Den store transferrygte-tråd

9 måneder 6 dage siden #4633 af Realex
Besvaret af Realex på emne Den store transferrygte-tråd

​Derudover kan han dække ind på højre backen for skader

Nej tak 😅
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 måneder 6 dage siden #4634 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

Dybbøl post=176453 skrev: ​Joshua Kimmich er ifølge rygterne nu sat til salg af Bayern. 

Kunne have noget at byde ind med på vores midtbane. Ved godt at han ikke er nogen Kroos og ved også godt at vi har spændende unge spillere til midtbane. 

Men kunne godt selv se ham på en tre mands midtbane i RM:

Kimmich       Valverde

Tchoumani 

Derudover kan han dække ind på højre backen for skader osv. 

Så er der Modric, Camavinga og Ceballos som reserve til midtbanen. 

Så du vil simpelthen have, at vi spiller uden Bellingham på midtbanen...​
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

9 måneder 6 dage siden #4635 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Den store transferrygte-tråd

Dybbøl post=176453 skrev: ​Joshua Kimmich er ifølge rygterne nu sat til salg af Bayern. 

Kunne have noget at byde ind med på vores midtbane. Ved godt at han ikke er nogen Kroos og ved også godt at vi har spændende unge spillere til midtbane. 

Kimmich       Valverde

Tchoumani 

​camavinga er simpelthen for god til at være reserve.

Når vi ser den kvalitet vi har i angrebet og midtbanen så vil det være overkill at tilføje kimmich nu. Jeg synes vi bør prøve os an med de stortalenter vi besidder, i en hel sæson.

Måske kan Arda udvikle sig til at blive til den nye Modric. Ham er dynamisk nok, har en fantastisk  vision eminent teknik og slutprodukt . Han virker ssimeplhenalt for god til at holde ude.

Efter sæsonen kan vi så se om der skal nye kræfter til på midtbanen. Jeg mener dog at Ceballos bør væk nu. Han er slet ikke god nok til Real og tager minutter fra vores talenter

Jeg synes istedet at vi skal fokusere på at få tilført 1-2 i vores forsvar

9 måneder 6 dage siden #4636 af NadaMás
​Kimmich synes jeg ikke vi kan bruge til noget.

Jeg synes at midtbanen er bred nok, selv uden Kroos. Den tæller seks spillere, uden at tælle Arda, Brahim eller Paz med. 
Apropos Kroos, ser jeg heller ingen idé i at prøve at erstatte ham, for det kan man ikke.

Hvis Ceballos sælges, kan det være man skal kigge på en ny reserve.

Angrebet er selvfølgelig også fyldt op - Endnu mere end midtbanen, hvis Joselu som forventet bliver permanent.

Så for mig at se, skal eventuelle tilgange være erstatning for Nacho hvis han skifter, og/eller hvis det viser sig at Davies kan hentes for en overkommelig pris. 

Man skal selvfølgelig aldrig sige aldrig. Arda kom også lidt uventet sidste år, hvor man derimod havde hørt om Bellingham hele foråret - Så der kan komme en overraskelse.

Tror dog ikke vi ser meget aktivitet, og det er jo egentlig meget rart, at tingene bliver afviklet hurtigt.

Yoro håber jeg virkelig på, men synes der er tiltagende rygter om store bud fra PSG og United, så regner ikke med det. 

Det bliver en spændende sommer om alle omstændigheder! Glæder mig til at følge preseason fra USA.

9 måneder 5 dage siden #4637 af Lars1991
​Det kommer også meget an på, hvad planen er næste sæson i forhold til formationen. Med tilgangen af Mbappe går man tilbage til en 4-3-3? Eller fortsætter man med Bellingham som den falske 9'er/10'er og bytter Rodrygo ud med Mbappe som ligger oppe foran med Vini? 

Hvad tror i? Jeg tror selv det bliver en mere klassisk 4-3-3 igen, og det håber jeg egentlig også lidt. Så tror jeg også vi kan få set mere til Arda, som jeg virkelig synes har imponeret. En ting er alle målene, som jeg også synes var lidt tilfældigt til tider. Men hans teknik er helt vild og noget der virkelig kan bidrage til det her meget fysiske hold. 
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás, Dragam

9 måneder 5 dage siden #4638 af Dragam

Lars1991 post=176460 skrev: ​Det kommer også meget an på, hvad planen er næste sæson i forhold til formationen. Med tilgangen af Mbappe går man tilbage til en 4-3-3? Eller fortsætter man med Bellingham som den falske 9'er/10'er og bytter Rodrygo ud med Mbappe som ligger oppe foran med Vini? 

Hvad tror i? Jeg tror selv det bliver en mere klassisk 4-3-3 igen, og det håber jeg egentlig også lidt. Så tror jeg også vi kan få set mere til Arda, som jeg virkelig synes har imponeret. En ting er alle målene, som jeg også synes var lidt tilfældigt til tider. Men hans teknik er helt vild og noget der virkelig kan bidrage til det her meget fysiske hold. 

​Uden Kroos synes jeg også klart det giver mest mening med en 4-3-3... med Bellingham rykket til den centrale midtbane, samt fede og tchou, så er der rigeligt motor på midtbanen.

9 måneder 5 dage siden #4639 af Dragam

mohbar post=176458 skrev:

Kimmich       Valverde

Tchoumani 

​camavinga er simpelthen for god til at være reserve.

Når vi ser den kvalitet vi har i angrebet og midtbanen så vil det være overkill at tilføje kimmich nu. Jeg synes vi bør prøve os an med de stortalenter vi besidder, i en hel sæson.

Måske kan Arda udvikle sig til at blive til den nye Modric. Ham er dynamisk nok, har en fantastisk  vision eminent teknik og slutprodukt . Han virker ssimeplhenalt for god til at holde ude.

Efter sæsonen kan vi så se om der skal nye kræfter til på midtbanen. Jeg mener dog at Ceballos bør væk nu. Han er slet ikke god nok til Real og tager minutter fra vores talenter

Jeg synes istedet at vi skal fokusere på at få tilført 1-2 i vores forsvar

​Ift Camavinga, så synes jeg stadig at han skal have lov til at arbejde lidt for minutterne - hans første berøringer er ofte ikke super gode, og bringer ham i problemer, når han ligger på midtbanen.

9 måneder 5 dage siden #4640 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd

Dragam post=176456 skrev:

Kimmich       Valverde

Tchoumani 

​Ancelotti har selv sagt at Bellingham ikke nødvendigvis skal rykkes længere tilbage i den kommende sæson. Hvorfor tror du ikke Bellingham fortsætter med at spille 10'er? Det vil jo netop give plads til Camavinga.

9 måneder 5 dage siden #4641 af NadaMás
​Det mest oplagte er jo at forsætte med den formation der netop har vundet holdet The Double.
Her er det jo bare en giga opgradering at bytte Rodrygo ud med Mbappé.

Men, som @Dragam skriver, så er den formation markant anderledes når Kroos er stoppet.

Jeg vil personligt hellere tilbage til en 4-3-3. Jeg synes den komplimenterer truppen i sin helhed bedre. Jeg tror mange spillere vil peforme bedre i det setup.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

9 måneder 5 dage siden #4642 af Dragam

Ramos4 post=176463 skrev:

Dragam post=176456 skrev:

Kimmich       Valverde

Tchoumani 

​Ancelotti har selv sagt at Bellingham ikke nødvendigvis skal rykkes længere tilbage i den kommende sæson. Hvorfor tror du ikke Bellingham fortsætter med at spille 10'er? Det vil jo netop give plads til Camavinga.

​Hvis vi skal have Bellingham på 10'eren, så er der kun 2 af vini, mbappe, Rodrygo, endrick, joselu, brahim, og arda som kan spille på samme tid... det kan du vel forhåbentligt godt se ikke giver nogen som helst mening.

Udover det har Bellingham selv sagt at han ikke bryder sig om at spille så langt fremme, men har gjort hvad træneren bedte ham om... og Bellingham er langt mere en 8'er end en 10'er, så det giver perfekt mening at han skal have en af 8'er pladserne nu når kroos er væk.

Udover det, hvis vi spiller med 4 midtbanespillere, så vil vi have en sindssygt tynd besat midtbane... en skade til 1 af dem, og så vi er allerede ved at være i problemer. At spille med en 3 mands midtbane vil løse det problem, og samtidig gøre at vi kan spille med flere af de forreste folk. Og som jeg indikerer på selv samme side i den her tråd, så synes jeg netop ikke at Camavinga bør være starter på midtbanen på nuværende tidspunkt.
Sidste redigering: 9 måneder 5 dage siden ved Dragam.
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

9 måneder 5 dage siden #4643 af Kasillas
​Jeg har forstået Carlos udtalelser om, at Bellingham 'ikke skal spille Kroos plads' sådan, at han mener, at Bellingham ikke skal spille så langt nede med (lange) pasninger som Kroos gjorde. Med andre ord Bellingham kan overtage Kroos' plads, men så rykkes Bellingham længere fremme på banen tæt på angriberne.

Bellingham har dog mig bekendt udtalt flere gange, at han nyder den frihed som 10'er fra Ancelotti, hvor han kan bevæge sig frit:

"He gives me freedom to roam the pitch, and he is a top person. He makes you feel comfortable ..." - www.forbes.com/sites/tomsanderson/2024/0...b-before-city-clash/

"The sign of a good manager is when he makes you believe you are a bit better, gives me the freedom to roam," -  www.goal.com/en/lists/jude-bellingham-ex.../blt8a286e39af4553a3

Jeg har aldrig hørt at Bellingham ikke skulle bryde sig om at spille så langt fremme, men jeg kan tage fejl og vil gerne se på kilderne i det tilfældet.

Som en armlængde-træner ligesom de allerfleste har jeg kun begrænset taktisk fodboldforståelse, men sådan som truppen er overbefolket forrest, ser det tilsyneladende logisk at Ancelotti spiller med 3 angribere/kanter forrest.

4-4-2 formationen kan derimod bruges i de få 10 sværeste kampe i sæsonen, såsom ude mod sådan en modstander som Man City.  

Desuden vil det heller ikke overraske mig, hvis Ancelotti kommer til at eksperimentere med 4-2-3-1 jævnfør overbefolkningen i de forreste pladser (og hurtige kanter). 

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Sidste redigering: 9 måneder 5 dage siden ved Kasillas.

9 måneder 4 dage siden #4644 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Den store transferrygte-tråd
Har lige set highlights med Arda på det tyrkiske landshold. Meget imponeret over hvilken impact han fik på holdet da han var kommet ind, selvom det selvfølgelig er en testkamp. En usleben diamant der både kan spille som 8'er 10'er eller højre wing.

Leveret af Kunena Forum