Sæson 2022-2023
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Jeg synes det lugtede meget af at dommeren i går ville have City videre. Sådan som vores kalender hænger sammen har UEFA heller ikke taget hensyn. Militaos gule kort synes jeg også var noget hårdt!Raul7-2880 post=161390 skrev:
?9eren post=161389 skrev: Vi skal virkelig forberedde os godt på City. De vil gøre alt for at slå os ned, og vi kan heller ikke være sikre på at dommerne vil vores vej
Håber og tror, at dommerne vil ingen veje, men blot dømme retfærdigt for begge parter.
jeg forventer kun det værste fra UEFAs side.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Tror vi skal gøre det en del bedre, end at tabe i egen hule, for at gå videre ;)Mathiaska post=161392 skrev:
Jeg frygter desværre fraværet af Militao kan blive en gamechanger.. Jeg har dog enorm tiltro til Rudiger og Alaba, men jeg havde godt nok håbet det ville nede med at være kombinationen af Rudiger og Militao der spillede de kampe. Nu kan de ende med at blive Rudiger og Nacho. Der overmatcher vi deres speed, men Nacho er ikke tæt på at have Militaos duelstyrke og luftspil.The European Super League post=161391 skrev: Jeg kunne godt se en idé i at lade Modric starte på bænken og sætte ham ind i midten af anden halvleg.
Samme med Asensio.
Jeg er enorm ærgerlig over at vi mangler Militao i første kamp og at opgørene slutter på udebane.
Det er altafgørende at Benzema har to gode kampe og at Vini fokuserer på sit spil og sine holdkammerater. Hvis du føler dig snydt af dommeren, bare rejs dig op og spil videre.
Sidste år kunne jeg ikke se os slå City, men det gik jo som det gik. Jeg kan heller ikke se det i år.
Men man kan dog være helt sikker på, at City truppen frygter os mere end vi frygter dem.
Alt er muligt hvis ikke vi taber med 3 i egen hule.
Men en uafgjort i den første kan sagtens vise sig at være et godt resultat. Så skal vi ikke chase noget i returen og kan spille på kontra.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Så UEFA giver altså besked til den enkelte dommer, at de skal bortdømme Real Madrid?9eren post=161393 skrev:
Jeg synes det lugtede meget af at dommeren i går ville have City videre. Sådan som vores kalender hænger sammen har UEFA heller ikke taget hensyn. Militaos gule kort synes jeg også var noget hårdt!Raul7-2880 post=161390 skrev:
?9eren post=161389 skrev: Vi skal virkelig forberedde os godt på City. De vil gøre alt for at slå os ned, og vi kan heller ikke være sikre på at dommerne vil vores vej
Håber og tror, at dommerne vil ingen veje, men blot dømme retfærdigt for begge parter.
Interessant :-)
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
(Facepalm)9eren post=161393 skrev:
Jeg savner Pepe :(
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
du har lige haft 17-19 år i den spanske liga hvordan disse ting bliver sat i spil.Raul7-2880 post=161409 skrev:
Så UEFA giver altså besked til den enkelte dommer, at de skal bortdømme Real Madrid?9eren post=161393 skrev:
Interessant :-)
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
13. Lunin
2. Carvajal
3. Militão
6. Nacho
8. Kroos
10. Modrić
11. Asensio
15. Valverde
20. Vini Jr.
21. Rodrygo
22. Rüdiger.
Suplentes:
26. Luis López
43. De Luis
5. Vallejo
12. Camavinga
16. Odriozola
17. Lucas V.
18. Tchouameni
24. Mariano
31. Mario Martín
33. Arribas.
Jeg håber at vi får 30 min til Arribas.
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
tendensen i klubben!9eren post=161506 skrev: Hvad snakker du om
du sagde det selv efter Villarreal kampen at fans på stadion var lidt ligeglade med nederlaget
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-