Real Madrids hold 2013/2014:
- Arnel
- Emne forfatter
- Gæst
-
Jeg prøver blot at forklare at man på de her 3 år, kunne have skabt et bærerdygtigt som kunne holde i 4-8 år, og ikke det her med Mou der blot har holdt i 3 år.
Han er en fantastisk træner, men ikke for Real Madrid, Hans spyddige kommentar gør ondt på modstandere, og trænere, så jeg kan lide Mou. Hans mandskabs behandling som du tydeligt skriver har du ret i.
Jeg mener bare at klubben på det tidspunkt for 3 år siden, ikke havde brug for Mou, men en træner som kunne skabe et bærerdygtigt hold, blandet med unge talentfulde spillere, spanske spillere, og mindre "SPIL RONALDO"
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Har valgt at takke af på forum!
- Brylle
- Gæst
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Arnel skrev: ævl vil jeg ikke kalde det :)
Jeg prøver blot at forklare at man på de her 3 år, kunne have skabt et bærerdygtigt som kunne holde i 4-8 år, og ikke det her med Mou der blot har holdt i 3 år.
Han er en fantastisk træner, men ikke for Real Madrid, Hans spyddige kommentar gør ondt på modstandere, og trænere, så jeg kan lide Mou. Hans mandskabs behandling som du tydeligt skriver har du ret i.
Jeg mener bare at klubben på det tidspunkt for 3 år siden, ikke havde brug for Mou, men en træner som kunne skabe et bærerdygtigt hold, blandet med unge talentfulde spillere, spanske spillere, og mindre "SPIL RONALDO"
Når man skriver noget, som er faktuelt forkert, så er det ævl.
Jeg mener faktisk, at Real Madrid har grundstammen til at have et hold til de næste 4-8 år. Det er tydeligt for enhver, at der skal justeres, men der skal ikke foretages en revolution. Vi har over hele linien et ret ungt hold, som samtidig rummer en masse rutine.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Siempre Madrid skrev:
Arnel skrev: ævl vil jeg ikke kalde det :)
Jeg mener faktisk, at Real Madrid har grundstammen til at have et hold til de næste 4-8 år. Det er tydeligt for enhver, at der skal justeres, men der skal ikke foretages en revolution. Vi har over hele linien et ret ungt hold, som samtidig rummer en masse rutine.
Hvis alt er så okay. Hvorfor blev vi voldkneppet af Dortmund? (undskyld sproget).
Hvis vi havde tabt med en eller noget, så kunne jeg forstå dig (en smule). Men vi blev voldtaget på åben skærm.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- Brylle
- Gæst
-
Så ville jeg da selv mene, at det også er nu vi skal have en træner ind, som er en langsigtet løsning, som skal skabe en filosofi, der bygger på offensiv fodbold og som tør bruge talenterne :)Siempre Madrid skrev:
Det kan sagtens koste den første sæson uden titler, men en stor titel og en pokaltitel (måske 2) på tre år synes jeg ikke er nok, specielt ikke når der ikke bliver arbejdet mod en løsning på vores offensive problem. Vi har jo altid stået for det offensive og, til tider, arrogante spil, hvor modstanderen da bare kunne score 1-2 gange og så lavede vi 4 mål.
Jeg må dog indrømme, at en træner pt. kan være meget svær at finde og det kan sagtens være, at jeg er lidt for romantisk på dise punkter.
Men med den unge trup vi har nu, så er der potentiale til en supermagt om nogle år, hvis den bliver håndteret rigtigt :)
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Arnel
- Emne forfatter
- Gæst
-
Havde vi for 3 år siden, ansat en bærerdygtig træner som kunne præstere efter 1 sæson uden det store, men efter i de andre 4-5 sæsoner kunne præstere mindst 1-2 trofæer, ville det være godt.
Mourinho er blevet kaldt verdens bedste træner, det er jeg enig i.
Men han er ikke verdens bedste for Real, måske for Chelsea, Inter eller Porto men ikke for Madrid.
Hans kontroverser mod Barca er uacceptable, vi har før han kom, altid haft et godt bånd med Barca, vi har altid kunne kæmpe stille og roligt, (stadig med en ophidset stemning på lægterne) men uden slåskampe, der har skabt karantæner på karantæner, det er i min optik ikke faldet i god smag hos mange fodboldelskere. Vi er gået fra et af verdens mest elskede hold, til et af de mest hadede hold (pga vores grimme slåskampe mod Barca)
At Casillas så undskylder overfor Puyol og Xavi for vores grimme slåskampe, kan jeg ikke se problematikken i?
Casillas gør det som en rigtig mand, en rigtig gentleman, og en rigtig anfører burde gøre. Undskylde for sit holds grimme spil.
Siden den episode er der blevet skabt splid i Real truppen, Mourinho har skabt sig de ene elskere i sit halve omklædningsrum, og sine hadere i den anden del.
Det skete for 2 år siden, og lige siden har den krig kørt på kryds og tværs, og nu er det gået i flammer. Det har holdt i 2 år, meget flot, men ikke godt nok for en klub som Real. Spillerne i Reals omklædning burde alle kunne tale sammen, grine sammen inden kamp og efter, og ikke kaste granater efter hinanden.
EN PROBLEMATIK MOURINHO HAR SKABT
Brylle skrev:
Så ville jeg da selv mene, at det også er nu vi skal have en træner ind, som er en langsigtet løsning, som skal skabe en filosofi, der bygger på offensiv fodbold og som tør bruge talenterne :)Siempre Madrid skrev:
Det kan sagtens koste den første sæson uden titler, men en stor titel og en pokaltitel (måske 2) på tre år synes jeg ikke er nok, specielt ikke når der ikke bliver arbejdet mod en løsning på vores offensive problem. Vi har jo altid stået for det offensive og, til tider, arrogante spil, hvor modstanderen da bare kunne score 1-2 gange og så lavede vi 4 mål.
Jeg må dog indrømme, at en træner pt. kan være meget svær at finde og det kan sagtens være, at jeg er lidt for romantisk på dise punkter.
Men med den unge trup vi har nu, så er der potentiale til en supermagt om nogle år, hvis den bliver håndteret rigtigt :)
Det er netop derfor vi skal ha en træner der har rødder i Real Madrid. Vi får aldrig en udelandsk træner til at blive i Madrid i længere end hvad Mourinho er ved at opnå. Og det virker jo også til at han smutter efter sæsonen.
Jeg vil også mene at vi har et hold der kan holde til omkring toppen, men at tage det sidste skridt og vinde, mangler vi stadig meget endnu.
- Brylle
- Gæst
-
Ja, det ville være fantastisk med en træner, som har rødder i Real Madrid, men en ting er at finde sådan en træner, noget andet er at finde en træner, der samtidig skal medbringe nogle kvaliteter som træner og nogle taktisk egenskaber og en filosofi, som vi kan bruge. Jeg har svært ved at se hvem det skulle være og derfor må man gå lidt på kompromis, men stadig finde en træner, der også vil tænke langsigtet på Real og stå med den forventning og forsikring om, at han er en langsigtet løsning.Hugol skrev:
Det er netop derfor vi skal ha en træner der har rødder i Real Madrid. Vi får aldrig en udelandsk træner til at blive i Madrid i længere end hvad Mourinho er ved at opnå. Og det virker jo også til at han smutter efter sæsonen.
Jeg vil også mene at vi har et hold der kan holde til omkring toppen, men at tage det sidste skridt og vinde, mangler vi stadig meget endnu.
Men godt det ikke er mig, der skal finde en sådan træner, for det bliver svært.
Brylle skrev:
Ja, det ville være fantastisk med en træner, som har rødder i Real Madrid, men en ting er at finde sådan en træner, noget andet er at finde en træner, der samtidig skal medbringe nogle kvaliteter som træner og nogle taktisk egenskaber og en filosofi, som vi kan bruge. Jeg har svært ved at se hvem det skulle være og derfor må man gå lidt på kompromis, men stadig finde en træner, der også vil tænke langsigtet på Real og stå med den forventning og forsikring om, at han er en langsigtet løsning.Hugol skrev:
Men godt det ikke er mig, der skal finde en sådan træner, for det bliver svært.
Nu har jeg længe sturderet Alberto Toril.
Når man tænker på hvad han har fået ud af Carvajal, Jesé, Morata, Juanfran, Joselu med flere så er det svært at tænke at han ikke også skulle kunne mestre at få det bedste frem i sine spillere på første holdet. Toril, er en træner som holder ved sit koncept, selvom han tager sig nogle taktiske dispositioner i forhold til sin modstander. Dvs at holdet ikke mister den røde tråd og alle ved hvad planen går ud på.
Nu var han under opsyn i søndags af præsidenten, Butra og sports direktøren. Det gik rigtig godt på banen selvom modstanderen var en lettere modstander. Men vi har trods alt været meget overbevisende i denne sæson på trods af at vi har ligget tæt på nedryknings stregen.
Vi har slået Villarreal 5-0 på hjemmebane, vi var tæt på at få X mod Elche og vi har skabt flere andre gode resultater. Med lidt held havde vi også ligget højere i tabellen.
For mig at se er Toril eller Pellegrini de to type trænere man bør satse på, til et projekt som vi har kørende i Real Madrid. Deres profiler passer til en klub som vores, og de spillere vi har rendende rundt. Deres mandskabs behandling er utrolig fantastisk og det kan vi jo se i og med at både Malaga og Castilla spillerne giver deres liv for holdet.
- Brylle
- Gæst
-
Jeg er bestemt ikke uenig med dig, og jeg håber også, at Pellegrini bliver cheftræner igen, men jeg ser det ikke som realistisk efter den behandling han fik sidst.Hugol skrev:
Nu har jeg længe sturderet Alberto Toril.
Når man tænker på hvad han har fået ud af Carvajal, Jesé, Morata, Juanfran, Joselu med flere så er det svært at tænke at han ikke også skulle kunne mestre at få det bedste frem i sine spillere på første holdet. Toril, er en træner som holder ved sit koncept, selvom han tager sig nogle taktiske dispositioner i forhold til sin modstander. Dvs at holdet ikke mister den røde tråd og alle ved hvad planen går ud på.
Nu var han under opsyn i søndags af præsidenten, Butra og sports direktøren. Det gik rigtig godt på banen selvom modstanderen var en lettere modstander. Men vi har trods alt været meget overbevisende i denne sæson på trods af at vi har ligget tæt på nedryknings stregen.
Vi har slået Villarreal 5-0 på hjemmebane, vi var tæt på at få X mod Elche og vi har skabt flere andre gode resultater. Med lidt held havde vi også ligget højere i tabellen.
For mig at se er Toril eller Pellegrini de to type trænere man bør satse på, til et projekt som vi har kørende i Real Madrid. Deres profiler passer til en klub som vores, og de spillere vi har rendende rundt. Deres mandskabs behandling er utrolig fantastisk og det kan vi jo se i og med at både Malaga og Castilla spillerne giver deres liv for holdet.
Tja jeg rygter Toril som træner, selvom det er en romantisk tanke. Manden har ingen erfaring på topplan og man ved jo ikke om han kan håndtere disse stjernespillere på den rigtige måde.. Det er der min største tvivl ligger, men jeg må nok indrømme, at jeg ikke har set nok Castilla kampe til at bedømme ham 100% som ny Real træner. Jeg lægger bare mærke til den manglende erfaring.