Den store transferrygte-tråd
Prøv meditation.9eren post=169912 skrev: Ingen der bruger kræfter på at nævne Gabriel Veiga er på vej tilbage til Celta V?
Er det fordi de så ikke passer på det narativ man ønskede at opstille tidligere på forummet?
Narrativet var ellers meget tydeligt og omhandlede at penge kunne ødelægge europæisk fodbold, jeg synes nu at se, at det aldrig skete. Javel par aldrende spillere vælger at afslutte karrieren hvor der er flest penge, men det er også det og som det har været i mange år.
Hvor er disse folk henne?
Det er ret nemt at opblusse ting til noget de ikke er nu om dage.
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Gabriel Veiga er da også fuldstændig forsvundet for verdenskortet. Ikke noget der ligesom gavner hans karriere. Hvem vil det som fodboldspiller. Det er som om at folk ikke kan se det store billede nogengange.
Galactico downfall version 2
Der er en grund til at jeg bliver kaldt Mulhanzeneh/ Van Über Zen blandt mine kammerater.Ramos4 post=169914 skrev:
Prøv meditation.9eren post=169912 skrev: Ingen der bruger kræfter på at nævne Gabriel Veiga er på vej tilbage til Celta V?
Er det fordi de så ikke passer på det narativ man ønskede at opstille tidligere på forummet?
Narrativet var ellers meget tydeligt og omhandlede at penge kunne ødelægge europæisk fodbold, jeg synes nu at se, at det aldrig skete. Javel par aldrende spillere vælger at afslutte karrieren hvor der er flest penge, men det er også det og som det har været i mange år.
Hvor er disse folk henne?
Det er ret nemt at opblusse ting til noget de ikke er nu om dage.
Det var hurtigt du fik smidt ham på ønskelisten, og så på bekostning af Wirtz! Jeg er rystet!9eren post=170383 skrev: Real Madrid can sign Miguel Gutiérrez for €8m. For other teams, his release clause is €40m.
Så du ønsker både Davies og Miguel Gutiérrez? Hvor mange venstre backs skal klubben lige have? :D
Jeg håber mest på Davies. Mén, jeg håber og tror også man gør brug af den lave tilbagekøbsklausul... Enten for at sælge ham videre med en stor fortjeneste, eller også som alternativ til Davies, hvis man ikke lykkedes med at hente ham (Davies).
... og så tilbage til Wirtz. Hvorfor røg ham - og Mbappé - af din ønskeliste igen? :D
Jeg ønsker ikke begge venstre backs på en gang. Og ikke på bekostning af nogen heller. Det er en ønske liste. Slap lige off
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Rafa Marin, løsningen som går under den billige og egen akademi spiller.
Gonçalo Inácio Den mere ukendte spiller og ikke den mest attraktive løsning. Kender ikke nok til ham.
Der er flere endnu.
Den 18 årige Lenny Yoro
og Atalantas Giorgio Scalvini.
@MatteMoretto
The agreement is TOTAL. Ancelotti has RENEWED with Real Madrid until 2026.
@relevo
Ancelotti has asked the board directly for a CB signing.
@relevo
Edit:
𝐎𝐅𝐅𝐈𝐂𝐈𝐀𝐋: Carlo Ancelotti has renewed with Real Madrid until 2026.
Helt vildt hvor meget den Brasilien historie har kørt