Real Madrids hold 2013/2014:
- Arnel
- Emne forfatter
- Gæst
-
Du tror du er tættere på klubben end os andre, men som andre helt rigtigt skriver DU TROR DU ER I BESTYRELSEN.
Kan du ikke bare selv at du bor i et lille hus i Madrid, og du ikke er i nærheden af at bestyre deres spillerkøb og løn. Hvis de har lyst til at bruge Denis på VB fordi de ser han har niveau til at overtage for Coentrao så lad dem dog bruge ham dernede. Tror du det er FIFA eller hvad? De har nok kigget på ham og set han kunne blive til noget på backen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Vi er over 50 aktive debatør, så hvis hver person skal kommentere vil debatten blive ødelagt af ligegyldige kommentare. Hvis i mener at Hugol er faret vild, så husk at det bedste svar til et tåbe er stilhed.
On-topic:
Tilbage til emnet.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
JimmyBroe skrev:
El_Juan skrev:
Hugol skrev: Du argumenterer fint for dine holdninger, men jeg har fulgt Denis i en del sæsoner nu, og skulle jeg vælge mellem ham og Casado som Wing backs. Så vælger jeg Casado da han netop defensivt står flere klasser højere end Denis.
Jeg mener det er en absurd opgave de har sat sig på, hvis AS mener det her seriøst. Jeg kan sagtens se tingene i andre perspektiver men der også en seriøs grænse for hvor langt man kan gå i at beholde en fodbold spiller som Denis.
Det er ret uinteressant, for jeg vil til hver en tid lytte og forholde mig til fagmænd - folk der rent faktisk har forstand på fodbold - frem for hvad du tror du har set på træningsbanen eller i kamp.
Hvis den sportslige ledelse kan se, at Denis har nogle kvaliteter - ligeledes defensivt - der gør, at de mener han potentielt kan spille wingback, så er det relevant at forholde sig til. Og nu er det sjovt nok Denis - og ikke Casado - der træner med førsteholdet. Men det er åbenbart gået din næse forbi.
En del af en artikel af Kongen skrev: Derudover havde Carlo Ancelotti valgt at give Quini, Mateos og Casado chancen for at træne med førsteholdet.
:-P
Jøsses. Kunne det tænkes, at det var fordi både Marcelo og Coentrão var fraværende. Ingen af de tre var oprindeligt en del af førsteholdet i opstartsfasen. Det var Denis. Fang den nu lige... :-)
JimmyBroe skrev:
El_Juan skrev:
Hugol skrev: Du argumenterer fint for dine holdninger, men jeg har fulgt Denis i en del sæsoner nu, og skulle jeg vælge mellem ham og Casado som Wing backs. Så vælger jeg Casado da han netop defensivt står flere klasser højere end Denis.
Jeg mener det er en absurd opgave de har sat sig på, hvis AS mener det her seriøst. Jeg kan sagtens se tingene i andre perspektiver men der også en seriøs grænse for hvor langt man kan gå i at beholde en fodbold spiller som Denis.
Det er ret uinteressant, for jeg vil til hver en tid lytte og forholde mig til fagmænd - folk der rent faktisk har forstand på fodbold - frem for hvad du tror du har set på træningsbanen eller i kamp.
Hvis den sportslige ledelse kan se, at Denis har nogle kvaliteter - ligeledes defensivt - der gør, at de mener han potentielt kan spille wingback, så er det relevant at forholde sig til. Og nu er det sjovt nok Denis - og ikke Casado - der træner med førsteholdet. Men det er åbenbart gået din næse forbi.
En del af en artikel af Kongen skrev: Derudover havde Carlo Ancelotti valgt at give Quini, Mateos og Casado chancen for at træne med førsteholdet.
:-P
Casado er 23, han spillede fremragende på Castilla i forgange sæson. Det ville ikke være helt skidt at han blev inkluderet som en del af første holdet og til at være backup, men først og fremmest har klubben valgt at give ham en sæson mere på Castilla.
Har valgt at takke af på forum!
Som jeg ser det ser vores optimale start11 lige nu ca. sådan her ud:
Casillas
Carvajal - Ramos - Varane - Marcelo
Modric/Khedira/Illara - Alonso
Isco/di Maria - Özil - Ronaldo
Benzema
Jeg mener vi har glimrende garderinger på næsten alle pladser. Kun to ting bekymrer mig:
1. Vores frontangriber
Benzema og Higuain har begge tilhørt subtoppen af verdens bedste angribere i flere år nu. Jeg er snart ved at miste tålmodigheden. Benzema elsker jeg som type - både fodbold- og personlighedsmæssigt - men han bliver simpelthen ved med at underpræsterer i mine øjne. Higuain har jeg altid synes var lidt ulækker, selvom han er garant for mål. Han deler heller ikke resten af offensivens verdensklasse. Morata er jeg glad for, men han må og skal være reserve, jeg giver ikke en skid for u21-EM. Holdet ser super for mig super ud, som det står ovenfor, men skal der ændres noget, mener jeg klart at angriberposten er vores svageste led. Cavani er ude af billedet, Suarez håber jeg for guds skyld holder sig væk. Zlatan elsker jeg, men mener ikke han er den rette mand. Agüero mener jeg faktisk ikke er noget dårligt bud. Relativt ung, flot teknik og spilforståelse, utroligt hurtig. Tror han ville lave vanvittigt mange mål i trøjen. Hvem ellers?
2. Vores højre kant
Det skal ikke forstås som, at vi ikke har spillere der kan fylde pladsen ud. Jeg er lidt nervøs for, at Di Maria ryger. I mine øjne var han intet mindre end verdensklasse i nogle af de store, afgørende kampe sidste sæson (tænker navnligt på United-opgørene). Når fanden kommer frem i ham er han fuldstændig vanvittig. Yderligere, er han måske den eneste rene kantspiller der er start11-aktuel, og bredden i spillet er ufatteligt vigtig når man som Real skal lirke modstandere op hver weekend. Isco - som mange mener skal træde ind på Marias plads - er vel ikke kantspiller? Jeg glæder mig ufatteligt meget til at se ham spille, men jeg er bange for at ham og Özil kommer til at falde over hinanden, hvis de altså begge er tiltænkt en plads i startopstillingen.. Hvad tror I?
Rojo
- figo2000
- Gæst
-
El Rojo skrev: Jeg vil gerne prøve at høre folks holdning til holdet generelt, er ikke synderligt interesseret i hverken Denis eller Casado.
Som jeg ser det ser vores optimale start11 lige nu ca. sådan her ud:
Casillas
Carvajal - Ramos - Varane - Marcelo
Modric/Khedira/Illara - Alonso
Isco/di Maria - Özil - Ronaldo
Benzema
Jeg mener vi har glimrende garderinger på næsten alle pladser. Kun to ting bekymrer mig:
1. Vores frontangriber
Benzema og Higuain har begge tilhørt subtoppen af verdens bedste angribere i flere år nu. Jeg er snart ved at miste tålmodigheden. Benzema elsker jeg som type - både fodbold- og personlighedsmæssigt - men han bliver simpelthen ved med at underpræsterer i mine øjne. Higuain har jeg altid synes var lidt ulækker, selvom han er garant for mål. Han deler heller ikke resten af offensivens verdensklasse. Morata er jeg glad for, men han må og skal være reserve, jeg giver ikke en skid for u21-EM. Holdet ser super for mig super ud, som det står ovenfor, men skal der ændres noget, mener jeg klart at angriberposten er vores svageste led. Cavani er ude af billedet, Suarez håber jeg for guds skyld holder sig væk. Zlatan elsker jeg, men mener ikke han er den rette mand. Agüero mener jeg faktisk ikke er noget dårligt bud. Relativt ung, flot teknik og spilforståelse, utroligt hurtig. Tror han ville lave vanvittigt mange mål i trøjen. Hvem ellers?
2. Vores højre kant
Det skal ikke forstås som, at vi ikke har spillere der kan fylde pladsen ud. Jeg er lidt nervøs for, at Di Maria ryger. I mine øjne var han intet mindre end verdensklasse i nogle af de store, afgørende kampe sidste sæson (tænker navnligt på United-opgørene). Når fanden kommer frem i ham er han fuldstændig vanvittig. Yderligere, er han måske den eneste rene kantspiller der er start11-aktuel, og bredden i spillet er ufatteligt vigtig når man som Real skal lirke modstandere op hver weekend. Isco - som mange mener skal træde ind på Marias plads - er vel ikke kantspiller? Jeg glæder mig ufatteligt meget til at se ham spille, men jeg er bange for at ham og Özil kommer til at falde over hinanden, hvis de altså begge er tiltænkt en plads i startopstillingen.. Hvad tror I?
Rojo
Jeg ville nu stadig mene at vi er dækket ind med Morata og Jesé hvis/når Di maria og Pipita ryger. både Morata og Jesé har et talent uden lige... og ja jeg ved godt at de er fuldstændig uprøvet på højeste plan, men det var Raul også... og han brændte igennem fra første fløjt.. Hvis man kigger på deres kampe, hhv under u21 og u 20, sådan rent analytisk så er det altså drenge der spiller som om de har været med på højeste plan i mange år.. Men igen det er også set ud fra mit romantiske syn på real madrid og deres talenter.. :)
Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
baggins skrev: Så skal det snart være offcielt - Jese får en ny kontrakt med en friløbsklausul på 200 mil. Euro og en løn på 1 mil. Euro om året i en periode på 5 år. (Kilde Marca)
Det fedt!!!!
Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
Og hvis vi nu gav dem en lille hånd, så kunne vi evt. købe Dzeko ??
Han er billig ( ik højre end 15-20 mio ) han er anderledes end Benz i sin stil samt fysisk større + han banker altså en del kasser ind og så har han ikke noget imod at starte ude ??
Sådan en angriber kunne vi da godt bruge til at komme ind og gøre en forskel når Benz ikke kan med sin stil ?
RAUL!!!!
Raul-Madrid skrev: Er jeg den eneste der tænker at City lige nu har Aguero, Dzeko, Jovetic og Negredo....
Og hvis vi nu gav dem en lille hånd, så kunne vi evt. købe Dzeko ??
Han er billig ( ik højre end 15-20 mio ) han er anderledes end Benz i sin stil samt fysisk større + han banker altså en del kasser ind og så har han ikke noget imod at starte ude ??
Sådan en angriber kunne vi da godt bruge til at komme ind og gøre en forskel når Benz ikke kan med sin stil ?
Jeg kan godt lide Dzeko. Men jeg tror ikke på, at Manchester City vil sælge og jeg tror ikke på, at Real Madrid er interesserede. AS og MARCA nævner fire mulige mener til angrebet: Zlatan Ibrahimovic, Luis Suárez, Sergio Agüero og Wayne Rooney.
Jeg tror Manchester City beholder både Agüero og Dzeko, men lad os se hvordan det forløber. Der kan ske meget endnu. Jeg kan godt se Dzeko blive et år mere i Man. City og erstatte Lewandowski i Borussia Dortmund næste sommer.