Sæson 2022-2023
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Edit: 7 timer senere....han fik 25 min og scorede et mål.
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Der er gået Jota Jordi overfolk herinde!
- Administrationen
-
- Administrator
-
Skyder du ikke lidt over mål på denne? Han er trods alt kun 16 år, så man kan vel ikke forvente fuld spilletid.Kiwes post=161930 skrev: Endrick har fået få minutter i Palmeiras seneste kampe og sidder igen i aften på bænken. Tror RMD skal have fat i dem og spurgt hvad der lige sker. I den alder skal han vel gerne spille fuldtid, hvis ikke hos Palmeiras så i en anden klub.
Ja okay...jeg overdrev da jeg skrev fuldtid, men jeg har svært ved at se hvordan det kan være godt for en ung spiller at bruge så meget tid på bænken. Nu ved jeg ikke hvad der sker bag de lukkede døre i Palmeiras eller på træningsbanen for den sags skyld, men udvikling, FOR MIG, sker i kampe.Administrationen post=161932 skrev:
Skyder du ikke lidt over mål på denne? Han er trods alt kun 16 år, så man kan vel ikke forvente fuld spilletid.Kiwes post=161930 skrev: Endrick har fået få minutter i Palmeiras seneste kampe og sidder igen i aften på bænken. Tror RMD skal have fat i dem og spurgt hvad der lige sker. I den alder skal han vel gerne spille fuldtid, hvis ikke hos Palmeiras så i en anden klub.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Han har fået en pause på det seneste pga. muskeltræthed.Kiwes post=161930 skrev: Endrick har fået få minutter i Palmeiras seneste kampe og sidder igen i aften på bænken. Tror RMD skal have fat i dem og spurgt hvad der lige sker. I den alder skal han vel gerne spille fuldtid, hvis ikke hos Palmeiras så i en anden klub.
Palmeiras har et tæt program, så jeg synes kun det er positivt at de passer på ham.
Det altså en meget ung alder, og er sikker på at han lærer utrolig meget af at træne og spille med store fuldvoksne mænd, især på det relative høje niveau. Det burde ikke vække bekymring at han ikke starter hver kamp!
Får men det som 9'er i Real Madrid?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Brylle
- Gæst
-
Jeg husker stadig brugeren "Steen" der checkede ind en gang om ugen for at fortælle hvor stort et flop han var pga manglende mål eller hvis nu Vinicius havde lavet et 2cm for langt træk og sat 3 mand med mål til følge, hvor teknikken så angiveligt var langt fra europæiske standarder. Det giver mig altid en ro i maven at tænke tilbage på det, når snakken går på at en 16-årig ret lav spidsangriber ikke får chancen i samtlige 90 minutter :-)Lars1991 post=161941 skrev: Hverken Rodrygo eller Vini var på førsteholdet da de var 16 år, men spillede ungdomsfodbold. De kom først op på deres respektive førstehold da de var 17, hvor Vini endda stort set kun blev brugt som indskifter i hans første sæson. Så hvis man måler på den måde er han jo langt længere i udviklingen end de var, og det endte jo meget godt alligevel.
Det altså en meget ung alder, og er sikker på at han lærer utrolig meget af at træne og spille med store fuldvoksne mænd, især på det relative høje niveau. Det burde ikke vække bekymring at han ikke starter hver kamp!
Så jeg er helt enig med dig og ryster altid på hovedet når de nye dommedagsprofeter starter på deres vrøvl om Endrick. Vi kan være helt rolige og skal glæde os til at se hvad han kommer med. Og det kommer sikkert ikke det første år i klubben. Tålmodighed.
Det er ikke med hentydning til @Kiwes
Modric og Valverde fik begge sine førsteholdsdebuter som 17-årige, Benzema var netop fyldt 18 etc.
Jeg har ikke grund til at tro andet end at Endrick udvikler sig som ønsket. Men som en anden bruger skriver, skal vi nok vente til han er 20-21 år, før vi forventer alt for store ting fra ham.