Sæson 2022-2023

3 år 2 måneder siden #805 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Sæson 2022-2023
At du DeLaRed gav Hazard 2 i sidste kamp.... Jeg undre om din profil er blevet hacket? :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
3 år 2 måneder siden #806 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 2022-2023
Hvis den er hacket så har Ceballos fået 5 i karakter?

3 år 2 måneder siden #807 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Sæson 2022-2023

Thomaskjensen post=161250 skrev: At du DeLaRed gav Hazard 2 i sidste kamp.... Jeg undre om din profil er blevet hacket? :)

​Haha, igaar bedoemte jeg ham for foerste gang som en fuld tilskuer der havde forvildet sig ind paa banen, og med det narrativ saa fortjener han en 2'er ;-)

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

3 år 1 måned siden #808 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Sæson 2022-2023

DeLaRed post=161255 skrev:

Thomaskjensen post=161250 skrev: At du DeLaRed gav Hazard 2 i sidste kamp.... Jeg undre om din profil er blevet hacket? :)

​Haha, igaar bedoemte jeg ham for foerste gang som en fuld tilskuer der havde forvildet sig ind paa banen, og med det narrativ saa fortjener han en 2'er ;-)

HA HA HA, en 4 eller 5 havde jeg nok fattet :) 

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
3 år 1 måned siden #809 af 9eren
Alaba er altså stadig ikke klar. Jeg er spændt på om vi vælger at bruge Nacho og Rüdiger mod City i CL semi. Det lyder noget ubetryggende, men måske det lige kan gå. Vi må hvert fald ikke blive presset så meget som vi gjorde sidste sæson. Vores held kan være at City har travlt med at jagte Arsenal oveni

3 år 1 måned siden #810 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Sæson 2022-2023
Spørgsmålet er om Modric skal starte mod City. Han har ikke set god ud på det seneste. Jeg kunne godt tænke mig at se en dynamisk midtbane med Valverde og Camavinga og med Kroos på sekseren.

3 år 1 måned siden #811 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæson 2022-2023

Matamoro post=161382 skrev: Spørgsmålet er om Modric skal starte mod City. Han har ikke set god ud på det seneste. Jeg kunne godt tænke mig at se en dynamisk midtbane med Valverde og Camavinga og med Kroos på sekseren.

​Han har nemlig set rigtig skidt ud. Jeg er også selv i tvivl om jeg synes han skal starte. Det er Ancelotti dog ikke..og han starter 100%.

3 år 1 måned siden #812 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Sæson 2022-2023

Matamoro post=161382 skrev: Spørgsmålet er om Modric skal starte mod City. Han har ikke set god ud på det seneste. Jeg kunne godt tænke mig at se en dynamisk midtbane med Valverde og Camavinga og med Kroos på sekseren.

​Kroos ska Ikke spille 6er mod City når vores forsvar (uden Militao) skal have 100% fokus på Haaland, og Camavinga skal heller ikke spille midtbane da vi så mangler en VB! Mod city bliver vi helt simpelt nød til at have flere spillere centralt i banen fra kampens start, og det betyder at Fede skal tilbage på højre kanten, Tchou på midten og både Kroos og Modric centralt i banen, Vi ved at Real har tendens til at starte 1. halvej i første knockout opgør i et sløvt tempo pg sådanne noget blir straffet med det samme af verdens bedste angriber og city’s dynamiske midtbane, så der skal ikke satses fra start hvis man gør sig forhåbninger om at spille finale, istedet skal man have kontrol over kampen og så satse via indskiftninger (Asensio/Rodrygo/Alaba) i 2. halvej! Det er netop nu vi skal tilbage til at stole på den formel der så mange gange før har fungeret under Ancelotti, det bliver måske ikke så underholdene (for nogle) men det skaber resultater!

Et midter forsvar med Nacho og Rudi, en Carvajal der forhåbentlig spiller op til sit bedste, en Cama der fortsætter sit høje niveau som VB, en dybt liggende Tchou, og en Fede nær topform samt Toni og Luka der endnu engang hiver rutinen ud af hatten, så kan vi godt klare os mod city, men uden Militao skal vi ikke begynde at satse butikken fra start når modstanderen hedder Erling!!!

Donde está la biblioteca?

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
3 år 1 måned siden #813 af 9eren
Vi skal virkelig forberedde os godt på City. De vil gøre alt for at slå os ned, og vi kan heller ikke være sikre på at dommerne vil vores vej

3 år 1 måned siden #814 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Sæson 2022-2023

9eren post=161389 skrev: Vi skal virkelig forberedde os godt på City. De vil gøre alt for at slå os ned, og vi kan heller ikke være sikre på at dommerne vil vores vej

​? 
Håber og tror, at dommerne vil ingen veje, men blot dømme retfærdigt for begge parter.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

3 år 1 måned siden #815 af The European Super League
​Jeg kunne godt se en idé i at lade Modric starte på bænken og sætte ham ind i midten af anden halvleg.
Samme med Asensio.

Jeg er enorm ærgerlig over at vi mangler Militao i første kamp og at opgørene slutter på udebane.

Det er altafgørende at Benzema har to gode kampe og at Vini fokuserer på sit spil og sine holdkammerater. Hvis du føler dig snydt af dommeren, bare rejs dig op og spil videre.

Bellingham Camavinga Tchouameni

3 år 1 måned siden #816 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Sæson 2022-2023

The European Super League post=161391 skrev: ​Jeg kunne godt se en idé i at lade Modric starte på bænken og sætte ham ind i midten af anden halvleg.
Samme med Asensio.

Jeg er enorm ærgerlig over at vi mangler Militao i første kamp og at opgørene slutter på udebane.

Det er altafgørende at Benzema har to gode kampe og at Vini fokuserer på sit spil og sine holdkammerater. Hvis du føler dig snydt af dommeren, bare rejs dig op og spil videre.

​Jeg frygter desværre fraværet af Militao kan blive en gamechanger.. Jeg har dog enorm tiltro til Rudiger og Alaba, men jeg havde godt nok håbet det ville nede med at være kombinationen af Rudiger og Militao der spillede de kampe. Nu kan de ende med at blive Rudiger og Nacho. Der overmatcher vi deres speed, men Nacho er ikke tæt på at have Militaos duelstyrke og luftspil. 

Sidste år kunne jeg ikke se os slå City, men det gik jo som det gik. Jeg kan heller ikke se det i år.
Men man kan dog være helt sikker på, at City truppen frygter os mere end vi frygter dem.

Alt er muligt hvis ikke vi taber med 3 i egen hule.

Leveret af Kunena Forum