Real Madrids hold 2013/2014:

• StefanR
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #1261 af StefanR
Besvaret af StefanR på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Elkrimi skrev: Man kan heller ikke betegne Ozil's position som højre kant. Det er primært Carvajal der giver bredde.

Simpelthen en fornøjelse at se Carvajal i dag. han giver en bredde som er så vigtig i mine øjne. Pladsen til Isco, Øzil og Modric er uhyre vigtig.

Nu er det godt nok på.en billig baggrund, men jeg savner sgu ikke ARBELOA. :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #1262 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Real Madrids hold 2013/2014:

ZizouMo skrev:

asp3200 skrev: Så mangler der altså en angriber og muligvis Martinez til denne sæson.

Jeg synes du har været sindSyg god til at ramme ved siden af mht indkøb af spillere :D Jeg citere et indlæg for ca. 1 måned siden:

"nu ser jeg de spillere som alternativer, jeg regner enten med aguero eller Lewandowski. Og verrati eller gundogan. At du ikke kan se det er din egen skyld. Hovedløst måske.

Self købes der ikke 7 til truppen. Jeg tipper på 4.

carvajal
verrati
bale
Lewandowski, dog er aguero foran pga snak med Perez på hotel."

Carvajal var jo stortset sikker. Når det er sagt så håber jeg ikke vi henter en ny angriber ind selvom Higuain ser ud til at rejse. Da jeg mener at vores nuværende angreb med Benzema og udskifterne Morata og Jesé er nok. Vores problemer har ligget når vi skulle åbne et kompakt forsvar, derfor ser jeg Isco som et perfekt indkøb.

Jeg tror stadigvæk Bale bliver købt.

Okay, og du har ramt alt du har satset på??... Nej vel

• kavver
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #1263 af kavver
Besvaret af kavver på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Han er da et ORDENTLIGT brød ham der Mateos!

13 år 1 måned siden #1264 af Real Madrid
Okay Ilarramendi ligner jo uhyggeligt (!) meget Alonso på banen!!

No solo soy perfecto, también soy Madridista

13 år 1 måned siden #1265 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Real Madrids hold 2013/2014:

asp3200 skrev:

ZizouMo skrev:

asp3200 skrev: Så mangler der altså en angriber og muligvis Martinez til denne sæson.

Jeg synes du har været sindSyg god til at ramme ved siden af mht indkøb af spillere :D Jeg citere et indlæg for ca. 1 måned siden:

"nu ser jeg de spillere som alternativer, jeg regner enten med aguero eller Lewandowski. Og verrati eller gundogan. At du ikke kan se det er din egen skyld. Hovedløst måske.

Self købes der ikke 7 til truppen. Jeg tipper på 4.

carvajal
verrati
bale
Lewandowski, dog er aguero foran pga snak med Perez på hotel."

Carvajal var jo stortset sikker. Når det er sagt så håber jeg ikke vi henter en ny angriber ind selvom Higuain ser ud til at rejse. Da jeg mener at vores nuværende angreb med Benzema og udskifterne Morata og Jesé er nok. Vores problemer har ligget når vi skulle åbne et kompakt forsvar, derfor ser jeg Isco som et perfekt indkøb.

Jeg tror stadigvæk Bale bliver købt.

Okay, og du har ramt alt du har satset på??... Nej vel

"Nej vel" er en påstand uden belæg.

Men har ikke lyst til at diskutere noget så ubetydeligt.

Carvajal har været fremragende! God offensiv og sikker defensiv, selvom vi spiller mod et 1. Divisions hold.

Di maria <3 han er stadigvæk sikker på den højre midtbane, hvis folk spørger :)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

13 år 1 måned siden #1266 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Okay, din påstand er så også. Men videre, så må vi se om jese/morata er nok i længden som du håber. Jeg tvivler meget.

13 år 1 måned siden #1267 af Dios
Besvaret af Dios på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Havde Casillas, Ramos, Varane og Marcelo startet inde, så havde det været drømme opstillingen. Jeg håber godt nok Ancelotti holder fast i den formation og de startende, hvor kun de 4 førstnævnte også skal indgå.

Dejligt endelig og få sparket sæsonen igang igen. Dette transfer vindue har efterhånden formet sig noget nær perfekt, hvor jeg kun ønsker Higuain og Kaká solgt, og få rykket Jesé op permanent, men det er vel mere eller mindre sikkert nu. Jeg håber Levy er stædig, og afviser alle bud på Bale som skulle komme fra Perez.
Med Özil/Isco, Di María og Jesé er vi dækket fantastisk ind på den højrekant, og selvom det var på en billig baggrund, så så vi mange af Carvajal's spidskompetencer, og hvor har jeg dog savnet en højreback som stormer frem.

Og se Isco i en Real trøje er godt nok smukt. Hvor er det dog vigtigt vi fik fat i ham.

Tror vi går en fremragende sæson i møde, og vi endelig kan betegnes som det bedste hold i verden igen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Real Madrid, ZizouMo, JimmyBroe

13 år 1 måned siden #1268 af Real Madrid

Dios skrev: Havde Casillas, Ramos, Varane og Marcelo startet inde, så havde det været drømme opstillingen. Jeg håber godt nok Ancelotti holder fast i den formation og de startende, hvor kun de 4 førstnævnte også skal indgå.

Dejligt endelig og få sparket sæsonen igang igen. Dette transfer vindue har efterhånden formet sig noget nær perfekt, hvor jeg kun ønsker Higuain og Kaká solgt, og få rykket Jesé op permanent, men det er vel mere eller mindre sikkert nu. Jeg håber Levy er stædig, og afviser alle bud på Bale som skulle komme fra Perez.
Med Özil/Isco, Di María og Jesé er vi dækket fantastisk ind på den højrekant, og selvom det var på en billig baggrund, så så vi mange af Carvajal's spidskompetencer, og hvor har jeg dog savnet en højreback som stormer frem.

Og se Isco i en Real trøje er godt nok smukt. Hvor er det dog vigtigt vi fik fat i ham.

Tror vi går en fremragende sæson i møde, og vi endelig kan betegnes som det bedste hold i verden igen.

... og pist borte er den evige pessimist ;)

Sagt med et blink i øjet hehe, jeg er helt enig i alt hvad du siger!

No solo soy perfecto, también soy Madridista

13 år 1 måned siden #1269 af Raul7-2880
Som jeg har sagt utallige gange før:
Højrekanten tilhører hverken Özil eller Isco, den er Di Maria's.
Glem Bale!, Vi har Di Maria!

• Wiese
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #1270 af Wiese
Besvaret af Wiese på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Efter at have set kampen (og i særdeleshed startopstillingen) mener jeg, at vi skal se af at få solgt Alonso i en fart. Han har det sidste stykke tid ikke været på toppen, og tvivler på at han kommer sig ordentligt oven på skaden.
Desuden ser jeg lang mere potentiale i at benytte Modric, Khedira og Illarra på de to centrale midtbanepositioner! Så sælg ham nu mens vi kan få lidt penge for ham, Perez! :-)

13 år 1 måned siden #1271 af baggins
Besvaret af baggins på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Wiese skrev: Efter at have set kampen (og i særdeleshed startopstillingen) mener jeg, at vi skal se af at få solgt Alonso i en fart. Han har det sidste stykke tid ikke været på toppen, og tvivler på at han kommer sig ordentligt oven på skaden.
Desuden ser jeg lang mere potentiale i at benytte Modric, Khedira og Illarra på de to centrale midtbanepositioner! Så sælg ham nu mens vi kan få lidt penge for ham, Perez! :-)

Vi skal ikke sælge Alonso!! Stop nu det nonsens - vi skal tværtimod forlænge hans kontrakt. Og hvorfor spørg i så - ja, fordi han erfaring (noget der er brug for i vores unge trup og så er han den perfekte læremester for illarra), han har ikke toppet, men spillede for mange kampe sidste sæson og senere skal han bruges i samme rolle som Scholes havde i United.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska, Raul7-2880

13 år 1 måned siden #1272 af El Rojo
Besvaret af El Rojo på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Dios skrev: Dette transfer vindue har efterhånden formet sig noget nær perfekt, hvor jeg kun ønsker Higuain og Kaká solgt, og få rykket Jesé op permanent, men det er vel mere eller mindre sikkert nu.

Jeg er altså stadig lidt utryg ved vores frontangribere. Indrømmet, jeg har hverken set Jese eller Morata i aktion særligt mange gange, men jeg ser dem nærmere som habile subs end som start11'ere i verdens bedste klub. Callejon-stilen. Benzema er, desværre, heller ikke verdensklasse i mine øjne. Jeg håber han kan blive det, hvis han bliver fast starter, men det er som om han ikke helt er ærgerrig nok.

Forestil jer at vi beholder truppen som den er nu, minus Higuain. Vi går ind i den afgørende fase af sæsonen og skal, forhåbentlig, spille med om mesterskabet, CL og pokalen. Benzema brækker anklen. Skal vi stille op med Morata eller Jese på toppen i en CL-finale? Er det holdbart?

Dios skrev: Med Özil/Isco, Di María og Jesé er vi dækket fantastisk ind på den højrekant, og selvom det var på en billig baggrund, så så vi mange af Carvajal's spidskompetencer, og hvor har jeg dog savnet en højreback som stormer frem.

Nu har jeg kun set highlights fra kampen. Var Özil placeret på kanten som udgangspunkt? Og hvad synes folk om det? Personligt mener jeg, at han er flere niveauer bedre hvis han er centralt placeret. Kunne forestille mig det samme om Isco, selvom jeg personligt hellere ser ham spille kanten end Özil. Jeg har rimeligt stor fidus til Di Maria, men at smide enten Özil eller Isco ud af start11'eren er heller ikke en idé jeg bryder mig om. Hvad ville være optimalt i jeres øjne?

Leveret af Kunena Forum