Real Madrids hold 2013/2014:
Benzemagoal skrev: Ind Jésus Narvas. Ilkay GÜNDOĞAN,
ud Ronaldo. Kaka
Keeper D.Lopez
Arbeloa Vanrane Ramos Contreao
khedira Gundogan
Narvas Øzil Marcelo
Benzema
dette er nok mes ønske tækning
i kan nok godt se jeg ikk ligefrem er den største Ronaldo fan..
mere realistisk må være
Ind carvajal (tilbage) Jese (rykkes op) og nok ikk angrriber.. (håber personligt ikke)
Det gør fysisk ondt at læse det indlæg... Har du så også tænkt dig at sælge Casillas sammen med Ronaldo, siden Lopez er i din startopstilling?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Carvajal/arbeloa/Essien - Ramos/pepe - Varane/nacho - Coentrao/marcelo
Khedira/modric - Verrati/Fernando
Bale/jese - ozil/isco - Ronaldo/schurle(frækt med Reus)
Benzema/Aguero/Morata
Vil gerne forklare at jeg ser et salg af:
Di maria
Higuain
Alonso
Callejon
Kaka
Kommer friskhed ind, mere spansk og mere ungt op og ind fra andre klubber. Samtidig giver vi chancen til jese,nacho og morata i de små kampe og langsomt modnes de.
Den spiller som står først er min primær starter og de andre er backups. Skal siges at Modric vil kunne kæmpe hårdt med Verrati når vi skal være mere offensiv.
EDIT: Fork, glemte helt Jesper Lange, han er billig :D
rezamadridista skrev:
Benzemagoal skrev: Ind Jésus Narvas. Ilkay GÜNDOĞAN,
ud Ronaldo. Kaka
Keeper D.Lopez
Arbeloa Vanrane Ramos Contreao
khedira Gundogan
Narvas Øzil Marcelo
Benzema
dette er nok mes ønske tækning
i kan nok godt se jeg ikk ligefrem er den største Ronaldo fan..
mere realistisk må være
Ind carvajal (tilbage) Jese (rykkes op) og nok ikk angrriber.. (håber personligt ikke)
Hahaha, genialt billede af den tekst:)
Cristiano salg
Erstatning El Kun
Di Maria salg.
Erstatning Jese
Essien tilbage til Chelsea
Erstatning Carvajal.
Morata er allerede en del af første holdet så ham vil jeg ikke nævne.
Forløbige udskiftninger i Real Madrids trup.
Hertil skal vi så vurdere om man bør søge en erstatning i forhold til Özil som simpelthen har været en skandale i år.
Vi skal ændre system til 4-3-3 eller 4-4-2
Har valgt at takke af på forum!
Hugol skrev: Hertil skal vi så vurdere om man bør søge en erstatning i forhold til Özil som simpelthen har været en skandale i år.
Arrrh Hugol, jeg håber at dit blod stadig er i kog, for det er ikke helt rationelt. Han spillede ikke en god kamp, men med den logik skal vi udskifte hele holdet.. Det ville være helt og aldeles håbløst at smide et af verdens største talenter, og en fremtidig Balon d'Or kandidat/vinder, ud.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Penge eller latterlige store kontrakter giver ik power på banen, for det har vi i den grad mistet selvom vi har 1 verdensklasse offensiv på holdet.
Der vist nogen der har glemt mine 14 punkter sidste år efter ligaen blev afgjort
Har valgt at takke af på forum!
Hugol skrev: Og i forhold til mine kommentarer under sæsonen omkring et Cristiano salg, så ved i at Mou forsvinder. Derfor er der ingen grund til at nævne flere ord om ham.
Cristiano salg
Erstatning El Kun
Di Maria salg.
Erstatning Jese
Essien tilbage til Chelsea
Erstatning Carvajal.
Morata er allerede en del af første holdet så ham vil jeg ikke nævne.
Forløbige udskiftninger i Real Madrids trup.
Hertil skal vi så vurdere om man bør søge en erstatning i forhold til Özil som simpelthen har været en skandale i år.
Vi skal ændre system til 4-3-3 eller 4-4-2
Du har ret i alt, dog synes jeg ikke mht Ronaldo. Ser du ikke verrati eller isco, evt bale som nye på holdet næste sæson?
Casillas
Carvajal-Varane-Ramos-Marcelo/Coentrao
Khedira-Alonso
Di maria/Bale- Øzil - Ronaldo
Benzema/Aguero
Ind: Bale, Carvajal, Jesé og Aguero
Ud: Essien, Higuain og Mourinho.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Casillas
Carvajal - Varane - Ramos - Marcelo
Verrati - Alonso/kondogobia
Ozil/Jesé - Bale - CR7
Falcao/Benzema/Cavani
Dem der er market med fed er første valg.
Jese skal helt klart blive en del af første holdet i den nye sæson.
Grunden til at bale er placeret som offensiv midt er alene på bagrund af denne sæson hvor netop har lagt som off. midt... Det har han jo gjordt udmærket.
Jeg synes vi mangler en ANG ligesom Lewandovski som er en udpræget boksspiller, men igen synes jeg så også at benzema er formidable til at trække ned i banen og hjælpe til at bygge spillet op derfra.. Så jeg kan se både fordele og ulemper.
Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
- Ikertheman
- Gæst
-
Jeg kan ikke tage dit indlæg seriøst, sorry!
At sælge Cristiano og finde en erstatning for Özil?
Der er så meget fremtid i Özil, han falder igennem i en topkamp og så bum, så skal han sælges? I går faldt Real som et hold, ja, jeg savner noget mere fandenivoldskhed fra Özil, men derfra og så til at sælge ham er der godt nok langt..
Ronaldo, topscoreren skal også sælges? Så du vil fjerne ham med de fleste assist og ham med de fleste mål i støvlerne.. Jeg er enig med dig i, at Özil ikke har præsteret lige så godt i denne sæson som sidste, men jeg ser det også lidt som Mous fejldispositioner til de forskellige topkampe..
- PMO
- Gæst
-
At sælge Ronaldo vil være en hjerneblødning uden lige. Han har scoret 51 mål i 50 kampe, lavet 12 oplæg og er sammen med Messi verdens bedste fodboldspiller. Hvis man ikke har plads til Ronaldo i sin start-11, så er det noget helt galt.
Problemet som jeg ser det sidder på bænken. Mourinho er en dygtig træner, ingen tvivl om det, men hans spillestil passer ikke til spansk fodbold. Mourinho skal ud og det er gerne i følgeskab med Pepe, Higuain/Benzema, samt de overflødige spillere Carvalho og Kaká. At Casillas og holdets anfører ikke er tilbage i målet må siges at være helt hen i vejret og et klart statement fra Mourinho. Diego Lopez har gjort det godt, men når Casillas er klar, så skal han spille.
Hvad skulle Bale kunne bidrage med, som de 2 kanter ikke har pt? Han er ikke i nærheden af Ronaldo, som imo skal spille på den offensive venstre kant og hvis Bale skulle spille højrekant, hvem skulle så slå et godt indlæg?
Målet må være at finde en træner, som kan motivere spillerene til HVER eneste kamp, så man ikke ser dumme udfald på udebane mod hold, man allerede har spillet mod 2 gange i sæsonen.