Real Madrids hold 2013/2014:

13 år 3 måneder siden #277 af rezamadridista

Daniel skrev:

madrid2000 skrev: Hvad med at prøve at lokke Sir Alex Ferguson til Real Madrid?
Måske den gamle skotte kunne fristes på en sidste eventyr?

Nej, og følg nu lidt med i fodboldverden. SAF kommer til at florere på direktionsgangene i MU; der skal ikke overlades noget til tilfældighederne!

Til gengæld er min pt. vådeste drøm, at Rooney er at finde i Real Madrid efter sommeren; verdensklassespiller der om nogen kan forstærke vores svage angreb. Aguero er også en mulighed, men englænderen er min favorit. Ronaldo, Øzil, Bale; Rooney eller Aguero ville simpelthen være episk. Neymar ville også være en drøm. Ja, jeg mener han har nogle kvaliteter at tilbyde fodboldens absolutte topklubber.

Det er fint, at visse personer med, at det ville være ideelt at rykke middelmådige Castilla-spiller op i førsteholdstruppen. Jeg er med årø ideen, om end jeg mener, at samtlige af disse skal/kommer til at figurere, som periferispillere; Jese kan med en god sæsonoptakt være undtagelsen.

Engelske medier mener endvidere at vide, Mourinho ønsker at hive Khedira med til Chelsea. Jeg håber, at Khedira tænker klart og bliver i Real Madrid; han er uundværlig på den centrale midtbane. Det er alfa omega for enten Alonso, Verratti eller Gundogan (jeg tror, at enten italieneren eller tyskeren er at finde i Madrid efter sommerferien) at Khedira huserer som tovejsspiller på midtbanen!

Hvorfor er Rooney din favorit?
Personligt så fortrækker jeg Aguero istedet for Rooney primært på grund af 3 ting:

1. Han har tidligere udtalt, at han tog til City på grund af han ikke havde andet valg, og at han ville tage til Real Madrid hvis Real ville have ham. (Det er altid noget, at spilleren først vil tage til Real end hvis Real først tog til ham - han vil gerne)

2. Han er 24(!). Rooney er 27.

3. Han er erfaren i La Liga og havde forholdvis stor succes i Atl. Madrid.

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved rezamadridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 måneder siden #278 af Il Duce
Besvaret af Il Duce på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Interessant med Rooney-rygtet - Higuaín, Benz er rygtet væk - Real mister nok én. Rooney har jo vist, at han kender vejen til målet, og ham og Ronaldo var et godt par, da de spillede i Manchester. Han vil passe udmærket, men nu må vi se, hvad Perez ønsker til næste sæson, nu hvor valget er på vej. Om han ønsker at vise, hvor stor hans penge er, om han fyrer Mou osv, så der er rigtig meget usikkerhed end næste sæson (Som altid).
Rooney er mere komplet angriber end Aguero, men Aguero er meget bedre teknisk og dribler bedre end Shrek. Rooney er dog bedre i hovedspillet, fysikken, defensive arbejde. Han har i mange år vist hans arbejdsvillighed for United, hvor han ofte har hjulpet forsvaret, og han løber solen sort i hver kamp, og alligevel finder han ofte vej til målet. Robin Van Persies ankomst har selvfølgelig påvirket Rooneys sæson + hans skade, men han er stadigvæk en vigtig og talentfuldangriber.

"Hvis du ikke er nørd inden for et eller andet i livet, så er der noget galt med dig"
- En spansk barejer og glødende Real Madrid fan.
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved Il Duce. Begrundelse: Tastefejl

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #279 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Det er altså ikke et FIFA-mandskab, vi skal sammensætte. Vi har ikke brug for små driblere som Aguero, Rooney eller Neymar på toppen. Ligesom Benzema bevæger de sig alt for langt væk fra boksen. Vi har brug for en spidsangriber, der fylder i boksen og kan scorer mål, og samtidig kan deltage i spillet, når det er nødvendigt. I mine øjne bør Falcao eller Cavani være vores våde drøm. De andre er gode spillere, men de er altså ikke optimale i et system med kun 1 angriber.

13 år 3 måneder siden #280 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Carvajal, Verrati og Cavani. Så giver jeg satme øl på en bar til alle Madrid fans som kommer:)
Følgende bruger(e) sagde tak: RasmusKring

13 år 3 måneder siden #281 af Il Duce

RasmusKring skrev: Det er altså ikke et FIFA-mandskab, vi skal sammensætte. Vi har ikke brug for små driblere som Aguero, Rooney eller Neymar på toppen. Ligesom Benzema bevæger de sig alt for langt væk fra boksen. Vi har brug for en spidsangriber, der fylder i boksen og kan scorer mål, og samtidig kan deltage i spillet, når det er nødvendigt. I mine øjne bør Falcao eller Cavani være vores våde drøm. De andre er gode spillere, men de er altså ikke optimale i et system med kun 1 angriber.

Rooney er en ganske udmærket boksangriber, som kan selv og lægge op til mange chancer. Han er en yderst god "9'er". Han kan meget mere end Cavani & Falcao. Han kan skyde langt, tage frispark, præcise afleveringer, hoved stærk og først ,og fremmest har han et godt overblik.

"Hvis du ikke er nørd inden for et eller andet i livet, så er der noget galt med dig"

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #282 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Il Duce skrev:

RasmusKring skrev: Det er altså ikke et FIFA-mandskab, vi skal sammensætte. Vi har ikke brug for små driblere som Aguero, Rooney eller Neymar på toppen. Ligesom Benzema bevæger de sig alt for langt væk fra boksen. Vi har brug for en spidsangriber, der fylder i boksen og kan scorer mål, og samtidig kan deltage i spillet, når det er nødvendigt. I mine øjne bør Falcao eller Cavani være vores våde drøm. De andre er gode spillere, men de er altså ikke optimale i et system med kun 1 angriber.

Rooney er en ganske udmærket boksangriber, som kan selv og lægge op til mange chancer. Han er en yderst god "9'er". Han kan meget mere end Cavani & Falcao. Han kan skyde langt, tage frispark, præcise afleveringer, hoved stærk og først ,og fremmest har han et godt overblik.

Hvis han er så god, hvorfor har han så slet ikke spillet på toppen i United i den her sæson?

Du har helt ret i, at hans styrker er overblik, langskud, aflveringer og bevægelse. Men er det ikke netop derfor, at han er perfekt bagved en spidsangriber?

13 år 3 måneder siden #283 af Il Duce
Han var jo Uniteds spidsangriber, før Robin Van Persies ankomst, hvilket han gjorde ret godt med 27 mål i PrL
Han har været skadet, skyggen af Robin, og så har der jo været skandaler i baggrunden.

13 år 3 måneder siden #284 af anes
Besvaret af anes på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Il Duce skrev:

De ting du nævner Rooney er god til, er Cavani bare så meget bedre til. Han har et drøn af et langskud, han er bomstærk og har et uhørt arbejdsraseri. Derudover er han hovedstødstærk og har en god placeringsevne, samt at han lægger op til en del mål også.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

13 år 3 måneder siden #285 af Il Duce
Arbejdsraseri? Rooney har ofte bakket Evra op, og han har næsten spillet vb og defensiv midtbanespiller for at hjælpe holdet.
Cavani er en vanvittig god angriber, bestemt!

13 år 3 måneder siden #286 af anes
Besvaret af anes på emne Real Madrids hold 2013/2014:
www.footandball.net/edinson-cavanis-exce...-defensive-work/3408

Se denne analyse og se et par kampe med Cavani, du vil blive overrasket over hvor langt han jagter boldene.

13 år 3 måneder siden #287 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Eneste negative ved Cavani = hans pris.

Samme kan man så sige om Bale og Neymar

13 år 3 måneder siden #288 af Il Duce
Han er skam også en god angriber, men han koster meget mere, fordi Napolis præsident er lidt for arrogant.
Napoli spiller jo med 3-mands-forsvar, og de presser ofte højt, så det er jo ikke overraskende. Jeg vil heller ikke græde, hvis han vælger Madrid. Men jeg mener bare, at Rooney stadigvæk kan og er en fremragende spiller.

Leveret af Kunena Forum