Sæson 2022-2023

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
3 år 1 måned siden #841 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 2022-2023
Kæft et hold vi har og får!!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #842 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæson 2022-2023
​Endrick har fået få minutter i Palmeiras seneste kampe og sidder igen i aften på bænken. Tror RMD skal have fat i dem og spurgt hvad der lige sker. I den alder skal han vel gerne spille fuldtid, hvis ikke hos Palmeiras så i en anden klub.

Edit: 7 timer senere....han fik 25 min og scorede et mål.

Sidste redigering: 3 år 1 måned siden ved Kiwes.

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
3 år 1 måned siden #843 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 2022-2023
Lad nu de professionelle vurdere hvad Endrick skal have af spilletid. Endrick udvikler sig hele tiden og for 2 måneder siden var det målene der manglede og så mente folk at han var et forkert køb. Nu hvor han scorer er det manglende spilletid.

Der er gået Jota Jordi overfolk herinde!

3 år 1 måned siden #844 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Sæson 2022-2023

Kiwes post=161930 skrev: ​Endrick har fået få minutter i Palmeiras seneste kampe og sidder igen i aften på bænken. Tror RMD skal have fat i dem og spurgt hvad der lige sker. I den alder skal han vel gerne spille fuldtid, hvis ikke hos Palmeiras så i en anden klub.

​Skyder du ikke lidt over mål på denne? Han er trods alt kun 16 år, så man kan vel ikke forvente fuld spilletid.

3 år 1 måned siden #845 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæson 2022-2023

Administrationen post=161932 skrev:

Kiwes post=161930 skrev: ​Endrick har fået få minutter i Palmeiras seneste kampe og sidder igen i aften på bænken. Tror RMD skal have fat i dem og spurgt hvad der lige sker. I den alder skal han vel gerne spille fuldtid, hvis ikke hos Palmeiras så i en anden klub.

​Skyder du ikke lidt over mål på denne? Han er trods alt kun 16 år, så man kan vel ikke forvente fuld spilletid.

​Ja okay...jeg overdrev da jeg skrev fuldtid, men jeg har svært ved at se hvordan det kan være godt for en ung spiller at bruge så meget tid på bænken. Nu ved jeg ikke hvad der sker bag de lukkede døre i Palmeiras eller på træningsbanen for den sags skyld, men udvikling, FOR MIG, sker i kampe.

3 år 1 måned siden #846 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæson 2022-2023
​Vi skal vel være ekstra tålmodige med Endrick, specielt nu som 16-årig, men også når han ankommer til klubben i '24. Vinicius brugte 2/3 år på at komme igang, Rodrygo ligeså, så vi kan vel sagtens være henne i 26/27 før vi ser den handel bære frugt. Jeg forventer i hvert fald ikke så meget af ham før han er velintegreret i truppen. Talentet er der jo, så han skal ikke ødelægges af presset.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

3 år 1 måned siden #847 af doven
Besvaret af doven på emne Sæson 2022-2023

​Han har fået en pause på det seneste pga. muskeltræthed.

Palmeiras har et tæt program, så jeg synes kun det er positivt at de passer på ham. 

3 år 1 måned siden #848 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæson 2022-2023
Hverken ​Rodrygo eller Vini var på førsteholdet da de var 16 år, men spillede ungdomsfodbold. De kom først op på deres respektive førstehold da de var 17, hvor Vini endda stort set kun blev brugt som indskifter i hans første sæson. Så hvis man måler på den måde er han jo langt længere i udviklingen end de var, og det endte jo meget godt alligevel.

Det altså en meget ung alder, og er sikker på at han lærer utrolig meget af at træne og spille med store fuldvoksne mænd, især på det relative høje niveau. Det burde ikke vække bekymring at han ikke starter hver kamp!
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes, Fondo_Sur

3 år 1 måned siden #849 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 2022-2023
Noget helt andet er, at Vini og Rodrygo har fået mange kampe fra start indtil de fandt niveauet.

Får men det som 9'er i Real Madrid?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 1 måned siden #850 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæson 2022-2023

Lars1991 post=161941 skrev: Hverken ​Rodrygo eller Vini var på førsteholdet da de var 16 år, men spillede ungdomsfodbold. De kom først op på deres respektive førstehold da de var 17, hvor Vini endda stort set kun blev brugt som indskifter i hans første sæson. Så hvis man måler på den måde er han jo langt længere i udviklingen end de var, og det endte jo meget godt alligevel.

Det altså en meget ung alder, og er sikker på at han lærer utrolig meget af at træne og spille med store fuldvoksne mænd, især på det relative høje niveau. Det burde ikke vække bekymring at han ikke starter hver kamp!

​Jeg husker stadig brugeren "Steen" der checkede ind en gang om ugen for at fortælle hvor stort et flop han var pga manglende mål eller hvis nu Vinicius havde lavet et 2cm for langt træk og sat 3 mand med mål til følge, hvor teknikken så angiveligt var langt fra europæiske standarder. Det giver mig altid en ro i maven at tænke tilbage på det, når snakken går på at en 16-årig ret lav spidsangriber ikke får chancen i samtlige 90 minutter :-) 

Så jeg er helt enig med dig og ryster altid på hovedet når de nye dommedagsprofeter starter på deres vrøvl om Endrick. Vi kan være helt rolige og skal glæde os til at se hvad han kommer med. Og det kommer sikkert ikke det første år i klubben. Tålmodighed.

Det er ikke med hentydning til @Kiwes
Sidste redigering: 3 år 1 måned siden ved Brylle.

3 år 1 måned siden #851 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæson 2022-2023
Husk også at Vinicius spillede ret dårligt, da han fik minutter for Flamengo som 17 årig. Han lignede slet ikke en professionel fodboldspiller og havde ikke fysikken til at sætte sig igennem endnu. Diverse Youtube-clips fra primært ungdomsfodbold har med tiden haft ret og givet smag for potentialet. Så lad os håbe, at det gentager sig for Endrick, der godt nok har lavet nogle spektakulære mål. 
Sidste redigering: 3 år 1 måned siden ved Fondo_Sur.

3 år 1 måned siden #852 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæson 2022-2023
Jeg mener kun at det er Camavinga i den nuværende trup, der for alvor havde bidt sig fast på et førstehold som 16-årig.
Modric og Valverde fik begge sine førsteholdsdebuter som 17-årige, Benzema var netop fyldt 18 etc. 
Jeg har ikke grund til at tro andet end at Endrick udvikler sig som ønsket. Men som en anden bruger skriver, skal vi nok vente til han er 20-21 år, før vi forventer alt for store ting fra ham.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Leveret af Kunena Forum