Real Madrids hold 2013/2014:
PMO skrev:
Hvad skulle Bale kunne bidrage med, som de 2 kanter ikke har pt? Han er ikke i nærheden af Ronaldo, som imo skal spille på den offensive venstre kant og hvis Bale skulle spille højrekant, hvem skulle så slå et godt indlæg?
Nu behøver Bale jo ikke ligge på kanten???
Og mener du at spillere som Bale/Özil/Di Maria som alle kan spille på hø. kant ikke kan slå et kvalitetsindlæg med deres "dårlig ben"
Og Ronaldo har da også slået nogle udmærket indlæg fra sin postion på VW med sit "dårlig ben"
Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Løsningen er dog ikke at sælge verdens mest komplette spiller, men derimod at ændre vores spillestil, så vi er farlige over flere kanten. Det vil sige, at vi skal være bedre til ikke kun at søge Cristiano, men også lade andre bagfrakommende spillere blive sat i scene, ligesom Cristiano i en mere traditionel wing-position i dele af kampen, vil gøre plads til dybeløb etc.
Vi mangler nogle facetter og nogle evner til at åbne lukkede forsvar. Her er vi ikke gode nok pt, særligt fordi man insisterer på at Cristiano skal skabe det meste, og han er nu en gang bedst, når han kommer op i fart.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- PMO
- Gæst
-
r-mb-q skrev:
PMO skrev:
Hvad skulle Bale kunne bidrage med, som de 2 kanter ikke har pt? Han er ikke i nærheden af Ronaldo, som imo skal spille på den offensive venstre kant og hvis Bale skulle spille højrekant, hvem skulle så slå et godt indlæg?
Og mener du at spillere som Bale/Özil/Di Maria som alle kan spille på hø. kant ikke kan slå et kvalitetsindlæg med deres "dårlig ben"
Og Ronaldo har da også slået nogle udmærket indlæg fra sin postion på VW med sit "dårlig ben"
Min pointe er blot at halve løsninger ikke er holdbare. Bale spiller samme position som Ronaldo, derfor er det spild af penge at hente ham. Synes det fremgik ret klart i går, at Özil ikke hører til på kanten.
DarioGomez skrev: Hugol - jeg tror godt, jeg forstår, hvor du vil hen vedrørende Cristiano.
Løsningen er dog ikke at sælge verdens mest komplette spiller, men derimod at ændre vores spillestil, så vi er farlige over flere kanten. Det vil sige, at vi skal være bedre til ikke kun at søge Cristiano, men også lade andre bagfrakommende spillere blive sat i scene, ligesom Cristiano i en mere traditionel wing-position i dele af kampen, vil gøre plads til dybeløb etc.
Vi mangler nogle facetter og nogle evner til at åbne lukkede forsvar. Her er vi ikke gode nok pt, særligt fordi man insisterer på at Cristiano skal skabe det meste, og han er nu en gang bedst, når han kommer op i fart.
Ja jeg vil skabe et mere komplet og homogent hold fremfor at laegge alt ansvar paa en stjerne. Vi har mange dygtige spillere i truppen, men tilgengaeld har vi ogsaa mange spillere som traekker niveauet ned.
Har valgt at takke af på forum!
PMO skrev:
r-mb-q skrev:
PMO skrev:
Min pointe er blot at halve løsninger ikke er holdbare. Bale spiller samme position som Ronaldo, derfor er det spild af penge at hente ham. Synes det fremgik ret klart i går, at Özil ikke hører til på kanten.
Hvad så med de kampe mod Barcelona hvor Özil spillede fremragende ... på kanten.. Igår, kan vi hurtig blive enig om at det ikke var hans bedste kamp..
Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
Mit indlæg rettede sig mod dit ønske om at sælge Özil, ikke Ronaldo. Du har dine grunde til sælge Cristiano, og det har du sagt i en længere periode efterhånden. Der kan jeg til dels godt forstå dine argumenter, men at sælge Özil kan jeg simpelthen ikke se det mindste positive i.. Kan du prøve at forklare årsagen til det ønske?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Måske Lucas kan lokkes med:)
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Hugol skrev: Og i forhold til mine kommentarer under sæsonen omkring et Cristiano salg, så ved i at Mou forsvinder. Derfor er der ingen grund til at nævne flere ord om ham.
Cristiano salg
Erstatning El Kun
Di Maria salg.
Erstatning Jese
Essien tilbage til Chelsea
Erstatning Carvajal.
Morata er allerede en del af første holdet så ham vil jeg ikke nævne.
Forløbige udskiftninger i Real Madrids trup.
Hertil skal vi så vurdere om man bør søge en erstatning i forhold til Özil som simpelthen har været en skandale i år.
Vi skal ændre system til 4-3-3 eller 4-4-2
Shh ikk mer'
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Jaken skrev: @Hugol
Mit indlæg rettede sig mod dit ønske om at sælge Özil, ikke Ronaldo. Du har dine grunde til sælge Cristiano, og det har du sagt i en længere periode efterhånden. Der kan jeg til dels godt forstå dine argumenter, men at sælge Özil kan jeg simpelthen ikke se det mindste positive i.. Kan du prøve at forklare årsagen til det ønske?
Kort og godt, han er ik min favorit og som 10er bidrager han for lidt. Man kan undskylde ham med at han har mou som traener. For ozils spil er fuldstændig hæmmet under mou. Ozil kan faa en chance. Cristiano salget handler jo ik om han er daarlig men nogle gange maa man bare ofre sin dronning for at vinde la decima.
Har valgt at takke af på forum!
Okay, der skal da købes en smule ind - især til bredden, hvor der også skal sælges ud. Men det vigtigste må da helt klart være trænerposten!
En ting som slår mig er, at stort set alt i Real Madrid kører som smurt... Stort set. Det eneste som ikke lever op til de ellers høje standarder, er faktisk førsteholdet. Der bliver spillet flot fodbold, udviklet store talenter og vundet trofæer op igennem rækkerne i Real Madrid. Når talenter så når førsteholdsstadiet, bliver de sendt til andre klubber, hvor de så opnår succes. I stedet vælger man at drive førsteholdet som en selvstændig filial, hvor man hverken spiller solidt defensivt eller flot offensivt - en meget underlig kombination.
Hvis Perez er lidt vågen, kan han se en fællesnævner imellem de andre tre semi-finalister i dette års CL. Jeg behøver vel ikke skære den ud i pap:)
Hvis der findes en manager derude, som kan binde førsteholdet og klubben sammen, og skabe et hold - så lad os hente ham! Men ellers er jeg faktisk mere end almindelig klar, til at satse stort, og satse på Alberto Toril.
Vi løser intet ved at hente Aguero, Cavani, Reus, Robben, Bale.......... Det må snart være soleklart, efter vi har prøvet den metode i 10 år! Det er pinligt at indrømme, men Real Madrid må tage ved lære af konkurrenterne, for der skal gøre et ordentligt arbejde nu;
1. Samme spillestil på førsteholdet, som vi ser på Castilla.
2. Spillere som passer ind i det system (åbenbart ikke altid indlysende)
3. Mere madridismo, tak! Ved spillerne overhovedet hvad det er?!
4. Den sidste kan i høj grad diskuteres, men jeg mener at Ramos og Iker (som kaptajner) bør rådgive en smule, når ledelsen skal tegne en profil af den nye træner. Vi ser lige nu, at et hold er nødt til at have en træner, som de vil arbejde for.
Se bare på hvem de mest frembrusende og succesfulde trænere har været i de senere år. Hverken Guardiola, Löw, Klopp eller Conte kom fra noget der var værd at skrive hjem om. Alle har været succesfulde grundet deres passion for deres respektive hold, med en defineret spillestil, et mod til taktiske ændringer under kampene og en måde at motivere deres spillere gevaldigt på og få fremprovokeret et massivt løbearbejde. Dét kunne jeg godt tænke mig!
Giv mig gerne en Toril eller Laudrup. Mænd med visioner skal der til. Ikke lappeløsninger som Ancelotti, Benitez eller Mourinho, der muligvis har en eller flere CL-titler på CV'et. Det er ikke ensbetydende med succes..
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- kaka
- Gæst
-
Spændende. Håber han tager Moura og Verrati med så kan de erstatte Di Maria og Alonso. Og hvem siger ikke at Ancelotti kan få Kaka til at spille ligesom i Milan.