Real Madrids hold 2013/2014:
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
El_Juan skrev: Ifølge AS vil Ancelotti angiveligt afprøve Denis som venstre back i opstartsfasen. Med henblik på en mulig afløser for Coentrão, hvis han bliver solgt.
Ja nu har vi jo også solgt Callejon, så kan Denis passende få den absurde rolle.
Har valgt at takke af på forum!
Hugol skrev: Jamen jeg er da også ked af at Callejon ikke blev omskolet så han kunne tage venstre back/wing selvom han altid spillede højre wing når tingene fungerede. Nu kan vi få chancen med Denis, der jo er en super defensiv offensiv fløj. Yeah right.
Man må antage, at Ancelotti og Zidane har set noget i Denis og set nogle kvaliteter, der berettiger til, at de - måske - vælger at omskole ham til wingback. Hvis han har kvaliteterne og potentialet, så er det vel absolut intet absurd i det. Hvis man vælger at gøre det, så er der vel en god grund til det. Og så er det vel sagtens fordi Denis selv og den sportslige ledelse kan se perspektiver i det.
For klubben er det en mulighed. Såvel som det er for Denis, nærmere sagt for at få spilletid, eftersom han måske godt selv kan se, at det ikke er muligt, at få spilletid længere fremme på banen. Han vil stå langt tilbage i køen og er måske godt klar over, at han skal søge væk, hvis han ville spilletid som decideret offensivspiller. Hvis det er alternativet og vejen til spilletid for Denis - og Ancelotti kan se perspektiver i det - er det på ingen måde absurd.
Se nu lidt på tingene i det brede perspektiv, udover din egen intetanende og snæversynede holdning. Du aner ret beset lige så lidt som mig om, hvor god - eller dårlig - Denis rent faktisk er en mod en defensivt. At han har gode kvaliteter fremad banen, er ret åbenlyst.
Jeg mener det er en absurd opgave de har sat sig på, hvis AS mener det her seriøst. Jeg kan sagtens se tingene i andre perspektiver men der også en seriøs grænse for hvor langt man kan gå i at beholde en fodbold spiller som Denis.
Hugol skrev: Du argumenterer fint for dine holdninger, men jeg har fulgt Denis i en del sæsoner nu, og skulle jeg vælge mellem ham og Casado som Wing backs. Så vælger jeg Casado da han netop defensivt står flere klasser højere end Denis.
Jeg mener det er en absurd opgave de har sat sig på, hvis AS mener det her seriøst. Jeg kan sagtens se tingene i andre perspektiver men der også en seriøs grænse for hvor langt man kan gå i at beholde en fodbold spiller som Denis.
Det er ret uinteressant, for jeg vil til hver en tid lytte og forholde mig til fagmænd - folk der rent faktisk har forstand på fodbold - frem for hvad du tror du har set på træningsbanen eller i kamp.
Hvis den sportslige ledelse kan se, at Denis har nogle kvaliteter - ligeledes defensivt - der gør, at de mener han potentielt kan spille wingback, så er det relevant at forholde sig til. Og nu er det sjovt nok Denis - og ikke Casado - der træner med førsteholdet. Men det er åbenbart gået din næse forbi.
Du aner i øvrigt ikke en høstblomst om hvordan Denis' defensive kvaliteter er i forhold til Casados når alt kommer til alt. Selv om du tror du ved en helveds masse. Der sidder til gengæld nogle dygtige fagmænd og styrer den sportslige del i klubben og jeg stoler på, at de har fingeren på pulsen i forhold til hvad der foregår omkring dem - i væsentlig højere grad end du har (af gode grunde) - selv om du åbenbart selv tror du er en af dem nogle gange.
El_Juan skrev:
Hugol skrev: Du argumenterer fint for dine holdninger, men jeg har fulgt Denis i en del sæsoner nu, og skulle jeg vælge mellem ham og Casado som Wing backs. Så vælger jeg Casado da han netop defensivt står flere klasser højere end Denis.
Det er ret uinteressant, for jeg vil til hver en tid lytte og forholde mig til fagmænd - folk der rent faktisk har forstand på fodbold - frem for hvad du tror du har set på træningsbanen eller i kamp.
Hvis den sportslige ledelse kan se, at Denis har nogle kvaliteter - ligeledes defensivt - der gør, at de mener han potentielt kan spille wingback, så er det relevant at forholde sig til. Og nu er det sjovt nok Denis - og ikke Casado - der træner med førsteholdet. Men det er åbenbart gået din næse forbi.
Du aner i øvrigt ikke en høstblomst om hvordan Denis' defensive kvaliteter er i forhold til Casados når alt kommer til alt. Selv om du tror du ved en helveds masse. Der sidder til gengæld nogle dygtige fagmænd og styrer den sportslige del i klubben og jeg stoler på, at de har fingeren på pulsen i forhold til hvad der foregår omkring dem - i væsentlig højere grad end du har (af gode grunde) - selv om du åbenbart selv tror du er en af dem nogle gange.
Det er fair nok, sådan havde jeg også selv valgt at gøre det. Er det dog ikke mere spekulationer fra AS end det er Ancelotti og Zidanes beslutninger.
"pero que en defensa no lo había hecho hasta el momento. Se tomará esta prueba como un reto personal y la oportunidad de poder ser válido para la primera plantilla." Det bliver spændende hvertfald.
"Der sidder til gengæld nogle dygtige fagmænd og styrer den sportslige del i klubben" ja det kan jeg se !
Jeg har fulgt holdet Castilla, så jeg jeg kan sagtens sammenligne de to spillere, og finde forskelle mellem de to i forhold til hvor dygtige de er defensivt.
MUUUUUUUUUUUUMS
El_Juan skrev:
En del af en artikel af Kongen skrev: Derudover havde Carlo Ancelotti valgt at give Quini, Mateos og Casado chancen for at træne med førsteholdet.
:-P
Jeg er her stadig XOXO
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Hugol skrev: www.as.com/futbol/video/taconazo-isco-pa...30718dasdasftb_8/Ves
MUUUUUUUUUUUUMS
Mums...!????
Der skal åbenbart ikke meget til før man bliver imponeret af en spanier.