Real Madrids hold 2013/2014:
nono skrev: Jeg forstår ikke interessen for Veratti. Er det ikke bare Modric om igen?
Er der nogen som har fulgt med i den franske liga som vil knytte et par ord til ham og redegøre for, hvorfor han med større succes end Modric, vil knytte udfylde pladsen ved siden af Alonso?
Real Madrid har jo i min optik allerede en fremragende dygtig fodboldspiller i Modric, som desværre ikke helt passer ind i det taktiske setup - her henviser jeg selvfølgelig til at holdet er mere robust og afbalanceret med Khedira-Alonso... Vil det ikke være det samme med Modric og er Modric ikke, når alt kommer til alt, en del bedre end Veratti?
modric og veratti er ikke samme type synes jeg. Veratti er mere defensiv, men mega talent og iskold. Han skal hentes.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Casillas
Carvajal, varane , ramos, marcelo
Khedira, modric
Bale, øzil, Ronaldo
Neymar
Damn!!
Nogle spillere vil måske lide et formdyk med ny træner, og andre vil forbedre sig. Det har alt sammen stor betydning hvem man skal spille sammen med. Foreksempel, så kan jeg love at Ronaldo og Zlatan aldrig ville kunne finde ud af det sammen, så målt på succes, så siger jeg Higuain frem for Zlatan. Higuain ville kunne forbedres, mens Zlatan bare en gang skal krølle Ronaldos frisøre rundt før kampstart, så er der krig, og egoismen og kampen om flest scorede mål imellem dem vil smadre hele holdet.......¨så tag nu og klap hesten inden i sælger alle vores nuværende spillere i jeres håbløse drømme
- Rubæk
- Gæst
-
NDR skrev: Der er godt nok mange her på siden der tror at træerne vil vokse ud i himlen hvis vi skifter halvdelen af spillerene ud....hvis det ender med at der kommer ny træner på, så ville det måske være en ide at se til den tid hvilke spillere der smutter med den gamle træner og hvilke der smutter alligevel, og derefter tage den derfra.
Nogle spillere vil måske lide et formdyk med ny træner, og andre vil forbedre sig. Det har alt sammen stor betydning hvem man skal spille sammen med. Foreksempel, så kan jeg love at Ronaldo og Zlatan aldrig ville kunne finde ud af det sammen, så målt på succes, så siger jeg Higuain frem for Zlatan. Higuain ville kunne forbedres, mens Zlatan bare en gang skal krølle Ronaldos frisøre rundt før kampstart, så er der krig, og egoismen og kampen om flest scorede mål imellem dem vil smadre hele holdet.......¨så tag nu og klap hesten inden i sælger alle vores nuværende spillere i jeres håbløse drømme
Hvad er forskellen på at give bud på næste sæsons opstilling, og så skitsere hvordan personer du aldrig har mødt vil opføre sig?
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Jeg håber problemet med Iker Casillas pepe Ramos og Ronaldo løs
- Brylle
- Gæst
-
Hvordan vil du løse det?Real Madrid 7 skrev: Jeg syntes at Mourinho ikke skal blive fyrede fordi han er en god træner men der problemer i truppen og det må vi løse fordi vi kan ikke hele tiden skifte en træner det kan ikke hjælpe. Vi vandt ligaen sidst sæson! og vi har vundet Copa del Rey og super cup
Ramos, Iker og Mou over en kop kaffe?
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Brylle skrev:
Hvordan vil du løse det?Real Madrid 7 skrev: Jeg syntes at Mourinho ikke skal blive fyrede fordi han er en god træner men der problemer i truppen og det må vi løse fordi vi kan ikke hele tiden skifte en træner det kan ikke hjælpe. Vi vandt ligaen sidst sæson! og vi har vundet Copa del Rey og super cup
Klubben kan gribe ind eller President
Real Madrid 7 skrev:
Brylle skrev:
Klubben kan gribe ind eller President
Det er altså tilladt at læse nyheder.
Har valgt at takke af på forum!
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Madridista.dk er også en nyheds side!
Har valgt at takke af på forum!
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Måske den gamle skotte kunne fristes på en sidste eventyr?
madrid2000 skrev: Hvad med at prøve at lokke Sir Alex Ferguson til Real Madrid?
Måske den gamle skotte kunne fristes på en sidste eventyr?
Nej, og følg nu lidt med i fodboldverden. SAF kommer til at florere på direktionsgangene i MU; der skal ikke overlades noget til tilfældighederne!
Til gengæld er min pt. vådeste drøm, at Rooney er at finde i Real Madrid efter sommeren; verdensklassespiller der om nogen kan forstærke vores svage angreb. Aguero er også en mulighed, men englænderen er min favorit. Ronaldo, Øzil, Bale; Rooney eller Aguero ville simpelthen være episk. Neymar ville også være en drøm. Ja, jeg mener han har nogle kvaliteter at tilbyde fodboldens absolutte topklubber.
Det er fint, at visse personer med, at det ville være ideelt at rykke middelmådige Castilla-spiller op i førsteholdstruppen. Jeg er med årø ideen, om end jeg mener, at samtlige af disse skal/kommer til at figurere, som periferispillere; Jese kan med en god sæsonoptakt være undtagelsen.
Engelske medier mener endvidere at vide, Mourinho ønsker at hive Khedira med til Chelsea. Jeg håber, at Khedira tænker klart og bliver i Real Madrid; han er uundværlig på den centrale midtbane. Det er alfa omega for enten Alonso, Verratti eller Gundogan (jeg tror, at enten italieneren eller tyskeren er at finde i Madrid efter sommerferien) at Khedira huserer som tovejsspiller på midtbanen!