.Dybbøl post=169579 skrev: Lad os nu sige at der er hold i rygterne omkring at Real ikke længere vil gå efter Mbappe.
IMO var Kane den perfekte spiller, verdensklasse, tæt på Benzema i spillerprofil, men samtidig med plads til at Endrick lige så stille kunne komme ind på holdet. Men ak, vi er videre.
- 9eren
- Gæst
-
Glemmer aldrig hans mål mod Sevilla
Camavinga minder på mange måder om Drenthe.
- 9eren
- Gæst
-
Er det fordi de så ikke passer på det narativ man ønskede at opstille tidligere på forummet?
Narrativet var ellers meget tydeligt og omhandlede at penge kunne ødelægge europæisk fodbold, jeg synes nu at se, at det aldrig skete. Javel par aldrende spillere vælger at afslutte karrieren hvor der er flest penge, men det er også det og som det har været i mange år.
Hvor er disse folk henne?
Det er ret nemt at opblusse ting til noget de ikke er nu om dage.