Real Madrids hold 2013/2014:

13 år 4 måneder siden #73 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Brylle skrev:

Hugol skrev:
Nu har jeg længe sturderet Alberto Toril.
Når man tænker på hvad han har fået ud af Carvajal, Jesé, Morata, Juanfran, Joselu med flere så er det svært at tænke at han ikke også skulle kunne mestre at få det bedste frem i sine spillere på første holdet. Toril, er en træner som holder ved sit koncept, selvom han tager sig nogle taktiske dispositioner i forhold til sin modstander. Dvs at holdet ikke mister den røde tråd og alle ved hvad planen går ud på.
Nu var han under opsyn i søndags af præsidenten, Butra og sports direktøren. Det gik rigtig godt på banen selvom modstanderen var en lettere modstander. Men vi har trods alt været meget overbevisende i denne sæson på trods af at vi har ligget tæt på nedryknings stregen.

Vi har slået Villarreal 5-0 på hjemmebane, vi var tæt på at få X mod Elche og vi har skabt flere andre gode resultater. Med lidt held havde vi også ligget højere i tabellen.
For mig at se er Toril eller Pellegrini de to type trænere man bør satse på, til et projekt som vi har kørende i Real Madrid. Deres profiler passer til en klub som vores, og de spillere vi har rendende rundt. Deres mandskabs behandling er utrolig fantastisk og det kan vi jo se i og med at både Malaga og Castilla spillerne giver deres liv for holdet.

Jeg er bestemt ikke uenig med dig, og jeg håber også, at Pellegrini bliver cheftræner igen, men jeg ser det ikke som realistisk efter den behandling han fik sidst.

Tja jeg rygter Toril som træner, selvom det er en romantisk tanke. Manden har ingen erfaring på topplan og man ved jo ikke om han kan håndtere disse stjernespillere på den rigtige måde.. Det er der min største tvivl ligger, men jeg må nok indrømme, at jeg ikke har set nok Castilla kampe til at bedømme ham 100% som ny Real træner. Jeg lægger bare mærke til den manglende erfaring.

Om han kan håndterer spillerne på den rigtige måde, har intet at gøre om at han har trænet på topplan men om han har sans for gruppesdynamik. Det har vi tydelig eksempler på, at det har han fra det vi har set på Castilla. Romantisk tanke ??. det er ved at blive et ret brugt herinde, men det har altså intet med romantik at gøre at 2 holds træneren tager over i en fodbold klub. Det er sket mange gange før og ikke kun i Real Madrid.

Jeg har set masser af Castilla kampe, både på Alfredo di Stefano og på tv. Af det jeg har set, så er jeg mere end positivt overrasket. Derfor håber jeg også at man under opsynet af Toril i søndags har gjort sig nogle gode tanker og i forhold til hele den periode vi har haft de seneste to år. Glem ej, at Toril har sat Mourinho på plads i løbet af sæsonen da Mourinho var ude med uretfærdig kritik af Toril. Der var enkelte gode pointer i kritikken, men det var ikke set med objektive øjne.

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Talento90
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #74 af Talento90
Besvaret af Talento90 på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Hej Alle. Jeg er ny her I debatten og har fulgt med i lang tid.

Jeg er lidt bekymrede over den tone de fleste omtaler strukturen på. Købe, sælge, skride, for dårlige, for arrogante osv.

Det her er Real Madrid ! En STJERNE klub. Den har været succesfuld pga. De karaktere og personligheder der har spillet for klubben og ikke mindst for alt det den har opnået på det nationale og internationale plan.

De senere år har der været alt for meget fokus på den næste spiller, næste træner, næste præsident etc. Og DET er efter min mening en flabet, arrogant, billig og ikke mindst FUCKING FORKÆLET indstilling at have. Jeg skyder dog AL skylden på medierne da det er dem der fordærver sporten og indstillingen til hvad der er succes eller skændsel.
Jeg siger ikke at truppen ikke skal fornyes i ny og næ alt efter hvem der når op i alderen eller bare ikke kan klare presset og arbejdet på dette topniveau, men jeg mener at det vi har er helt eminent, og vi skal virkelig være taknemmelige. Jeg forstår godt at RM også er en 'forretning' på sidelinjen, men forretningen har gjort det fremragende på det seneste tyder alt vist på, så der kan vi ikke klage. Spillet derimod er jeg enig i er for svingende. Topniveauet er efter min mening det mest attraktive fodbold jeg har set siden Galacticos perioden, men bundniveauet ( især denne sæson) har været pinligt. Og bundniveauet blev delvist ramt i de 20 min hvor Dortmund scorede 3 mål igår, det er ærgerligt men kan ske for enhvert hold som presses til det yderste. Jeg er hamrende uenig i at vi skal "spille som dem eller dem" vi skal spille VORES spil og ingen andres. Jo, Dortmund leverede en fremragende indsats igår( for det skal man sku hvis man skal slå Real Madrid) men er sku ikke en fan af stilen. Real gør det sku flottere, hurtigere og mere attraktiv og i sidste ja effektivt. Tyskerne gør det bare klinisk, effektivt og pisse sterilt. Det kalder jeg ikke magisk. Men det kræver det også når man en gang imellem skal vinde.

Jeg mener i sidste ende at vi skal finde vores eget Eminente spil frem som Mourinho har fået dette hold til at præstere flere gange i denne sæson og ikke mindst sidste sæson. Vil være bundærlig og sige at jeg er sku helt vild med Mou og hans tilstedeværelse. Han har sku lavet dettte hold om til et stjernehold med et fucking frygtindgydende image. Take it or leave it. det er bemærkelsesværdigt og jeg er mega stolt af at være madridista på det sidste. Jeg ville være meget ked af det hvis han smutter til sommer (selvom han nok gør) men et hvert skridt væk fra Real Madrid er et skridt ned af. Især i skrivende stund. Plus jeg også er vild med hele holdet,synes sku det er en fucking sej trup vi har, hver enkelte ( minus Pepe desværre). En simpel men yderst vigtig brik jeg er fuldkommen overbevist om har manglet dette forår og har virkelig været savnet blandt spillerne, er Marcelo. Hans rolle på dette hold har virkelig været tydelig når man har skulle skubbe ekstra meget på, den plads kan coentrao desværre ikke udfylde tilnærmelsesvis, men han har gjort sit bedste.

Beklager det lange opslag, men havde bare en masse på hjerte!

Vi skal sku tro på det på tirsdag!!!

13 år 4 måneder siden #75 af dumdidadum
Casillas/Lopez
Carvajal/Arbeloa Varane/Albiol Ramos/Pepe Marcelo/Coentrao
Gundogan/Alonso Khedira/Casemiro(?)
Reus/Di Maria Özil/Modric Ronaldo/Jese
Benzema/Higuain/Morata/?

Ind;
Carvajal
Gundogan
Casemiro(Fordi der står de vil købe ham, kender personligt ikke meget til ham :/)
Reus
Jese rykkes op.
Angriber ved jeg virkelig ikke. Benzema var fremragende sidste sæson og halter gevaldigt efter i denne. Er meget i tvivl om jeg vil have en ny eller ej...
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved dumdidadum.

13 år 4 måneder siden #76 af Realmadrid94

Talento90 skrev: Hej Alle. Jeg er ny her I debatten og har fulgt med i lang tid.

Jeg er lidt bekymrede over den tone de fleste omtaler strukturen på. Købe, sælge, skride, for dårlige, for arrogante osv.

Det her er Real Madrid ! En STJERNE klub. Den har været succesfuld pga. De karaktere og personligheder der har spillet for klubben og ikke mindst for alt det den har opnået på det nationale og internationale plan.

De senere år har der været alt for meget fokus på den næste spiller, næste træner, næste præsident etc. Og DET er efter min mening en flabet, arrogant, billig og ikke mindst FUCKING FORKÆLET indstilling at have. Jeg skyder dog AL skylden på medierne da det er dem der fordærver sporten og indstillingen til hvad der er succes eller skændsel.
Jeg siger ikke at truppen ikke skal fornyes i ny og næ alt efter hvem der når op i alderen eller bare ikke kan klare presset og arbejdet på dette topniveau, men jeg mener at det vi har er helt eminent, og vi skal virkelig være taknemmelige. Jeg forstår godt at RM også er en 'forretning' på sidelinjen, men forretningen har gjort det fremragende på det seneste tyder alt vist på, så der kan vi ikke klage. Spillet derimod er jeg enig i er for svingende. Topniveauet er efter min mening det mest attraktive fodbold jeg har set siden Galacticos perioden, men bundniveauet ( især denne sæson) har været pinligt. Og bundniveauet blev delvist ramt i de 20 min hvor Dortmund scorede 3 mål igår, det er ærgerligt men kan ske for enhvert hold som presses til det yderste. Jeg er hamrende uenig i at vi skal "spille som dem eller dem" vi skal spille VORES spil og ingen andres. Jo, Dortmund leverede en fremragende indsats igår( for det skal man sku hvis man skal slå Real Madrid) men er sku ikke en fan af stilen. Real gør det sku flottere, hurtigere og mere attraktiv og i sidste ja effektivt. Tyskerne gør det bare klinisk, effektivt og pisse sterilt. Det kalder jeg ikke magisk. Men det kræver det også når man en gang imellem skal vinde.

Jeg mener i sidste ende at vi skal finde vores eget Eminente spil frem som Mourinho har fået dette hold til at præstere flere gange i denne sæson og ikke mindst sidste sæson. Vil være bundærlig og sige at jeg er sku helt vild med Mou og hans tilstedeværelse. Han har sku lavet dettte hold om til et stjernehold med et fucking frygtindgydende image. Take it or leave it. det er bemærkelsesværdigt og jeg er mega stolt af at være madridista på det sidste. Jeg ville være meget ked af det hvis han smutter til sommer (selvom han nok gør) men et hvert skridt væk fra Real Madrid er et skridt ned af. Især i skrivende stund. Plus jeg også er vild med hele holdet,synes sku det er en fucking sej trup vi har, hver enkelte ( minus Pepe desværre). En simpel men yderst vigtig brik jeg er fuldkommen overbevist om har manglet dette forår og har virkelig været savnet blandt spillerne, er Marcelo. Hans rolle på dette hold har virkelig været tydelig når man har skulle skubbe ekstra meget på, den plads kan coentrao desværre ikke udfylde tilnærmelsesvis, men han har gjort sit bedste.

Beklager det lange opslag, men havde bare en masse på hjerte!

Vi skal sku tro på det på tirsdag!!!

Puha. Det så synd at der er RM-fans der stadig tror på Mou. Vi kan ikke spille ''vores eget spil'', da dette ikke eksisterer. Hvem frygter os? Celta Vigo og Levante? Mener du helt seriøst, at vi har spillet flot i år? Der var 2-3 kampe sidste år, som var pæne, dog var det mod små hold. Jeg mener slet ikke det er mediernes skyld - Real Madrid er trods alt en traditionsklub, som har vundet enormt meget gennem tiden. Der er mange unge, som jeg mener har misforstået hvad Real Madrid står for - dette står i skarp kontrast til vores kære Mou. Det er ekstremt ærgerligt, at mange af disse tilhængere, ikke sætter sig ind i klubben, før spillerne. ''Ronaldo-fans'', eller Casillas-fans. Mange glemmer disse helt basale ting. Jeg følger også RM centralen. Øv. Det er så trist, at der er så mange der ikke forstår kulturen i klubben. Jeg forstår stadig ikke alle tingene i klubben. Den spanske kultur er så fremmed, at jeg ikke kan forstå man brokker sig over så mange småting, som man aldrig ville gøre andre steder. Mange følelser kom lige frem, det må i undskylde :)
Herudover må man bøje sig for Dortmund. Altså de spiller jo mindst 3 niveauer højere end Real Madrid. De mestrer den stil, som vi burde spille, til perfektion. Effektivt, kynisk og meget underholdende. Det må man give dem :-)
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved Realmadrid94.
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista, Arnel

• Talento90
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #77 af Talento90
Besvaret af Talento90 på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Hej RealMadrid94

Jeg forstår ikke hvorfor du mener at jeg ikke har sat mig ind i klubbens værdier og kultur og mener jeg kun er Ronaldo fan eller generelt spiller fan. ?

Jeg tror sku at det meste af Europa frygter Real Madrid. Mere end Barcelona for den sags skyld også. Jeg forstår heller ikke på manges indlæg inkl. Din kritik af af min filosofi om at en træner ikke må blive i en klub længere tid end 3 år.?? Virkelig ikke. Man fyrer jo heller ikke Alex ferguson ( ja undskyld eksemplet) fordi han ryger ud af gruppespillet og ikke vinder ligaen en sæson. Self har han haft mange andre gode sæsoner, men det synes jeg da også mou havde sidste sæson. Hvis ikke du er enig så synes jeg ærlig talt du er lidt forkælet. Det var en hamrende imponerende sæson. Og 3 semifinaler i cl på 3 år er sku ligeså. At man så skal det sidste stykke det er jeg mere end fortrøstningsfuld over at man nok også kommer til at nå med ham ved roret. Synes ærlig talt at det ville være virkelig tamt at sætte lippi eller Capello eller ancelotti ved roret i stedet for mou. Har du set hvad han har gjort ved bernabeu. Det er jo et fort efterhånden. Præcis som det burde være. Jeg synes du er virkelig hurtigt dømmende når du synes det ligefrem er Synd at nogle fans kan se det gode og ret fascinerende ved det. Så skal vi sku nok tilbage til del bosque før du bliver tilfreds, og henter Zidane og hele galacticos holdet. Jeg mener ikke at mou er den perfekte Madrid træner som f.eks del bosque var. Men han er for mig at se den der vil få mest ud af det hold han har bygget indtil nu. Jeg synes nu der er stadig en masse koncepter bruge løs af. og han vil sku også gerne vinde CL igen. Nej jeg mener ikke at hele denne sæson har været prangende. Men har stadig set flot fodbold mod alle hold i dette års CL. Ikke stabilt men det har været der. Og det er bare det jeg mener der skal hives frem. For vi har mange flere tangenterne at spille på end Dortmund som i princippet kun har start 11 og intet andet. Så der må bare tænkes kreativt. Og til sidst , jeg mener sku at medierne er skyld i alt den fucking gossip der skal være hele tiden og konstant. Det ødelægger sporten for ALLE og ikke mindst fordi der konstant skal piskes en stemning op og 1 høne bliver til 5 høns og alt det der. At tro på alt hvad der skrives er sku også pisse naivt! Men sorry off topic. Jeg tror altid på at det kan lade sig gøre og husk også på at Dortmund var forpulet heldige at nå semifinalen mod os;)

13 år 4 måneder siden #78 af BBB
Besvaret af BBB på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Realmadrid94 skrev: Puha. Det så synd at der er RM-fans der stadig tror på Mou. Vi kan ikke spille ''vores eget spil'', da dette ikke eksisterer.

Det var godt nok utrolig negativt, og vanvittig forkert, på usædvanlig lidt plads. Bare fordi du ikke kan se hvad "vores eget spil" består af, så betyder det sgu ikke, at vi intet har. Mourinho har altid brugt klare koncepter i de klubber i, baseret på de dyder der allerede fandtes i klubberne.

Da han kom til Real havde vi Xabi, Ronaldo, Benzema, Higuain, Ramos og Marcelo som han byggede op omkring i form af dybdeløb og lange præcise afleveringer. Det er samme spil vi stadig kører, dog er der suppleret op, så vi også kan åbne modstandere. Der hvor Mou ikke har været succesfuld, og det er overraskende for mig, det er at få forsvaret til at præstere som i Chelsea eller Inter. Hvis Pepe mentalt (psykisk/taktisk) var som Carvalho, så ville han være den foretrukne midterforsvarer i truppen, og vi ville så kun mangle at få styr på vores backs, og få en hurtigere defensiv midt, så ville vores defensiv være på plads.

Jeg mener selv, at jeg kan se spillet, men at Mourinho er begrænset af for gode spillere med de forkerte kvaliteter.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid

13 år 4 måneder siden #79 af Dios
Besvaret af Dios på emne Real Madrids hold 2013/2014:
BBB skrev:

Jeg mener selv, at jeg kan se spillet, men at Mourinho er begrænset af for gode spillere med de forkerte kvaliteter.

Og derfor passer han jo overhovedet ikke til klubben. Du skriver det jo selv inddirekte!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

• unrectify
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #80 af unrectify
Besvaret af unrectify på emne Real Madrids hold 2013/2014:

dumdidadum skrev:

Casillas/Lopez
Carvajal/Arbeloa Varane/Albiol Ramos/Pepe Marcelo/Coentrao
Gundogan/Alonso Khedira/Casemiro(?)
Reus/Di Maria Özil/Modric Ronaldo/Jese
Benzema/Higuain/Morata/?

Ind;
Carvajal
Gundogan
Casemiro(Fordi der står de vil købe ham, kender personligt ikke meget til ham :/)
Reus
Jese rykkes op.
Angriber ved jeg virkelig ikke. Benzema var fremragende sidste sæson og halter gevaldigt efter i denne. Er meget i tvivl om jeg vil have en ny eller ej...

Dortmund går ikke ud og sælger Gundogan og Reus, når de allerede har fået solgt Lewandowski og Götze. Det ville betyde at de skulle starte helt forfra mht. til holdet, og det kommer naturligvis ikke til at ske.

Og har du i øvrigt sat dig ind i hvad disse to spillere skulle bringe til holdet, eller er det fordi Dortmund lige har udraderet os, og så tænkte du at fylde hullerne i vores kommende trup med et par af deres spillere, i stedet for at se hvad vi reelt har brug for?
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved unrectify.

13 år 4 måneder siden #81 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Jese spiller nu ogsaa mere central eller på højre for tiden pga denis har venstre. Det gør han ganske fint.

Har valgt at takke af på forum!

• Arnel
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #82 af Arnel
Besvaret af Arnel på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Mange folk udelukker Real Madrid til returkampen mod Dortmund, jeg ser det ikke hvorfor?
Det er endda de fleste Madridistas der ikke tror på Real!
Mange glemmer at vi har en kamp tilbage, og Dortmund kan ramme en dårlig dag, som vi gjorde i Dortmund.
Men jeg er sikker på Real, kan redde den, med 80.000 i ryggen, og en træner der KAN ændre resultatet.
Til den her retur kamp er Mourinho efter min mening den rigtige mand, til at vende kampen. Jeg synes også vi burde vise den her mand lidt mere respekt, husk nu han førte os videre fra ottendelsfinalerne for første gang i 8 sæsoner, han var manden der sikrede os La Liga, han var manden der udraderede og lavede Camp Nou om til Camp Mou, han var også manden der lavede et tronskifte og bragte os tilbage til magten.
Jeg forstår ikke hvorfor man har et had til sådan et mand.
Jeg har tidl. udtrykt min mening at de skulle have ansat en anden træner for 3 år siden, den holder jeg fast ved.
Men jeg hader ikke Mourinho, jeg mener bare man for de 3 år siden, skulle have ansat en bærerdygtig træner, som på 3 år kunne have været som (Kloop, Ferguson, Wenger, Pep, osv) En som gerne vil sidde på posten i 5-10 år, og ikke en som smutter efter 2-3 år.
ALLE vidste jo godt, at hvis Mourinho vandt ChL, ville han forlade Bernabeu. Han er jo kun kommet for at vinde ChL titlen, for at skrive sig ind i rekordbøgerne. Jeg ved godt at for 3 år siden, var Perez desperat, han ville have La Decima, MEN der er nu gået 3 år siden, hans desperate valg ved at ansætte en træner, hvor hans spillestil, ikke passer til den Real spillestil klubben vil spille.
Jeg forstår virkelig ikke hvorfor man ikke ansatte en mand, som kunne være bærerdygtig.

Jeg kunne godt tænke mig at se Zidane eller Raul som en mulig Real Madrid træner næste sæson, de har ikke erfaringen: NEJ!
Men havde Pep det? Nej, men han kendte filosofien. Det gør Zidane og Raul også, så kunne man måske også ansætte en Hierro som assistent, en som kunne forandre det her forsvar, og gøre tingene som han selv gjorde.

En kombi af Hierro's geniale forsvarsspil og Raul's/Zidane's intelligente angrebsspil, det ville være vejen frem.
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved Arnel.

13 år 4 måneder siden #83 af Realmadrid94

Dios skrev: BBB skrev:

Og derfor passer han jo overhovedet ikke til klubben. Du skriver det jo selv inddirekte!

Nemlig Dios. Der jo intet hold i verden, som har et spillermateriale der matcher vores, undtaget Bayern. Spiller for spiller er vi blandt de 2 bedste hold i verden. Samtidig er dette jo Mourinho' hold. Han har bygget holdet op. Havde han ikke kunnet lide typerne, havde han hentet nogle nye :)
Talento90: Jeg skriver at jeg er ked af de mange følelser, som overhovedet ikke var rettet mod dig, det ikke min stil. Jeg er ked af, hvis du har opfattet det således. Meningen var, at i modgang, så opdager man virkelig hvem der er RM-tilhængere fra hjertet af. Og jeg er slet ikke så begejstret for Galacticos-æraen som mange andre er. De vandt jo nærmest intet efter 2003. Det ''bedste'' hold, i nyere tid vandt intet stort efter det år. :) Jeg mener at vores sidste sæson var god, men altså helt seriøst. At man slår rekorder mod historiske svage hold i ligaen, piller lidt af glansen af, synes du ikke? Mourinho gik jo bevidst efter rekorder så han kunne lukke munden på mange kritikkere.
Jeg var utroligt glad for Mou i starten. Men efter episoden med ''Pito'' og 5-0(!) nederlaget, mistede jeg en hel del respekt. Helt seriøst. Prikke en modstander/kollega i øjet? Helt seriøst. Han er klubtræner på højeste plan, for verdens største klub.
Episoden hvor han hiver en journalist ind i et rum, og truer ham (muldvarpen, hvis i husker den episode) Puha..
Jeg kan fortsætte med flere ting, men ikke desto mindre har han skuffet mig og mange andre. Jeg ønsker kontinuitet, men når man allerede efter 3 år, kan se utilfredshed og træthed hos spillerne så er den altså gal. Hvor lang tid gik der før man opgav mesterskabet i år..?
Og den med ChL-semifinaler 3 år i træk. Hvilke hold har han mødt på vejen? Det Real Madrid hold lige nu, er det bedste siden 2003, i min verden. Den eneste modstander de har mødt i de 3 sæsoner, før semifinalerne, som var svære, var Man U. De spillede utroligt ringe, indtil det røde kort, som endda skabte en del diskussioner. Det undrer mig man bruger dette som argument, da en kombination af det historisk stærke hold og de svage modstander er en garanti for en semifinale. Vi mødte så det ''dårligste'' hold i semifinalen og fik en kæmpe fod trykket lige i hovedet af en enkelt mand. Helt seriøst?
Jeg beder til at Perez har lært af sine fejl de sidste 10 år, og ansætter en træner der passer på klubbens profil.

til BBB: Mourinho har selv bygget holdet op. Så det ville være mærkeligt, hvis spillerne ikke passede til hans ''koncept'', med de lange bolde som du beskriver. Det lyder som Doncaster, når du beskriver mit kære holds spillestil. Det gør mig faktisk rimelig ked af det. :)
Men det er i orden at have forskellige holdninger, det er trods alt derfor jeg altid vender tilbage til dette forum. Den eneste jeg nogenlunde er enig med hver gang er Dios. Ham kan jeg ikke lide at diskutere med, det får man intet lærerigt ud af, for det er bare en begavet udgave af mig :D

13 år 4 måneder siden #84 af Michel
Besvaret af Michel på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Jeg kan nævne mange kloge hoveder når vi dummer os, men jeg tager hatten af og bukker mig af respekt for de få , der bakker holdet op når det virkelig har bruge for det. Det gør virkelig ondt når man læser, ud med Mourinho, christiano ud, özil er ikke god nok...
Hvor er I madridistas, det har vi ikke bruge for lige pt. Spol for Guds skyld tilbage til 2003 og frem til Mourinhos ankomst. Vi var blandt B- holdene i Europa (CL KVARTFINAL EXIT 6 år), vi var blandt C-holdene i Spanien (Copa del Rey exit til segunda B), for slet ikke at tale om ligaen. Men i de 6 år var der mellem 5-6 træner forbi, vi havde de bedste spillere, Raul, Zidan, Beckham, figo, Ronaldo, Roberto Carlos... Jeg kan blive ved til imorgen men orker simpelthen ikke, tag jer sammen MADRIDISTAS holdet faldt sammen som hold, og jeg har den tro at de vil rejse sig lige så stærkt på tirsdag.
HALA MADRID, HALA MADRID, HALA MADRID...
Følgende bruger(e) sagde tak: Talento90

Leveret af Kunena Forum