Real Madrids hold 2013/2014:
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- halamadrid94
- Gæst
-
Hvorfor er det man er SÅ interesseret i BALE?
Bale huserer på venstre side og kan fungerer både som venstre back og venstre kant.
Som jeg kan se det, er vi godt pakket ind på venstre side med Marcelo, Coentrao, Jese, Ronaldo osv..
Nogen der kan forklare mig dette og forsvare et Bale køb... Eller måske har jeg overset noget :)
God dag til alle
halamadrid94 skrev: Hej Allesammen.. Jeg er ny herinde :)
Hvorfor er det man er SÅ interesseret i BALE?
Bale huserer på venstre side og kan fungerer både som venstre back og venstre kant.
Som jeg kan se det, er vi godt pakket ind på venstre side med Marcelo, Coentrao, Jese, Ronaldo osv..
Nogen der kan forklare mig dette og forsvare et Bale køb... Eller måske har jeg overset noget :)
God dag til alle
Jeg håber ikke at vi køber ham, men hvis han bliver købt, så skal han enten spille centralt (der har han spillet for Tottenham) eller som højrekant, da Ronaldo sidder tungt på venstre side. Jeg vil dog hellere se isco på højrekant og Özil centralt. Så kan man bruge di Maria eller Jese til at ændre spillestilen, så den bliver mere direkte.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Mm: Casillas, Lopez, Jesus, Adan
Hb: Carvajal, Arbeloa
Cb: Ramos, Varane, Pepe, Nacho
Vb: Marcelo, Coentrao
Cm: Alonso, Khedira, Modric, Ilarramendi, Casemiro
Om: Özil, Kaka
Hm: Isco, Di Maria
Vm: Ronaldo, Jese
Ang: Benzema, Higuain, Morata
I starten af transfervinduet så jeg det nærmest som Robinho-sikkert, at Coentrao ville forlade os, men jeg tror faktisk han bliver og kæmper for at vinde fansenes hjerter, potentialet og talentet har han i hvert fald. Kigger man på truppen ser jeg det kun som hundrede procent sikkert, at Adan forlader klubben. Jeg håber også vi siger farvel til Higuain og Kaka, selvom jeg finder det mere og mere usandsynligt. Men med salget af Adan vil vi have en trup på 25 spillere.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev: Sådan ser vores trup ud pt:
I starten af transfervinduet så jeg det nærmest som Robinho-sikkert, at Coentrao ville forlade os, men jeg tror faktisk han bliver og kæmper for at vinde fansenes hjerter, potentialet og talentet har han i hvert fald. Kigger man på truppen ser jeg det kun som hundrede procent sikkert, at Adan forlader klubben. Jeg håber også vi siger farvel til Higuain og Kaka, selvom jeg finder det mere og mere usandsynligt. Men med salget af Adan vil vi have en trup på 25 spillere.
Der er større chance for at han sælges, end at han bliver, skriver Marca. Man er i gang med at finde en løsning der tilfredsstiller begge parter. Jeg er sikker på at han vil blive sendt til Tottenham, hvis man henter Bale. Tottenham har brug for en ny LB, og de har tidligere været ude efter ham.
Stærk trup vi allerede har, i øvrigt!
Steen skrev: Sport: Så snart Higuain sælges, så vil man byde på Bale.
Netop det, at hvis Higuain forlader os, vil man hente Bale, virker i mine ører nonsens.
Det skaber jo på ingen måde (mere) plads til Bale, eller de andre i truppen for den sags skyld.
Jeg vil sige, at det for at der vil være plads til Bale i truppen, skal både Kaka og Di Maria sælges, hvilket virker meget usandsynligt.
Medmindre Ancelotti tager røven på os alle, og spiller i 4-4-2 med Ronaldo og Benz på toppen. Men dette ville gøre købet af Isco besynderligt, samt mere eller mindre udelukke Özil i startopstillingen?
For pokker jeg glæder mig til at se kampen søndag, så vi bare kan få et glimt at hvad de arbejder på. Jeg synes juletræs-formationen virker rigtig fed (4-3-2-1), da det giver nogle giftige muligheder ift. pasningssikre spillere, men udelukker kantspil til dels. Her skal vores backs så noget længere frem på banen, hvilket bestemt vil være muligt hvis Carvajal spiller.
#Spas: Tjekkede lige Ancelottis stats i Football Manager (som den sære mand jeg er) og her fremgår det tydeligt at mandskabsbehandling, taktisk viden og bedømmelse af potentialer er hans forcer. Jeg fandt dette pudsigt, da det i høj grad er det, mange har søgt efter Mourinho efter skredet.
Mathiaska skrev:
Steen skrev: Sport: Så snart Higuain sælges, så vil man byde på Bale.
Netop det, at hvis Higuain forlader os, vil man hente Bale, virker i mine ører nonsens.
Det skaber jo på ingen måde (mere) plads til Bale, eller de andre i truppen for den sags skyld.
Jeg vil sige, at det for at der vil være plads til Bale i truppen, skal både Kaka og Di Maria sælges, hvilket virker meget usandsynligt.
Medmindre Ancelotti tager røven på os alle, og spiller i 4-4-2 med Ronaldo og Benz på toppen. Men dette ville gøre købet af Isco besynderligt, samt mere eller mindre udelukke Özil i startopstillingen?
Min fejl, jeg gjorde det ikke klart lige før. De tænker på pengene, så snart man har fået solgt Higuain så har man penge nok til at betale det Tottenham kræver/forventer. Hvis han købes, så vil der blive solgt flere spillere, kan jeg forestille mig. Di Maria og Kaka blandt andet. Isco vil få en vigtig rolle uanset hvad, klubben har høje forventninger til ham.
casillas
carvajal - varane -ramos -marcelo
khedira-modric
isco/ozil (skiftes, så bliver ozil heller ikke slidt)
bale Ronaldo
benzema
Offensiv, men meget pasning stærkt. Mod de store hold kunne en af dem udskiftes med en mere defensiv midtbane spiller.
Denne opstilling så jeg gerne de prøvede mod meget lukkede og kompakte hold. 3-5-1-1 :)
casillas
ramos -varane -marcelo
khedira-modric
isco ozil
bale Ronaldo
benzema
Ramos kan komme flyvende i overlap, bale trækker ind og fyrer kanonen af eller lign, samme modsat side. Ved godt det er en romantisk opstilling, men så prøv den i træningskampene en halvleg evt. Kræver de tre også levere en smule defensivt, men vi vil have bolden meget og mange afslutninger.
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Realmadrid94 skrev: Begge dine opstillinger er ekstremt offensive. :-) du har en decideret defensiv spiller i forsvaret, varane. Jeg ville hellere lade den hedde: Ramos - Varane - Pepe i et tremandsforsvar. Det andet er alt for voldsomt, vi ville blive revet midtover hos marcelo siden, eftersom den side dækker modric, øzil og Ronaldo. Altså 4 offensivt tænkende spillere hehe :)
Hvis man skulle lege med idéen ala Juventus:
Casillas
Varane Ramos Pepe
Carvajal Khedira Alonso Modric Marcelo
Ronaldo
Benzema
Dette var måske mere til sjov og spas, ikke at jeg nogensinde vil være tilhænger af den formation :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista