Real Madrids hold 2013/2014:
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Raul-rik skrev: Nu var jeg så heldig at være i Dortmund igår (onsdag) og se kampen. Mange af de spanske madridistas jeg snakkede med var enig med mig i at Mourinho skader klubben. Men de forholder sig alle skeptisk over for en trænerfyring. For som de selv siger, ser de ingen oplagte kandidater. Jeg spurgte ind til torril og om det kunne være en mulighed, men de mener at han ikke var i stand til at varetage opgaver som træner grundet mangel på erfaring og så pointerer de også, at han modsat Pep aldrig spillede for klubben, hvilket de mener var en af grundene til barca's succes under Pep. De var inde på at heynckes kunne være den bedste efterfølger. Men altså ingen torril opbakning fra mange af de medrejsende madridistas
Fantastisk, at der findes fornuftige madridistas derude. Alberto Toril, por favor! Hvad fanden skulle han kunne udrette? Så kan den sportslige ledelse lige så godt finde på 25 navne hver, lægge dem i en stor sæk og så trække et navn. Forskellen på Hykleren og Toril er jo netop, at førstnævnte har haft en stor sportslig karriere og dermed har nogle erfaringer at høste af, mens Toril er blevet mester med Juvenil A og sikret Real Madrid Castilla en oprykning og en overlevelse. Og det skal han have alt mulig ros for, men han skal dæleme ikke have en post som førsteholds-træner.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Hvis men ikke tror på Toril, så kan man vel stadig kalde Klopp, Löw, og Laudrup oplagte, plus Ancelotti en realistisk kandidat.
Hvad med Philippe Montanier? Han har da i hvert fald fået Real Sociedad til at spille fodbold.....
Kunne være en ide at skrive dem op feks top 3 istedet for nedgøre toril. Du virker som stor fan af mourinho, men han kom også fra ingenting.
Min top 3:
Ancelotti
Klopp
Toril
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Jürgen Klopp, tror jeg, er lidt for meget julenisse til at være en holdbar løsning, mens Joachim Löw ikke er en mulighed med VM i Brasilien i sigte næste år.
Skal Florentino Pérez ændre noget, skal han måske kigge lidt på organisationen og overveje om folk som Pardeza, Butragueño og Ramón Martínez skal være noget i den kommende sæson. Her kunne nok godt findes mere kompetente folk.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Capello ville jeg sagtens kunne leve med, mens Lippi i lige så høj grad er taget, fordi han er en velrenommeret træner, som må være til at få fat i.
jeg er fortsat Pro-Mou, men skal det komme til et brud, så er jeg nok også tilhænger af at prøve Ancelotti, Marcello Lippi eller hente Capello tilbage.
R.I.P. Real Madrid!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Siempre Madrid skrev: Mourinho for 10 år siden ville jeg heller ikke have rørt med en ildtang. Nu virker han - på trods af gårsdagens skuffelse - som den rigtige, så jeg er fortsat Pro-Mou, men skal det komme til et brud, så er jeg nok også tilhænger af at prøve Ancelotti, Marcello Lippi eller hente Capello tilbage.
Jürgen Klopp, tror jeg, er lidt for meget julenisse til at være en holdbar løsning, mens Joachim Löw ikke er en mulighed med VM i Brasilien i sigte næste år.
Skal Florentino Pérez ændre noget, skal han måske kigge lidt på organisationen og overveje om folk som Pardeza, Butragueño og Ramón Martínez skal være noget i den kommende sæson. Her kunne nok godt findes mere kompetente folk.
Jeg er forvirret.....:)
Værdier...? Spillestil? Koncept? Kortere afstand, fra B til A-hold? Flottere fodbold? Skabningen af et hold, med mere harmoni?
Tæller disse ting ikke, hos dig? Eller mener du virkelig at det kommer, hvis Mourinho bare liiiiige får et par år mere?
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Der kan tænkes mange smukke tanker, men hvis realismen skal med, så bliver det altså lidt sværere at føre ud i livet. Derfor er jeg heller ikke til den slags revolutioner.
Siempre Madrid skrev: El Buitre er et meget sympatisk menneske, som ikke kunne finde på at gøre nogen fortræd. Hans rolle i Real Madrid er dog også noget af det mest ligegyldige, så jeg kunne godt forestille mig, at man gjorde hans funktion lidt bredere og fik en mere markant profil i den rolle.
Capello ville jeg sagtens kunne leve med, mens Lippi i lige så høj grad er taget, fordi han er en velrenommeret træner, som må være til at få fat i.
Jeg har simpelthen ikke lyst til at afskibe flere klubkoryfæer. Om Butragueño har gjort/gør et godt stykke arbejde i sin nuværende rolle, kan jeg ikke rigtig udtale mig om, men det er signalværdien i disse legender, der i mine øjne også spiller en faktor.
Mht. trænerpositionen, ville jeg blive godt og grundig skuffet og irritabel hvis vi præsenterer enten Lippi, Capello eller en forlængelse af Mourinhos kontrakt. Om en træner er velrenommeret eller ej er, i mine øjne, fuldkomment underordnet. Det har altid været et af problemerne i Real Madrid, at der først og fremmest kigges på trofæhøsten og omdømmet, og ikke hvad de egentlig bringer til festen... Den eneste måde, at jeg bare nogenlunde ville kunne acceptere en af de trænerløsninger, ville udelukkende være hvis der er en aftale på plads med eksempelvis Löw efter VM-slutrunden.
Hvor er fremtidsudsigterne i både Capello, Lippi, Ancelotti og Mourinho? Jeg kan ikke se det... Og har en eneste af de trænere nogensinde forsøgt sig med den spillestil vi alle ønsker i Real Madrid? Det ville være endnu en typisk Perez-handel at hente en af dem, og endnu et desperat forsøg på at tilføje klubben noget hurtig succes.
Jeg troede vi alle søgte kontinuitet og flottere fodbold. Det kan jeg ikke se hverken Capello, Lippi, Ancelotti eller Mourinho hjælpe med...
No soy sólo perfecto, soy Madridista también