Real Madrids hold 2013/2014:

13 år 4 måneder siden #241 af M_linding

Hugol skrev:

ZizouMo skrev:

Hugol skrev: Real skal ikke købe Isco, men bør istedet kigge på Real Sociedads hold, både hvis man ikke får Verratti, men også hvis man mister Xabi Alonso.

Inigo Martinez, Ruben Pardo og Griezmann?

Jeg kan godt lide Griezmann, men han er ikke på min ønske liste. Grunden til at jeg undlader Isco er, at vi i forvejen har kvalitet nok i offensiven. Problemet i vores spil ligger længere nede på midtbanen og på vores backs, når Essien, Arbeloa og Coentrao spiller.
Til et evt salg af Coentrao, vil jeg hente Casado op fra Castilla. Til midtbanen Alex, og angrebet Jesé.

Jesé, Casado, Alex, Carvajal, Verratti, Inigo Martinez, Ruben Pardo og El Kun er foreløbigt de spillere jeg har på min ønskeliste. Jeg brokker mig ikke hvis vi får Bale, men jeg ser ham heller ikke nødvendig.

Casado? Ahhrr... Er han ikke for svag?

Jeg synes ikke, at han bringer noget særligt..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #242 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Jeg mener ikke at Isco er nødvendig uanset position.

Har valgt at takke af på forum!

13 år 4 måneder siden #243 af Hugol
Gør Coentrao det :-)

Casado skal selvf blot være backup til Marcelo.

13 år 4 måneder siden #244 af M_linding
Hugol

Ja okay - Fair nok omkring Isco:)

Coentrao? Ja det gør han da. I Dortmund var han vel én af tre, som kunne se sig selv i øjnene efter kampen. Og sådan har det faktisk været i flere kampen de seneste 5 måneder.
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista

13 år 4 måneder siden #245 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Jesé og Carvajal er de eneste to henholdsvis nuværende og forhenværende Castilla-spillere, som har kvaliteterne til at styrke Real Madrids førstehold; Jesé erstatter Kaká! Casado og Alex har midlertidig ikke den fornødne kvalitet til at husere i førsteholdstruppen (endnu). Førstnævnte har før vist sine mangler i førsteholdstruppen, hvor han har fået chancen, mens sidstnævnte er et mere ubeskrevet blad, om end forventningerne til den lille spanier i Real Madrid og blandt klubbens fans, specielt herinde, er stor.

Alex kommer til at stå i skyggen af sommerens præsidentvalg, hvor Perez (forståeligt nok) har store planer om at handle og fornye det nuværende materiale; Ancelotti skal immervæk have tilpasset truppen sin fodboldfilosofi.

Jeg bliver ikke overrasket, såfremt disse ansigter er at finde i Real Madrid efter sommerpausen: Bale, Isco, Verratti, Gündogan, Carvajal, Agüero eller Zlatan - ja, svenskeren er absolut en mulighed(!) og lur mig om ikke, at der sker en endnu større og iøjnefaldende udrensning.

Der bliver spekuleret i, at Perez har budgetteret med en investering i spillertruppen i omegnen af 750 millioner kr....... meeeeen, det skulle kun være halvdelen af den mængde penge man agter at bruge, da de resterende penge skal komme fra salg af spillere. Det lyder ganske drastisk og dramatisk, men alligevel kan man ikke lade være med at gnide sig i hænderne - jeg kan i hvert fald ikke(!) - og glæde sig til sommerens store udrensning i Madrid :)

Vi snakker altså om, at Perez forventer at hente (i kontanter) to Ronaldo'er - det er stof til eftertanke. Der er budgetteret med, at der skal (mere) kvalitet ind i truppen!
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved Daniel.

13 år 4 måneder siden #246 af Hugol

M_linding skrev: Hugol

Ja okay - Fair nok omkring Isco:)

Coentrao? Ja det gør han da. I Dortmund var han vel én af tre, som kunne se sig selv i øjnene efter kampen. Og sådan har det faktisk været i flere kampen de seneste 5 måneder.

Jeg fortrækker at bruge Marcelo og når han så skal spares, inklusiv udvikling af unge spillere, kan Casado sagtens få spilletid. Det er selvf ikke en af de spillere som man ser ende på Real Madrids første hold, men han gør det faktisk rigtig godt.

13 år 4 måneder siden #247 af Dios
Besvaret af Dios på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Jeg forstår godt man kan få lidt inspiration fra Barcelona af, men come on Hugol. Du vil begå præcis samme fejl som de har gjort det i katalonien. De har fyldt deres bænk med spillere fra egen avl, og udadtil ser det måske også meget godt ud, men virkeligheden siger noget andet.
Vores bredde rummer utrolig meget kvalitet, og det skal ikke udskiftes med kvantitet blot, fordi de er egen avl.

Jeg synes det er fuldstændig absurd, Perez vil give den nye træner 1 milliard, til og købe nye spillere for. Nu må galskaben fandeme stoppe! Truppen har indtil videre kostet 3,2 milliarder. Jeg skulle mene det var mere end rigeligt. Er der ikke snart bare et fornuftigt menneske, som sætter de mongoler på plads i ledelsen? Det er da forhelvede ikke atomfysik det her. Jeg er utrolig glad for vi ikke kan blive opkøbt af en pengeglad tosse fra østen af, men vi har måske selv den største tosse siddende som præsident.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaken

13 år 4 måneder siden #248 af raul7=kongen
Jorge Casado på 23 år, 1 år og 1 måned yngre end Marcelo og et år og tre måneder yngre end Coentrao. Ja, lad os satse på ham i stedet for Brasilien og Portugals landsholdsback.

Skal man satse på talenter, så sats da i det mindste på noget kvalitet og ikke en middelgammel back fra et bundhold i Segunda.

13 år 4 måneder siden #249 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Dios

Det er vel blot et Real Madrid-DNA at spendere store penge på transfermarkedet, da de bedste spillere i verden er et krav fra tilhængernes side?

Det er heller ikke nogen hemmelighed, at Real Madrid altid har brugt mange penge, men vi kan godt blive enige om, at Perez måske er den præsident (i hvert fald en af dem), som har brugt flest unødvendige penge. Til sommer er det dog nødvendige penge, der skal bruges; Real Madrid trænger til nyt blod!

13 år 4 måneder siden #250 af Hugol
Penge er ik alt i fodbold, og det hjælper ik at købe det bedste af det bedste. Casado er en dygtig back og kan sagtens fylde det tomrum ud som coentrao efterlader, kommer der en rød tråd. Også alex

13 år 4 måneder siden #251 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Daniel skrev: Til sommer er det dog nødvendige penge, der skal bruges; Real Madrid trænger til nyt blod!

Ikke 1 milliard kr. værd af nyt blod! SÅ dårlig synes jeg hverken vores trup eller niveau er...

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved Jaken.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

13 år 4 måneder siden #252 af Hugol
Dios.
Det er ikke inspiration fra Barcelona, det er hvad Real Madrid har gjort op til 2003, indtil Del Bosque blev fyret. Her har vi købt det ene store navn efter det andet, vi har købt spillere som kom med top erfaring og som til tider også har siddet på bænken. Det har ikke hjulpet, så det er vist på tide at falde tilbage til nogle af de ting vi kan bedst.

Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved Hugol.

Leveret af Kunena Forum