Real Madrids hold 2013/2014:
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Har valgt at takke af på forum!
- Brian_H
- Gæst
-
Hugol skrev: Kaka skal også sælges og så skal vi finde en erstatning for ham.
Hold da op. For et par dage siden var du helt vild med Kaka. Nu vil du have ham solgt.
Men enig han skal sælges.
asp3200 skrev: Så mangler der altså en angriber og muligvis Martinez til denne sæson.
Det er den plads, hvor der er størst diskussion om hvad man skal gøre - Nogle mener at tre angribere er nok (Benzema, Morata og Jese og hvis der er brug for det Ronaldo)) og andre der mener at man skal købe en dyr angriber der kan udfordre Benzema mere. Problemet med dette er dog at hverken Morata eller Jese ville få særligt meget spilletid. - og som jeg har sagt før, så går jeg gerne igennem en sæson med få trofæer, hvis man kan udvikle Morata, Jese, Illarramendi, Isco, Varane, Carvajal til nogle af de bedste i verden. For hvis man gør dette, kan vi komme dominere Europa igen.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
asp3200 skrev: Så mangler der altså en angriber og muligvis Martinez til denne sæson.
Jeg synes du har været sindSyg god til at ramme ved siden af mht indkøb af spillere :D Jeg citere et indlæg for ca. 1 måned siden:
"nu ser jeg de spillere som alternativer, jeg regner enten med aguero eller Lewandowski. Og verrati eller gundogan. At du ikke kan se det er din egen skyld. Hovedløst måske.
Self købes der ikke 7 til truppen. Jeg tipper på 4.
carvajal
verrati
bale
Lewandowski, dog er aguero foran pga snak med Perez på hotel."
Carvajal var jo stortset sikker. Når det er sagt så håber jeg ikke vi henter en ny angriber ind selvom Higuain ser ud til at rejse. Da jeg mener at vores nuværende angreb med Benzema og udskifterne Morata og Jesé er nok. Vores problemer har ligget når vi skulle åbne et kompakt forsvar, derfor ser jeg Isco som et perfekt indkøb.
Jeg tror stadigvæk Bale bliver købt.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Har valgt at takke af på forum!
Hugol skrev: Det kan godt gå hen og blive rigtig sjovt med vores centerforsvar i år. Jeg tænker, Varane og Pepe er begge spillere som har tendens til at få en del små skader. Ramos og Nacho sammen i centerforsvaret er nu ikke noget der tiltager mig særlig meget. Omvendt er Ramos også en spiller der får meget karantæne i løbet af sæsonen.
Kilder?
Varane har kun haft en skade indtil videre som varede fra den 11. maj til den 20. juni 2013, så kan ikke helt følge dig med tendensen.
Pepe var skadet fra den 02. januar til den 02. februar 2013, ellers har han været skadesfri siden den 01. februar 2011, så kam heller ikke her følge dig med tendensen til skaderne.
www.transfermarkt.co.uk/en/raphal-varane.../spieler_164770.html
www.transfermarkt.co.uk/en/pepe/profil/spieler_14132.html
Men jeg kunne nu sagtens forestille mig at man sælger Pepe, så er det dog nødvendigt med en erstatning i form af eksempelvis Iñigo Martinez.
Virker som en ret rydelig 4-3-3, hvor Ronaldo, Benzema og Ozil ligger forrest.
...............Pepe...Nacho
Carvajal...........................Coentrao
................Khedira..Modric..............
.........................Isco..........................
........Ozil........Benz..... Ronaldo
Så giver det mening at Ancelotti under gårsdagens træning fokuserede på Modric og Isco som playmakere.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!